{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.252 visninger | Oprettet:

vi er da såå stille - {{forumTopicSubject}}

- i denne gruppe for tiden smiley ... det skal der da laves om på ! ...

Godt nytår til jer alle smiley så gik vi sørme ind i år$ 2009 - året hvor vores guldklumper skal fødes :o)
Jeg syntes det er så vildt at der kun er 68 dage til min termin, jeg får dælme da stress... så har lige fået puslebod og seng hjem... og har vist forelsket mig i en barnevogn, en basson.. og gemalen har fået besked på at købe tapetklister imorgen (jeg må hellere tage med og få købt det hele til væggene) ... og så skal vi vist have en kravlegård .... har kig på en i babysam, så mon ikke det bliver den.. skal i have kravlegård?

Er jeres maver ved at være i vejen? min er lidt stor og sidder lidt i vejen (mine øjne er ved at poppe ud af hovedet på mig, når jeg skal bukke mig) *GG* og så al den halsbrand.. av og ad adad!!!...

Havde i ellers en god jul og et godt nytår smiley ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vi er da såå stille -
  • #1   1. jan 2009 Hejsa smiley
    Ja, stille det er vi skam smiley Mon ikke der bliver lavet om på det nu her, når vi trods alt er ovre alt det jule og nytårs ståhej smiley - det kan vi da kun håbe..

    Me ja, super godt nytår alle sammen smiley
    Bliver da et skønt år i år smiley Tænk på vores små øjestene smiley iih, bliver SÅ dejligt smiley tiden går lige pludselig stærkt smiley - Hold da op smiley

    Hehe, men JA TAK! Mave er godt nok i vejen! smiley Har det præcis ligesom dig, øjnene popper virkelig ud af hovedet på en når man bukker sig smiley Og så ligner man bare en tomat i hovedet bagefter.. Hehe smiley
    Ja, og AD halsbrand.. Det siger du ikke! AD! Det er Så ækelt.. Puha!
    - Gider seriøst ikke rigtig mere.. Magter det simpelthen ikke...
    Har SÅ ondt i mit bækken, pga. bækkenløsning at jeg hverken kan stå, sidde eller gå næsten :S Så ligger på langs det meste af dagen :S Det er altså ikke sjovt, kan jeg lige hilse at sige smiley Magter ikke mere smiley Det gør SÅ ondt, at jeg endda ofte ligger og tuder over det smiley

    Plus, så er der alligevel ved at være så trængt i maven, at den bette hele tiden skubber på mine ribben i højre side, så ligeså snart, at jeg sætter mig ned, så gør det bare nas! AV! Lille bandit!
    - Men rent ud sagt, ja.. Så er jeg egentlig ved at være godt træt af, at være gravid smiley Har kun haft problemer den sidste månedes tid smiley Lægerne vil ikke rigtig hjælpe smiley *snøft*
    - Glæder mig bare til, at den bette vælger at holde fødselsdag, og at komme ud til mor og far.. Det kan næsten ikke gå hurtigt nok...

    Men jo tak smiley Har haft en dejlig jul, samt et godt nytår smiley
    Bort set fra, at der var et bomberør det væltede i går aftes :S Så jeg måtte løbe væk fra det, hvilket har resulteret i, at jeg ikke kunne bevæge mig resten af aftenen i går, samt i dag :S Håber ikke det bliver værre :S
    - Så lige en advarsel til jer med bækkenløsning! LØB IKKE! smiley AV!

    Sorry det blev lidt langt.. Hehe smiley
    Godt nytår smiley


  • #2   1. jan 2009 uuuh ha hvor jeg kan genkende det du skriver :S !!! jeg har jo været sygemeldt siden sidst i oktober pga bækkenløsning.. og jøsses , det bliver da kun værre og værre... og nej man skal ikke løbe nogen som helst steder hen! heh jeg vralter rundt og siger av av av , bare man løfter det ene ben for at flytte det, ja så må man da sige av ... åhh og når man skal ud af sengen om natten for at tisse (den tisse trang!) ja så har man virkelig så ondt at man overvejer at blive liggende .. men så får man jo ikke sovet fordi man skal tisse... jøsses en dø've!

  • #3   1. jan 2009 hejsa og godt nytår..

    Her går det os stille og roligt for sig.. det er jo skøøønt med lidt ferie.. vi har virkelig nydt det og nået en masse i huset.. Derudover har vi næsten fået styr på ny bil og vielse (som vi vil inden babyen kommer og så holde kirkebryllup når vi får råd).. Og så er der bare sølle 22 dage, så går jeg på barsel fra studiet.. smiley
    Sengen og puslebordet er købt.. vi køber ikke kravlegård, da sengen evt. kan bruges til dette og så mangler vi en autostol.. Ellers er det meste vist på plads, rigtig rart.. plus vi fik et gavekort i julegave på 2500 kr til babysam.. nice.. smiley
    Halsbrand har jeg os mærket lidt til, heldigvis ikke så slemt.. har os lidt mere næseblod end jeg plejer, men ellers er jeg nu godt tilfreds m a være gravid.. :o) Men kan da godt forstå dig, Pernille, hvis du glæder dig til det er slut..
    Det gør jeg nu os, men mest fordi jeg glæder mig til at se den lille.. smiley
    OG JA maven er i vejen.. thi



  • #4   1. jan 2009 Maiken

    Ih, dejligt at man ikke er ene om det smiley
    Det er dejligt, at der er nogle der kan forstå en.. Hehe - I modsætning til ens jm smiley

    Hvor pudsigt har også været fraværdsmeldt fra omkring oktober af, heh smiley alligevel kun rart nok.. Men dog ikke så rart bare kun, at igge her hjemme :S Det er ved at være lidt kedeligt efterhånden smiley Zzz...
    - Men ja tak.. Det bliver sgu kun værre og værre..
    Har tænkt lidt over, om det muligvis kunne være, at de satte en i gang før, hvis man virkelig har så slem en bækkenløsning at man næsten ikke kan gå?
    Hehe.. Kender virkelig også godt til det, at ligne en pingvin når man går.. Og samtidig "av, av aaaaav" Haha smiley
    Og jaaaah tak.. Når man kommer i seng, og så der midt nat.. Puha! Nøj, hvor er det fristende bare at blive ligge.. Har godt nok sagt til manden mange gange.. Så giv mig dog en spand at tisse i.. Haha smiley
    Og bare det at man ligger på ryggen eller den ene side, og så bare lige vil løfte det ene ben fordi det ligger dårligt.. AV skriger man bare! smiley NAAAAS!


  • #5   1. jan 2009 haha pernille.. vi har de samme smerter smiley jeg har også spekuleret om de ikke kunne sætte en igang lidt tidligere (selvom jeg nu gerne vil opleve hvad kroppen kan og arbejde sammen med den fra starten af) , sig til din JM at du vil gå til fys,, det går jeg på sygehuset og vi laver øvelser i varmvands bassin.. og her d. 12. tror jeg det er skal jeg til akunpunktur (de der nåle ting) netop pga bækkenløsning, for at se om det kan tage lidt smerter ..

  • #6   1. jan 2009 Lena, ej en lækker julegave smiley vi har fået bum bum 3500,- og gavekort på 1300 til babysam smiley og lidt tøj fra de kommende fastre .... dejligt... men ellers også gaver til os selv... det kan man ha brug for når man har baby på hjernen smiley

  • #7   1. jan 2009 Maiken.. hvor lækkert.. smiley Så kan de sidste ting købes.. ;p Glæder jeg mig i hvert fald til vi skal.. :o)

  • #8   1. jan 2009 Maiken

    Hehe.. Hvor skægt egentlig smiley
    Ja, kunne sgu være rart alligevel, hvis de ville sætte en i gang.. Men tvivler dog lidt på, at de vil :S
    Ville da også helst, at det hele kom af sig selv.. Men er bare SÅ træt af det hele, og magter seriøst ikke mere smiley
    Har endda en sygdom i ryggen i forvejen, som sidder i lænden.. Så min bækkenløsning gør bare det hele meget værre ;(
    Er seriøst helt tudefærdig smiley

