1.352 visninger
|
Oprettet:
Mor til Nikoline & Jonathan <3
15. aug 2008 Følger: 29 Følgere: 27 Babyer: 2 Emner: 426 Svar: 1.299
15. aug 2008 Følger: 29 Følgere: 27 Babyer: 2 Emner: 426 Svar: 1.299
Julegave + kalendergaver m.m.? (6mdr) {{forumTopicSubject}}
Hva gir i jeres børn på 6 mdr. i julegave..?
Laver i pakkekalender til dem, eller giver i advents gaver..?
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 61 Svar: 818
Er dog ikke tilhænger af braller gaver, så har købt nogle duplokasser på bud i Bilka som jeg dele op på nogle dage, så har jeg købt store Hama perler og plader som også dele ud over nogle dage.
Der er også købt bøger, nye sutter med navn, en tandbørste med thomas tog, en dvd, et træpuzzlespil, skinner til hans briotog mm.
Så alligevel ikke sådan dyre gaver, men heller ikke noget af det man tit kan få til 10-20 kr. for det holder nemlig ikke andet end lige en dag eller to.
Får så ikke så stor en julegave, da han får så meget andet den aften og det kan han alligevel ikke finde ud af. Sidste år pakkede vi gaver ud den 23-24-25 og 26 december, for det var alt for overvældende..
apr 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 87 Svar: 520
Sidste jul fik han en del Duplo (blika havde haft det til 50% under normal salgspris) Men ingen pakkegaver/adventsgaver.
I år får han pakkegaver, én hver dag og om søndagen er de lidt størrer....Jeg har holdt mig indenfor 10 kr. om dagen (det har virkelig været sjovt at finde så små brugbare gaver) og om søndagen finder vi bare noget han skal ha fx. idag har vi købt puzzlespil med 1000 brikker til ham i søndagspakke (ved det er mange brikker men i en alder af 2½ år samler han snildt 54 brikker alene, så det er ikke en udfordring længere.)
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 61 Svar: 818
For vil da ikke syntes vores dreng på 2 år forstår det at få en masse gaver til jul, kontra det at få en lille pakke hver dag i december.. Det koster ca. det samme for mig at give ham en pakkekalender og en lille julegave som at købe en masse julegaver til ham han slet ikke kan magte at pakke ud samme dag alligevel, da der kommer fra familie venner mm.
For mig vil jeg helelre kunne hygge mig ved at give ham f.eks. perler i en weekend hvor vi så kunne hygge med at lave en perleplade, hvor imod at til jul så er der bare endnu en pakke som ligger og venter på at blive pakket op og den som lige er åbnet kommer hen i hjørnet. Hvis ikke den fanger interessen så meget at han ikke gider at åbne flere gaver. (sådan var det sidste jul og til fødselsdag her den 14)
Men igen er det jo hvordan man ser på det og dejligt man ikke har samme mening om det :O)
aug 2008
Følger: 29 Følgere: 27 Babyer: 2 Emner: 426 Svar: 1.299
I julegave har vi købt en gåvogn til hende
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 203 Svar: 2.935
advents gaver tror jeg vi springer over ved hende for hun forstår det ikke alligevel :o)
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
Vi giver adventgaver, har købt 2 disney film (mest for moar'en skyld :D), også har jeg købt til praktiske ting til de 2 andre søndage.. Derudover har jeg købt et smoking sæt han får af os lillejule aften (vi holder jul den 23 hos min mor) som han så skal have på juleaften..
Af os får han en børnesækkestol med broderet navn i julegave.. Af han mormor får han en scooter + hænger, af hans morfor får han en brio gåvogn og farmor og farfar har jeg ikke lige fået sat til dem hvad de skal købe til ham.. Det resterende beløb fra bedsteforældrene bliver sat ind på hans opsparingskonto, så kan vi altid selv købe noget til viktor når vi mangler..
aug 2008
Følger: 29 Følgere: 27 Babyer: 2 Emner: 426 Svar: 1.299
Julegave + kalendergaver m.m.? (6mdr)