{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
906 visninger | Oprettet:

regntøj størrelse?? {{forumTopicSubject}}

jeg er meget i tvivl om hvilken størrelse jeg skal købe det i, han bruger pt str 74-80 (mest 80) i tøj, men jeg tænker jo lidt at det måtte jo gerne kunne klare hele sæsonen og der må gerne være plads til et sæt fleece tøj under, hvilken størrelse ville i købe???
og ville i købe regndragt eller 2-delt tøj???

han er 11 mdr, og kan ikke gå endnu, bør jeg købe nogen af de der regnovertræksfutter??

han kommer jo forhåbentligt til at kunne gå indenfor de næste måneder, men så længe han ikke kan, skal han jo ikke have gummistøvler på.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  regntøj størrelse??
  • #1   26. mar 2010 okay, jeg har lidt kig på et sæt Caveli (mener det var sådan det hedder) og der er størrelserne 80 eller 90, skal jeg så købe 90??

er nu godt nok kommet til at købe gummistøvler hi hi, men ikke dyrere end at det ikke gør noget hvis de ikke kommer i brug ;o)

• #2   26. mar 2010 okay mange tak

• #3   26. mar 2010 Jeg købte også sådan vandfætte futter til min datter.. Og der bare guld værd!! Det er jo træls for de små at de ikke kan komme med ud og lege sammen med de andre DP børn.. smiley Jeg tror at jeg gav 60kr for dem i Bilka i efteråret..

• #4   26. mar 2010 fedt havde kun set dem til 150 på en hjemmeside, tror da lige jeg skal et smut i bilka så ;o) tænkte lidt, skal han så ikke også have noget på hænderne, hvis nu dagplejeren finder på at han skal ned på græsset, eller vi selv finder på det???

Kommentér på:
regntøj størrelse??

Annonce