{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Højstol
  • #1   7. sep 2009 Vi har Trip Trap stolen.. Og den er vi rigtig glade for..
    Vi kiggede også meget på den Leander stol, de ligner jo faktisk meget hinanden.. smiley


  • #2   7. sep 2009 Vi har både leander og trip trap.

    Trip trappen har vi dog kun brugt til større børn (2-3år) men den har fungeret perfekt vi har valgt at købe en sele til den da der ikke er bøjle på og den er brugt..

    leanderen fylder mere nede ved foden end trip trappen. Og vi syntes og har et vennepar der også har en at den kan være svær at indstille i starten til den lille så den støtter rigtig og man kan få babyen op og ned i den.. Og vores den mindste er en værre bølle som har krudt i røven så han har fundet ud af at kravle op ad den og op på bordet (8 måneder) så har måtte sætte stokke sele på med lidt fusk.. da leander ikke sælger en sele til stolen..

    Så vi kan nok bedst anbefale trip trap selv om begge stole er gode.


  • #3   8. sep 2009 vi har leander stolen :0) og den er super go ...... de sidder godt i den og den vejer ikke meget i forhold til trip trap stolen !!!!

    Line A : hvad er det for en sele du snakker om til den stol ?


  • #4   8. sep 2009 Min svigerinde har leanderstolen hun kig længe og sukkede over den får der blev købt. hun har nu fået den byttet 2 gange, da hun faktisk ikke kan tørre den af med en opredet klud uden at træet/malingen buler ud og bliver grimt.
    for ja den er flot og vejer ingenting i forehold til trip trap som nærmest er en stor klods i forehold til, og man sidder godt iden - men hun fortryder meget sit køb, og ville aller helst have den ombyttet til en trip trap hvis hun skal klage over den endnu engang.

    Har selv trip trap, snart en gammel sag som jeg har arvet fra min bror den har efter hånden har været brugt til 4 unger og skal snart i brug til nr. 5, - den kan jeg da tørre af med en plask våd klud hvis det skulle være uden at træ og lak buler ud, den kan holde til noget, dog er den meget tung og klodset.


  • #5   9. sep 2009 Stine.. Det er en sele til trip trap stolen jeg snakker om.

    (link fjernet)


Kommentér på:
Højstol

Annonce