{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefal en babyalarm.
  • #2   4. okt 2010 Vil også anbefale supernova babyalarmen . Vi er bare SUPER glad for den..

  •  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
    #3   4. okt 2010 Jeg ved bare at der har været rigtig man reklamationer på dem... men der er måske ligeså mange som ikke har problemer smiley
    Har bare brug for noget godt, for det lort vi har virker ikke ordenligt, lyden går først igennem hvis han virkelig græder, eller den står lige ved siden af ham i liten..


  •  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
    #6   4. okt 2010 Det ender nok også med at blive dem smiley
    For kan ikke rigtig finde andre som kan de samme ting. kun en padwico fra babysam, men kender ikke nogen til dem overhovdet..


  •  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
    #9   4. okt 2010 Ja men de har ikke vibrator smiley

  •  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
    #11   4. okt 2010 Den er til når jeg ikke kan høre alarmen... feks når jeg støvsuger osv...

  •  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
    #13   4. okt 2010 Han sover ikke ude, men vi blir nød til at lukke alle døre da han ellers får for meget besøg af kattene smiley



  • #15   4. okt 2010 Vi er så nogle af dem har måtte reklamere på Super Nova (ligesom min svigerinde og vores venner!!!). Jeg har denne gang købt dem fra Padwico og synes de er helt vildt gode. SuperNovaen støjede meget, men det r ikke noget problem med Padwico...

  •  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
    #16   4. okt 2010 ved nemlig godt at der er rigtig meget bøvl med dem. så synes det er lidt svært. for bor i lejlighed så dem fra harald er ikke gode nok..
    og dem fra ikea opfylder ikke mine krav...

    spørgsmålet er så om det skal være en padwico...

    Der må da være flere som har dem??


Kommentér på:
Anbefal en babyalarm.

Annonce