{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.248 visninger | Oprettet:

emmaljunga uniqstel: Giv ikke op! {{forumTopicSubject}}

Jeps GIV ikke op...

Efter gentagende fejl med vores Emmaljunga stel UNIQ, så lykkes det os endelig at få det ombyttet til en Odder vogn men der måtte også 5 rep. til og 1 x ombytning til andet stel, og 3 x knækket aksler og nye hjul og ja ALT var bare i vejen med den og den var kun fra 15. sep. 2009.

Så efter diverse samtaler med Emmaljunga, babysam, forbrugerklage nævnet og en butiksbestyr fra en helt anden babysam, så lykkes det at få den ombyttet til anden model da den gik i stykker i fredags igen og de ville sende den ind for 6 gang. så flippede jeg,

Butiksbestyren sagde så jeg måtte vælge om jeg ville ha en helt ny Emmaljunga ny kas og det alm stel eller om jeg ville ha en Odder ´på alm. stel. valgte så selv at smide lidt ekstra i og få en ¨på xdream stel smiley
Grunden til jeg måtte byt var gentagende gange samme fejl smiley

Er så glad og har kørt og kørt med odder vognen og der har intet været trods, vi desværre blev nødtil at træffe en hurtig bestultning da nutiksbestyren i den anden forretning gik på ferie fra i onsddags og han skulle godtage vores ombytning og vi først fik svar tirsdag middag på et endeligt ja, så vi kunne ikke vente 10 uger på en bestemt farve, så vi blev nødtil at vælge en farve i butikken, hvilket heller intet gjorde for er så glad for den farve smiley

Så gik ikke op har fejlen været der gentagende gange så få på skrift at Emmaljunga ikke kan lave flere opdateringer på vognen det fik jeg ved sidste rep 9. juni 2010. derfor blev jeg sur og brugte papiret mod dem da de så i fredags ville sende den ind for 6 gang fordi emmaljunga mente de havde krav på endnu en rep..

Altså 6 rep af 10 dages indsendelse hver gang også er vognen kun knap 10 mdr.

Nej Nej det fandt jeg mig ikke i smiley Man jer op hvis i har problemer og find jer ikke i alt..

Ved der er mange der har problemer med dette stel derfor jeg fortæller min historie...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  emmaljunga uniqstel: Giv ikke op!
Kommentér på:
emmaljunga uniqstel: Giv ikke op!

Annonce