{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.007 visninger | Oprettet:

Vente Vente! {{forumTopicSubject}}

Nøj hvor jeg hader at vente... jeg har en cyklus på 22 dage, og min mens plejer at være der på 22'ende dagen præcis, og det har aldrig slået fejl, bortset fra de gange jeg har været gravid self.. meen nu er den så udeblevet igen igen... så nu venter jeg bare på at mensen kommer eller forhåbentlig kan teste positivt... er idag gået 14 dage over tid... og nøj hvor er det bare træls når man ikke kan teste positivt.... Andre der har en sød vente tid for tiden?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vente Vente!
  • #1   8. dec 2008 Anita: ja det var da lidt af en forskel! ja jeg håber selv på at den er der, meen nu må vi jo se... jeg havde håbet at jeg kunne teste positivt i dag, da kæresten fylder 25 idag, og det eneste han har plaget om at få i fødselsdagsgave var en positiv test, meen det får han altså bare ikke.. såå den håber jeg på han kan få i julegave...

  • #2   8. dec 2008 det kommer når det kommer: hold da op det var godt nok en lang cyklus! jeg er nu meget glad for at min plejer at være så præcis, har dog de sidste par gange gået 1-2 dage over... meen nøj hvor må det være surt at have en så ureelmæssig cyklus... håber virkelig den er der for jer også... ja jeg testede da jeg var 7 dage over også igen i dag...

  • #3   8. dec 2008 Det er bare så træls at vente... jeg får helt dårlige nerver, meen her den sidste uge har jeg haft lidt kvalme, og et meget ømt underliv... dog syntes jeg ikke jeg har tænkt så meget på at jeg gerne vil være gravid, jeg har bare haft alt muligt andet at tænke på her i den sidste periode, så det kan jo være jeg har været heldig denne gang, meen nu må vi se... meen lige nu kan jeg bare ikke lade være med at tænke på at hvis nu jeg er gravid så skulle jeg være ca 6 uger henne, osv... så det er lidt træls med al den uvished... Håber virkelig vi står på listen over gravide kvinder i denne måned...

  • #4   8. dec 2008 Ja, det ville være så skønt! jeg har sådan en bor hvor man kan regne sig frem til en evt. termins dato, og den kom jeg lige til at kigge i, så hvis jeg er heldig så har jeg termin d. 12 august, det syntes jeg så er knap så heldigt, for det er på min mors fødselsdag..

  • #5   8. dec 2008 Ja det har du helt ret i.. så længe den er positiv så er alt andet helt lige meget!! nej det sker vist ikke så tit at man føder lige på termins datoen.. så hvis bare den er positiv så er jeg såmen lige glad med alt andet...

  • #6   8. dec 2008 Ja, det har du helt ret i! det er noget af det vigtigste.. for mig er datoen bare et tal, alt det andet betyder meget mere for mig...

Kommentér på:
Vente Vente!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce