Barnevogns hjælp {{forumTopicSubject}}
Hej alle i erfarne mødre der ude..
Jer er i vildrede ang barnevogns køb.
Vi har set på en Brio kompakt barnevogn, den er superpraktisk fordi den ikke fylder ret meget nor den er pakket sammen, ulempen er at liggemålet er kun 92 cm og så er den ikke ret godt affjedret (tror jeg det hedder, når man vugger den)
Det er ikke fordi jeg har en lille bil, men jeg har en stor hund jeg også gerne vil have med på tur indimellem, og er ked af at skulle have ham på sæderne.
Hvad betyder de 6 cm forskel i liggemålet ummiddelbart lyder det jo ikke af meget.
<det skal lige siges at jeg bor i en lille by, så jeg regner med at den lille skal sove ude så meget/længe som muligt.
Jeg har osse tænkt at vi evt kan købe en klapvogn hvori der er plads til en lift så den kan komme med på ture og barnevognen som udgangspunkt kun er her hjemme.
hvad er jeres erfaringer og kom gerne med ideer til hvad jeg skal gøre.
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 147 Svar: 4.699
det har fungeret fint.
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 99 Svar: 812
nov 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 45 Svar: 362
vi valgte Brio kompakt plus fordi vi har en forholdsvis lille bil, men nu har vi en alm vogn fra emmaljunga og den kan også sagtens være der, den sku vi bare have valgt fra starten så ville vi ikke have haft alle de problemer... 'Så mine erfaringer med Brio kompakt plus er ikke gode, og jeg vil fraråde dig at købe sådan en...
håbe det kan hjælpe dig lidt, inden du tager en beslutniong...
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
jeg ville ikke selv købe den Brio, udfra jeg synes personligt den er knap så køn, for mig/os ligner det mere en plastik vogn og den har ikke fået super gode karakterer med hensyn til kvalitet og sikkerhed... fordelen er dog at den fylder meget lidt... men den pris den koster kan du godt få en odder for eller evt. mit næste valg en emmaljunga.
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 147 Svar: 4.699
Brio sport har forøvrigt fået rigtig gode karaktere i tænks test.
jeg kender ikke brio kompakt.
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 99 Svar: 765
jan 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 20 Svar: 398
Hele "køretøjet" ku slåes sammen og hænges på cykelstativet bag på bilen, og afsted det gik!!
Der var tilhørende liftkasse til, som vi brugte de første par mdr, og Marcus sov i den (altså ikk liftkassen:o)) til han var 2 år.
Han brugte den også i dagplejen og jeg nød at undgå at skulle stå og fifle med stor barnevogn og samle og skille ad hver dag.
Jeg købte den ved Babysam...kan ikke huske mærket, men fandt den på tilbud til 2500 kr.
Og det har været et af de bedste køb, jeg har gjort til børnene!!!
jan 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 20 Svar: 398
(link fjernet)
Barnevogns hjælp