    Hah, min jm.. hun er pisse ligeglad...
    Sidst vi var ude hos hende fortalte jeg, at jeg havde meget ondt i maven og sådan.. Og at det var blevet værre inden for en uges tid..
    Hun var SÅ ligeglad, og sagde bare at det ikke var noget.. Plus hun gad ikke engang at mærke mig på maven for at se om der var noget :S

    - Men her hvor jeg bor skal vi desværre selv betale for fys, da de ikke har det inde på sygehuset mere..
    Hehe.. Jaah kender godt til akunkpuktur smiley Det er SÅ skønt smiley
    Hehe.. Det kan min læge heldigvis.. Så det er bare dejligt smiley
    Har fået det nogle gange før, pga min ryg - Det SKØNT smiley Overvejer også stærkt om jeg ikke skal have en tur her i det nye år, og gerne fast indtil termin hvis det kan lade sig gøre smiley Hehe smiley


  • #9   2. jan 2009 her i svendborg er det hver mandag .... og næste gang er faktisk 4. gang .. i det der varmvands bassin..
    jeg kan godt følge dig at du ikke magter mere, det er da klart med de smerter osv, men jeg tror ikke jeg har tid til at blive sat igang smiley ! jeg får stress bare ved tanken om hvad vi mangler,- for jeg aner det ikke....

    og av en rygsydom.... jeg har scoyamann (staves?) så jeg føler mig godt nok liiiidt træt i ryggen os...

    og sikke da en jm du har ! ikk find dig i den slags :o) - min er heldigvis sød og henviser mig til hvad jeg vil.. og hun holder ekstra øje med mig her i slutningen.. fordi min mor havde svangerskabs forgiftning .. så de sidste 5 uger har jeg set hende 2 gange.. og skal igen d. 13.. så hun er heldigvis rigtig sød ..


  • #10   5. jan 2009
    Ih det så snyd er det smiley
    ALT er bare sparet væk her i region Midt smiley
    - Jo tak.. Jamen er så tudefærdig over det hele.. Magter virkelig ikke smerterne mere... Det hele er bare en stor ond cirkel..
    Lige for tiden ligger jeg faktisk kun i sengen smiley Skal have hjælp til bare, at komme op af den :S Kan næsten stort set heller ikke bevæge mig rundt her hjemme :S + vi bor på 1 sal, så kommer heller ikke ud, medmindre vi har en aftale :S
    Hehe.. Jeg har derimod tid til at blive sat i gang.. Det ville ikke gøre mig spor! Ville bare lette på det hele smiley Føler derimod at jeg er klar.. I hvert fald med alle de store ting.. Nu er det kun småting der mangles.. Hehe smiley

    Neeej hvor pudsigt Maiken smiley
    Det er lige nøjagtig også denne Scheuerman jeg har smiley
    Altså for mig er det sgu en sygdom.. kan praktisk talt ingen ting for den :S Måtte endda give afkald på mit drømmejob smiley Øv øv!
    - Hvor sidder din henne af i ryggen?

    Ja hun er bare en *biiiiiiiiib* Kæft hun er træls.. Finder mig godt nok heller ikke i det smiley Er SÅ sur på hende..
    Fik endda også afvide, at hvis jeg ikke mærkede den bette sparke en dag, så skulle jeg bare drikke noget iskoldt vand, samt lige at puffe til maven, og så se.. Hjalp dette ikke, så skulle jeg kontakte fødegangen dagen efter..
    - Dagen eftèr? Hvad pokker hjælper det hvis der lige nøjagtig er noget galt? Hun er Så dum!
    - Tror netop ikke min henviser mig til alverdens ting og sager, pga vi sådna skal spare her omkring :S Desværre..
    Dejlligt at du har en sød jm, en der forstår dig og er bekymret for dig! smiley Det er sgu altid rart smiley - Specielt hvis det er den første endda smiley


