{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.161 visninger | Oprettet:

Søvn {{forumTopicSubject}}

Jeg oplever at min datter har en lidt anderledes søvnvane end andre børn. Hun sover faktisk mere eller mindre igennem og har gjordt det fra hun var ca. 1 mdr. gammel. Hun kommer i seng samtidig med mig ved en 9-10 tiden. Så vågner hun omkring ved en 2 tiden, men det er ikke så meget pga. mad, for hun vil bare lige have brystet i munden for trygheden, hun sutter ikke engang, og så falder hun i søvn igen til omkring ved en 7-8 tiden hvor hun vil have en smule mad, men det er mere eller mindre i søvne og så vågner hun igen ved en 10-11 tiden. Og sådan er det hver nat. Om dagen har hun ingen søvnrytme. Hun sover ca. en times tid af gangen en 4-5 gange om dagen, ellers er hun vågen, glad og tilfreds.. Så er det jeg spørg jer..Hvordan er jeres børns søvnrytme, for jeg har fået afvide at Kira´s er en smule usædvanlig. Trode i starten at hun fik for lidt søvn og at hun var for meget vågen i dagtimerne, men åbenbart ikke da hun altid er glad..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søvn
  • #1   18. apr 2008 Okay, jamen det er da "rart" at høre at der er nogen derude som har samme "problem". Mit problem er så os bare at hun ikke vil sove i sin barnevogn rigtig, hun vågner hele tiden hver gang hun er vugget i søvn, men det er vel bare et spørgsmål om tålmodighed?

• #2   18. apr 2008 Hehe, det er præcis det samme med Kira, men hun kan bedst falde i søvn ved mit bryst, det er den letteste vej lige at få hende til at sove. Men nogengange når jeg har gået en times tid med vognen, så kan hun godt sove et par timer i den efter vi er kommet hjem, hun har ikke rgtig nogen søvnrytme endnu, men jeg tror at jeg skal tage det stille og roligt. Sover din Vanessa i sengen hos jer? Det gør Vores Kira,, tror også at det lange natsoveri har noget med det at gøre. At hun simpelthen føler sig tryg på en anden måde. Det gjorde vi i sin tid pga. at hun havde mavekneb da hun lige var blevet født, så hun ville kun sove hos mig. Hun har stadig perioder hvor hun har de mavekneb. Hun sluger desværre for meget luft når hun spiser.

• #3   19. apr 2008 Hej

Min Max fra den 3 januar Vågner gerne 2-3 gange i løbet af natten hvor han gerne vil have lidt at spise, han falder så i søvn igen lige efter han gar spist. VI går i seng ca. kl 21 hver aften, og så står han op mellem kl 6 og 7 om morgnen.
    Jeg ved så med sikkerhed hver morgen at når han er stået op, går der 1 1/2 time og så vil han gerne ud og sove i hans barnevogn. Der sover han mellem 1-3 timer af gangen, og han er så ude og sove 3-4 gange dagligt.
    Men jeg ved helt sikkert at der gerne skal gå 1 1/2 time fra at han vågner til at han gerne vil ud og sove igen.

Max havde også svært ved at sove i længere tid af gangen en en times tid, indtil jeg gjorde det til en fast rytme at komme ud og sove i barnevognen hver gang han skulle sove om dagen.
    Min sundhedsplejerske rådede mig til at vende ham til at tage nogle længere lure af gangen. Så der var ikke andet for end at i starten måtte jeg gå med ham når han vågnede til jeg vidste at han havde sovet i 2 timer. For hver gang barnevognen trillede sov han, men hvis der var ro på den, kunne han ikke rigtigt sove. Det tog en uges tid at vende ham til det ( og så fik jeg da også lidt motion smiley Og nu kan jeg bare lædde ham ud i barnevognen og så sover han smiley Super dejligt

• #4   21. maj 2008 min amanda er godt nok kun 1 uge men hun har fra starten sovet fra ca kl 10-11 tiden til 3-4 om natten og så lige spist og så sovet igen til ved 8 tiden. så hun er bare dejlig nem synes jeg

• #5   22. maj 2008 Til Louise H. Hvordan sover hun så i dagtimerne?

• #6   22. maj 2008 Det er lidt forskelligt men mellem 2-4 timer i træk

Kommentér på:
Søvn

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce