{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  anbefal :0)
  • #1   8. nov 2010 Det kommer jo helt an på din dreng's fod... Om hans fødder er brede - smalle - høj/lav vrist...

    Frederic har ikke andet end angulus. Sidste år havde vi både ecco's og angulus's tex støvler. Men brugte ikke ecco's særlig meget da de ikke kan spændes nok til om hans tændstik ben.

    Godt være de er dyre, men dem frederic havde sidste år kunne man ikke se de var brugte. Selvom han kravled rundt og i al den sne, var hans fødder altid dejlig varme og tørre. De skal blot have læderfedt nogle gange - så holder de sig...


  • #2   8. nov 2010 sorry... din piges fod...

  • #3   8. nov 2010 Helt okay, jamen så må jeg jo ud og kigge... bare hendes fødder er varme og tørre så er jeg næsten ligeglad med hvad jeg skal give..


  • #4   8. nov 2010 vi tog i en skobutik hvor de har meget forstand på "børnefødder" og det var kun et par der var gode til min søn, det er ecco den smalle model og ja dyre de kostede 650 kr, men han er vildt gald for dem, kommer selv med dem og vil ha dem på. de er vandtætte og så lærke med foer =)

  • #5   8. nov 2010 det er jo vigtigt at værne om deres små fødder, de skal jo bære dem mange år frem..

    Men var selv overrasket over at angulus's tex støvler selv efter en hel dag ude i sne og sjap - at de stadig var tørre nede i. Men de fik så også læderfedt ret ofte.

    Jeg havde selv forelsket mig i sommers i nogle blå ecco light sandaler til frederic. Men de sad bare så dårligt, det samme gjorde dem fra primigi - så vi endte atter med angulus's.

    Det gode ved angulus er at der er rigtig for i i forhold til ecco's syntestiske materialer. Uld har en hel del andre egenskaber end meget andet.


  • #6   8. nov 2010 Linda, det må være fordi din søn har bredde fødder, for Oliver kan slet ikke passe Angulus, de er alt for bredde til hans smalle fødder, men det er derfor man skal tage barnet med i i butikken og sørge for de får dem der er bedst til ens barn, for som du også siger så skal de have de fødder resten af deres liv "forhåbentlig"!

  • #7   8. nov 2010 Ikke speciel bred fod, hans er meget normal.

    Kan ikke forstille mig at det kan være rart at gå i sko/støvler hvor man ikke kan bevæge sine tæer.

    Hvis vi tager en ecco sål ud og stiller ham ovenpå - er der ikke megen plads på hver side.

    Så hjælper det jo ikke at der er plads til at vokse fremad. Derfor at de også altid stiller børn oven på sål, da det giver et helt andet billed end at gøre det oppe i luften.

    Der findes heller ikke andre vinterstøvler med slim/smal skaft ud over de alm termostøvler. Vi skulle til en sko mager for at kunne få hans ecco til at sidde ordenligt om hans ben. Forlænge/flytte det der velcro så de kunne spændes nok til om hans ben.


  • #8   8. nov 2010 nåh okay.. ja der var masser af plas til olivers fod, de tog også sålen op og prøvede hans fod oven på den.


  • #9   8. nov 2010 Det blev til et par primigi vinterstøvler, det var dem der sad bedst på hendes fod smiley

  • #10   8. nov 2010 De er også bare lækre...

    ps. de arbejder sammen med angulus...


  • #11   8. nov 2010 Jamen så er det jo forhåbentlig en god vinterstøvle, hun er i hvertfald glad for dem :0)

Kommentér på:
anbefal :0)

Annonce