943 visninger
|
Oprettet:
Højstol {{forumTopicSubject}}
Hej vi er på udkig efter en højstol til lilemanden.. vi har kig på:
leander
trip trap (storke)
nogle erfaringer
både godt og skidt!?
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 36 Svar: 587
Vi kiggede også meget på den Leander stol, de ligner jo faktisk meget hinanden..
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 231 Svar: 1.263
Trip trappen har vi dog kun brugt til større børn (2-3år) men den har fungeret perfekt vi har valgt at købe en sele til den da der ikke er bøjle på og den er brugt..
leanderen fylder mere nede ved foden end trip trappen. Og vi syntes og har et vennepar der også har en at den kan være svær at indstille i starten til den lille så den støtter rigtig og man kan få babyen op og ned i den.. Og vores den mindste er en værre bølle som har krudt i røven så han har fundet ud af at kravle op ad den og op på bordet (8 måneder) så har måtte sætte stokke sele på med lidt fusk.. da leander ikke sælger en sele til stolen..
Så vi kan nok bedst anbefale trip trap selv om begge stole er gode.
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 126 Svar: 1.232
Line A : hvad er det for en sele du snakker om til den stol ?
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 3 Svar: 177
for ja den er flot og vejer ingenting i forehold til trip trap som nærmest er en stor klods i forehold til, og man sidder godt iden - men hun fortryder meget sit køb, og ville aller helst have den ombyttet til en trip trap hvis hun skal klage over den endnu engang.
Har selv trip trap, snart en gammel sag som jeg har arvet fra min bror den har efter hånden har været brugt til 4 unger og skal snart i brug til nr. 5, - den kan jeg da tørre af med en plask våd klud hvis det skulle være uden at træ og lak buler ud, den kan holde til noget, dog er den meget tung og klodset.
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 231 Svar: 1.263
(link fjernet)
Højstol