{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.817 visninger | Oprettet:

Hm snydt af ham svindleren fra igår ! {{forumTopicSubject}}

Jeg har desværre handlet med ham smiley Og han har taget røven på os for groft !

Vi købte en klapvogn derude, og da vi kom hjem med den virkede den ikke, så vi kørte ud med den igen.
Da vi kommer derud er han helt vildt ubehagelig overfor både mig og min kæreste. Han vil ikke give os vores penge tilbage, vi kunne kun få et tilgodebevis på det
Henrik sagde til ham at det da ikke kunne passe da der er 14 dages fuld fortrydelsesret - flemming (butiksejer) sagde så " Du er fanme da ikke for klog at høre på, hvis ikke du snart fatter at jeg har mine egne regler skal du ikke komme i min butik mere" han sagde også at Henrik da nok ikke havde et særligt besværligt job, nu hvor han ikke kunne tænke længere, og ja regne kunne han heller ikke ifølge flemming !!!!! Spørg lige om jeg var tosset ,?! nå men fik det der tilgodebevis på 2000 kr, og sendte så brev til forbrugerklagenævnet og fik svar med det samme, om at det han gjorde med ikke at ville give os vores penge tilbage var ulovligt, og at jeg skulle sende flemming et brev, og skrive i brevet at havde han ikke besvaret det inden 14 dage ville forbrugerklagenævnet komme på sagen - men ja nu er hans butik lukket, og vi ser nok aldrig vores penge igen - vi har betalt ham 2000 kr, men ingen klapvogn fået !

Den dag vi var inde med klapvognen var der et yngere par der var inde og kigge på barnevogn, jeg gik direkte hen til dem og sagde at de ikke skulle købe noget i den her butik fordi han var den største svindler og at man ikke fik sine vare/pengene retur hvis de ikke virkede ! smiley GLAD for at jeg reddede et par fra at købe hans lort !

SKIDE TRÆT af at mine 2000 kr er væk smiley

Er der nogen herinde som har oplevet det samme hos ham ? Og måske ved om jeg kan få mine penge tilbage ???

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Hm snydt af ham svindleren fra igår !

Annonce