{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

Brio hvor hysterisk skal man være?? {{forumTopicSubject}}

Hej piger..!!

Hvor hysterisk skal man være med brios togbaner?? det var jo fremme før jul at det indholder nogle knap så gode ting!!

min datter har ikke selv noget af det men når vi er nogle steder hvor det er leger hun meget med det og havde længe før det kom frem med de skadelige stoffer, overvejet hun skulle have en brio togbane..

Men men kan heller ikke lide tanken om at der er skade lgie stoffer i. ja det fremgår ikke hvor skadelige de er!! eller om det er selve det stof der er i som er skadeligt ved større mængder og i legettøjet er det ubetydeligt pga mængden...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brio hvor hysterisk skal man være??
  • #1   12. jan 2011 Jeg vidste slet ikke de nu også havde fundet noget i Brio...

    Vi har ikke selv noget fra Brio men når vi er nogen steder hvor det er, er de. nu helt okay med mig at Nicoline leger med det.

    Jeg tror faktisk at man kan blive for forsigtig for mon ikke der er et eller andet skadeligt i næsten alt.


  • #2   12. jan 2011 Lui har et tons Brio, det er ikke noget jeg er bange for. Jeg så godt det var i fjernsynet men altså der er jo noget i alt så kan man jo blive ved. Så det tænker jeg ikke meget over kun hvis de ligefrem trækker varerne tilbage fra butikkerne så må man tage den derfra smiley

  • #3   12. jan 2011 Mor til nicoline ja det også lidt det jeg tænker smiley

  • #5   12. jan 2011 Katja elsker at lege med dem, jeg har selv leget meget med dem som bar, og jeg fejler nu ikke noget smiley

  • #6   12. jan 2011 Jeg tror i det hele taget, også hvad andet end legetøj angår at vores samfund er blevet mere hysterisk end førhen...
    Man kan jo undre sig over hvorfor der er så mange astma/allergibørn nu til dags i forhold til da vi selv var små og hvor der ikke var så mange regler osv.
    Gad vide hvordan vi er overlevet uden skanninger, autostole, vitaminer osv osv osv.
    Kan godt nogen gange forstå at vores forældre syntes vi er lidt hysteriske, for der er godt nok kommet mange regler og anbefalinger siden vi var børn og vi er overlevet helt uden...

    Selvfølgelig følger jeg også selv mange af de anbefalinger og regler men jeg syntes nu stadig det er lidt tankevækkende at vores befolkning aldrig har fejlet så meget før som vi gør nu og alligevel skal vi være mere og mere opmærksomme på hvad vi gør for ikke at blive syge.


  • #7   12. jan 2011 mor til nicoline... godt sagt smiley i dag hvor man er mere påpasselig er der mange flere syge end for bare 20 år siden. selvfølgelig skal man passe på nogle ting men ikke være hysteriske...

Kommentér på:
Brio hvor hysterisk skal man være??

Annonce