{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
740 visninger | Oprettet:

lige et tøj spg mere :0) {{forumTopicSubject}}

Hejsa tøzzer.

lige et spg mere fra mig. det er dejligt man kan høre jer til råds her inde når man selv er grøn i det her :0)

vi ved ikke hvad kønnet er så derfor gider jeg ikke købe en masse tøj før bebs er kommet til verden. men man kan jo købe en masse basis varer.

bruger i lang ærmet eller kort ærmet body stocking. tænkte til at have inde under tøjet. køber dem i hvid.
men ved bare ikke om det skal være med lange ærmer eller korte.

eller om der er andre ting jeg lige skal ofre i i hvid og neutralt.

lige pt har jeg kun 1 sparkedragt, 1 par smæk bukser, 2 body stocking med lange ærmer og 2 huer og en varm trøje.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lige et tøj spg mere :0)
  • #3   10. jan 2010 Smilla's mor T

    tak for svaret, ja så kan jeg godt se jeg skal have købt lidt mere :0)
    det er en jungel med det hele når man ikke ved kønnet og hvad man lige har brug for :0)


  • #5   10. jan 2010 bor i dronninglund 25 km nord fra aalborg :0)

    tror vist nok der ligger 2 name it i aalborg, så det vil jeg prøve :0)


  • #7   10. jan 2010 jeg bruger både kort og lanærmet body.... man skal osse passe på at bebs ikk bliver for varm....

    køb lidt nu og vent til bebs er kommet og så kan man jo købe i enten drenge eller pige farver smiley

    jeg gjorde den fejl at jeg købte alllllllllllllllllt for meget... men det er jo sødt det hele smiley


  • #8   10. jan 2010 ~Natalie's momse ~

    hehe, jep hvis jeg viste kønnet tror jeg også jeg havde shoppet amok :0)
    ved også at man får en masse i barselsgave. men vil helst ikke løbe tør for tøj i den første uge.

    så skal ud og shoppe :0) hehe det bliver dejligt


  • #9   10. jan 2010 Lige nu, har de altså 50% på rigtig meget af deres babytøj i Ønskebørn i Hjørring..

  • #10   10. jan 2010 Men det der med overskud, det synters jeg nu nok vi havde.. Dagen efter vi kom hjem fra sygehuset, var vi ude og handle.. Jeg VILLE bare ud.. Så det kan altså godt lade sig gøre og købe tøj derefter..

    Jeg kender mig selv så godt til at vide, at når jeg så endelig har fået min baby i armene, vil jeg også have tøjet i de rigtige farver, og ikke bare neutrale farver.. smiley


  • #11   10. jan 2010 Synes nu h&m har mere neutralt end name it....
    Jeg ville købe både lidt bodyer med korte og med lange ærmer.

    Som ~Natalie's momse ~ siger skal man passe på med at baby bliver for varm.

    Herhjemme har vi nemlig en meget varm baby og vi bruger næsten kun de kortærmede (også nu selvom det er så koldt). Men de lagærmede er rare at have også til at have inde under kjole/sparkedragt/smækbukser!


  • #12   10. jan 2010 *Louise & Victoria *

    vil jeg give dig ret i. vil ikke have folk skal spørge om det er en dreng eller pige, så har købt sutter hvor der står

    im a girl
    im a boy

    Sys de var søde. hehe

    men bliver nok nødt til og have et par sæt mere i neutrale farver :0)


  • #13   10. jan 2010 Gravid i uge 33 :
    - Det var også lige nøjagtig den der jeg havde.. Og INGEN, skulle komme og sige til mig, neeeej hvor er det en sød dreng du har fået, når nu det er en pige.. Hehe..


  • #16   11. jan 2010 nej det er rigtig træls når folk tror man har fået en dreng og det er så er en pige haha...

    vores nabo er en gammel dame og en dag mødte vi hende og hun kigger på barnevognen som er lyserød og min er er også iklædt lyserødt fra top til tå og sutten var også lyserød og så siger hun: neeeeeeeeeeeeej hvor en sød dreng i dag... hva hedder han.... HUN hedder natalie.... det var en sødt navn, han er godt nok sød..... haha

    så det er ikk altid det hjælper at klæde dem efter deres køn hehe


  • #17   28. jan 2010 Hej....jeg ville nok begrænse mig meget til hvad jeg ville købe i de små størrelser, altså i 56 da de som regel ikke kan passe det ret længe...her brugte hun det kun de første 2-3 uger og har så brugt 62 i meget lang tid...hun er fra juli og er først lige begyndt at bruge str. 68 som jo sku ha været fra 4-6 mdr men hun er først 6 mdr nu, så der er meget stor forskel på hvad str. de bruger.....hun vejede 3450 ved fødslen og 52cm så meget normal størrelse.....
    Og held og lykke med det hele ;o)


  • #18   28. jan 2010 ja det er noget af en jungle det tøj der !!!

    victor brugte str 56 i ca 3 uger og freja bliver snart 3 mdr og hun bruger stadig noget i 56 smiley

    jeg er ik så god til de langærmet bodyer, køber dem kun så de kan bruges som en slags trøje uden på en kortærmet.


Kommentér på:
lige et tøj spg mere :0)

Annonce