1.750 visninger
|
Oprettet:
Inspiration {{forumTopicSubject}}
Hej tøser
Jeg sad lige og kiggede lidt rundt, da jeg har nogle urtepotter der er for små ti at planterne kan leve særlig længe deri, så ville bruge dem ti lys, men er så træt at at skifte fyrfadslys ud hele tiden, så sad og kiggede efter hvordan man selv laver noget lys.
Når men ihvert fald endte jeg på denne side : http://www.tinadalboge.dk/blogindlaeg/kreative-ideer
Der er super mange kreative ting som hun har lavet, tænkte det kunne være andre end mig der gerne ville have lidt inspiration
nov 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 31 Svar: 507
Jeg tror det var hende der havde lavet lys i gamle kaffekopper, det var lidt fedt synes jeg
Ih, hvorfor skal det være så dyrt at være kreativ ???
har kigget efter noget lys at smelte, væger og spaymaling med pastel farver, og det render altså bar op, ville ønske at de penge var nemmere tjent
nov 2012
Ja, men jeg skal jo have noget sterin jeg kan smelte ned i de potter og en væge... Egentligt heller ikke så dyrt under cchobby, men igen, så kan jeg bar ikke liiigggee styre mig hehe, så må lige vente til lidt hen af månden og se om jeg ikke kan nøjes lidt. For har alligevel 70 andre projekter først, så må jeg lige tage en ting af gangen
apr 2008
Følger: 27 Følgere: 31 Babyer: 1 Emner: 144 Svar: 2.878
nov 2012
apr 2008
Følger: 27 Følgere: 31 Babyer: 1 Emner: 144 Svar: 2.878
nov 2012
Inspiration
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside