{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Julegave + kalendergaver m.m.? (6mdr)
  • #2   29. okt 2010 Jeg lavede pakkekalender til vores søn sidste år og gør det igen i år, har aldrig selv haft en men syntes det er meget hyggeligt..

    Er dog ikke tilhænger af braller gaver, så har købt nogle duplokasser på bud i Bilka som jeg dele op på nogle dage, så har jeg købt store Hama perler og plader som også dele ud over nogle dage.

    Der er også købt bøger, nye sutter med navn, en tandbørste med thomas tog, en dvd, et træpuzzlespil, skinner til hans briotog mm.

    Så alligevel ikke sådan dyre gaver, men heller ikke noget af det man tit kan få til 10-20 kr. for det holder nemlig ikke andet end lige en dag eller to.

    Får så ikke så stor en julegave, da han får så meget andet den aften og det kan han alligevel ikke finde ud af. Sidste år pakkede vi gaver ud den 23-24-25 og 26 december, for det var alt for overvældende..


  • #3   29. okt 2010 Her var Caleb 8 mdr juleaften, han fik ikke pakkegaver/adventsgaver og julegave var en lille ting (tror vi købte for 250,-) for han fik SÅ mange gaver.
    Sidste jul fik han en del Duplo (blika havde haft det til 50% under normal salgspris) Men ingen pakkegaver/adventsgaver.
    I år får han pakkegaver, én hver dag og om søndagen er de lidt størrer....Jeg har holdt mig indenfor 10 kr. om dagen (det har virkelig været sjovt at finde så små brugbare gaver) og om søndagen finder vi bare noget han skal ha fx. idag har vi købt puzzlespil med 1000 brikker til ham i søndagspakke smiley (ved det er mange brikker men i en alder af 2½ år samler han snildt 54 brikker alene, så det er ikke en udfordring længere.)


  • #4   29. okt 2010 Dejligt at der ikke er enighed om det :O)

    For vil da ikke syntes vores dreng på 2 år forstår det at få en masse gaver til jul, kontra det at få en lille pakke hver dag i december.. Det koster ca. det samme for mig at give ham en pakkekalender og en lille julegave som at købe en masse julegaver til ham han slet ikke kan magte at pakke ud samme dag alligevel, da der kommer fra familie venner mm.

    For mig vil jeg helelre kunne hygge mig ved at give ham f.eks. perler i en weekend hvor vi så kunne hygge med at lave en perleplade, hvor imod at til jul så er der bare endnu en pakke som ligger og venter på at blive pakket op og den som lige er åbnet kommer hen i hjørnet. Hvis ikke den fanger interessen så meget at han ikke gider at åbne flere gaver. (sådan var det sidste jul og til fødselsdag her den 14)

    Men igen er det jo hvordan man ser på det og dejligt man ikke har samme mening om det :O)


  • #5   29. okt 2010 Jeg havde tænkt på at give Nikoline adventsgaver. Min tanke er, at hun fx. får et sæt tøj 2 af søndagene og så legetøj, eller hvas hun lige mangler de 2 andre søndage...
    I julegave har vi købt en gåvogn til hende smiley


  • #7   29. okt 2010 Caroline får legetøj fra os i julegave vil jeg tro, hun er så blevet 6 mdr i går så hun er jo lidt mere til den tid,
    advents gaver tror jeg vi springer over ved hende for hun forstår det ikke alligevel :o)


  • #8   29. okt 2010 Viktor er 10 mdr til jul..

    Vi giver adventgaver, har købt 2 disney film (mest for moar'en skyld :D), også har jeg købt til praktiske ting til de 2 andre søndage.. Derudover har jeg købt et smoking sæt han får af os lillejule aften (vi holder jul den 23 hos min mor) som han så skal have på juleaften..

    Af os får han en børnesækkestol med broderet navn i julegave.. Af han mormor får han en scooter + hænger, af hans morfor får han en brio gåvogn og farmor og farfar har jeg ikke lige fået sat til dem hvad de skal købe til ham.. Det resterende beløb fra bedsteforældrene bliver sat ind på hans opsparingskonto, så kan vi altid selv købe noget til viktor når vi mangler..


  • #9   29. okt 2010 Ved godt at de ikk får noget ud af det... Men de ting Nikoline får, er ting vi alligevel villa ha købt, så så syntes jeg lige så godt at man kan lave lidt julehygge ud af det smiley

Kommentér på:
Julegave + kalendergaver m.m.? (6mdr)

Annonce