{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
784 visninger | Oprettet:

Nogen der kan hjælpe? (super nova) {{forumTopicSubject}}

Jeg har en 1½ år gammel super nova babyalarm.. Som bare har været rigtig god.. Lige indtil for en uge siden hvor jeg tjekkede til mira, som så lå og græd uden alarmen registrede det..
Har tjekket alt og det er ikke fordi den er indstillet forkert. Så den må være gået i stykker.. Min kvittering er så bare blevet væk.. Så tænkte jeg ku "låne" en kopi hvis der var nogen her inde som har en alarm magen til?
Der står i brugsanvisningen at hvis man skal sende dem ind skal man vedlægge kopi af kvittering..

Er bare super ærgelig over den er væk for det er mange penge hvis jeg ik kan få den lavet og skal købe en ny smiley Selvom det er lidt snyd.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen der kan hjælpe? (super nova)
  • #2   21. jun 2010 kan du ikke få den repareret? de sender dem ind til reperation hvis det er.

Inde i BabySam sagde de til mig (har ikke selv supernova) at SuperNovaerne havde en lille brist, at dem de fik ind til reperation at det ofte var fordi at batteriet svigtede. Eller signalet til batteriet eller noget. Noget med batteriet i hvert fald så måske er det der den er gal

• #3   21. jun 2010 vi har sådan en super nova og en dag hørte vi der var en der grad i den og vi gik self ind til min datter som lagde og sov . vi har aldrig oplevet at vi ikke har hørt laura men vi har hørt andre babyer grade..

• #4   21. jun 2010 De ser sådan her ud (link fjernet)

Har selvfølgelig ikke prøvet at få dem sendt til reperation uden.. Må prøve at ringe og høre ad.

Den går ik inde i nogen andres alarmer. Det er som om der ik kommer noget signal videre til forældre enheden. For den registrer at baby siger noget i babyenheden bare ikke i forældre enheden. Men tror der er en løs forbindelse eller lignenede. For en sjælden gang i mellem siger den lige en lille smule lyd.

• !!
    !! Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Emner: 105 Svar: 355
    #5   21. jun 2010 Det lyder ikke så rart... jeg har lige købt en super nova alarm i lørdags... godt nok den gamle model... så jeg håber da vores kan holde..

Kommentér på:
Nogen der kan hjælpe? (super nova)

Annonce