  • #11   5. jan 2009 ja det er en dejlig jm jeg har, og ja det er jo den første smiley
    åhh jeg kender godt det der med ikke at komme ud, med mindre der er noget planlagt, jeg futter da ud efter posten, og kunne bare gå en tur i haven... men ja det bliver ikke , da jeg ikke skal gå langt uden at sige avavavav...
    mit ryghalløj sidder øverst/midten af ryggen... det sagde lægerne da de tjekkede sidst. men det er mange år siden , da jeg ikke som sådan er generet af det (kun nu hvor maven tynger) .. men min mor og mormor har det og spiser piller for det hver dag .. jeg glæder mig ikke ligefrem til at rende op i deres aldre .... men ja hvor er det da pudsigt at vi fejler det samme, (næsten) hele vejen igennem :S
    nu kommer jeg heller ikke til det der bækkenløsnings halløj i varmvands basin i dag smiley der ligger noget meget sne, og jeg har ikke lyst til at kravle på min scooter (halvanden km til toget) ,, jeg skal ikke risikere at skøjte rundt smiley


  • #12   5. jan 2009 Hehe, jeg vil også have mig en ordentlihg jm-.. *piiiv*
    Hehe, man føler sig sgu lidt efterhånden som en fange i sit eget hjem :S ikke specielt sjovt..
    - Men nej, jeg skal heller ikke gå mange skridt før end jeg skriger smiley *aaaaaaaav!*
    Ih hvor er du heldiig smiley Mit sidder i lænden og mærker skam også rimelig tit til det selvom jeg ikke er gravid smiley Det er bare noget møg er det.. Må jo ikke spise mine piller nu, pga graviditeten.. øv øv smiley

    Hehe, ja det er sgu lidt pudsigt synes jeg smiley
    Men også meget rart alligevel.. Så har man jo noget at forholde sig til, og andre ved hvordan man selv føler smiley

    - Eeej det var da noget træls noget.. Men nej, det at muligvis vælte på scooter, det er ikke ligefrem det der trækker :S Så hellere blive hjemme da smiley


  • #13   5. jan 2009 ja det er nu rigtigt, så ved andre hvordan man har det smiley

    og nej, jeg skal ikke ud og vælte rundt på en (snescooter) scooter smiley


  • #14   5. jan 2009 Lige præcis smiley
    Rart nok, at andre ved hvordan man har det.. Og at det er andre som kan forstå en.. For det kan jo ikke altid være lige nemt, der er jo ikke 2 graviditeter som er ens.. Samt hvis man ikke er gravid, så er det jo endnu sværre at forholde sig til det smiley

    Hehe.. Nej sgu ikke sjovt :S
    Ja, da.. Du skulle da have haft en snescooter.. Hih smiley


  • #15   6. jan 2009 hehe ja jeg må ha mig en snescooter smiley ! der er stadig sne her .....

  • #16   9. jan 2009 Hehe smiley
    Vores sne forsvandt i dag smiley Øv øv


  • #17   9. jan 2009 i må godt låne noget af vores smiley vi har nok sne endnu ....

  • #18   10. jan 2009 Ej det snyd smiley
    Hvor er det henne af i landet?


  • #19   11. jan 2009 sydfyn smiley .... men det er væk nu.... og de jeg skrev at vi havde massere, havde jeg ikke fået kigget ud smiley så det var på vej væk, dog ikke helt væk, for det var der om natten da jeg ikke kunne sove smiley

  • #20   12. jan 2009 Hehehe smiley
    Vil have mere sne smiley smiley


  • #21   13. jan 2009 pyyyh ha nej smiley ikke mere sne,,, så er jeg helt spærret inde, jeg skal ikke ud og køer scooter i sne, endelig er det væk og man kan komme ud smiley

  • #22   13. jan 2009 Hehe smiley
    Jeg kan nu godt lide sne smiley
    Det er så hyggeligt smiley Hih
    Men ja noget være bøvl når man er på scooter smiley


Kommentér på:
vi er da såå stille -

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce