{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.087 visninger | Oprettet:

Odder Zip {{forumTopicSubject}}

Jeg har kig på Odder Zip barnevogen i rød eller en anden Odder i råhvid (kan ikke huske hvad den hedder)

Er i glade for jeres Odder og er der nogle herinde med Zip modellen?

Jeg har en Emmaljunga nu og den er jeg meget glad for men ønkser en ny barnevogn, og har overvejet en odder.

Er det nogle svære farver 8Rød eller råhvid) at holde ren? jeg har en sort nu og min mand mener det er nogle svære farver jeg har forelsket mig i.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Odder Zip
  • #1   7. mar 2011 Har en odder zip på letvægtsstel og den er bare så dejlig, nem at klappe sammen og super nem at køre med:) Vi har den i sort med en råhvid kant og den er ikke svær at holde.. men ved ikke om det er en helt råhvid du har kig på..
    Men vi er ihvertfald meget glade for vores, og ville aldrig vælge en anden:)


  • #4   7. mar 2011 Mange tak for jeres svar

    Den er helt råhvid den jeg har kig på.

    Synes bare det er så svært at vælge hvilken model og farve. Er glad for at høre i er tilfreds med jeres, men er der noget ved den som kunne have været bedre?

    Det er jo mange penge at give ud til det, så jeg vil gerne være helt sikker inden jeg vælger.


  • #7   8. mar 2011 Vi har Emmaljunga, kunne jeg vælge om så valgte jeg en Odder!
    Flere af mine veninder har Odder, og har intet dårligt at sige om dem, dog har de alle valgt den i sort med farvet kanter smiley
    Så kan ikke svare dig på om den kan være svær at holde pæn, hvis det er hele vognen der skal være råhvid....


  • #8   8. mar 2011 Super jeg tager ud og kigger på Odder Zip i rød igen i weekenden. Er næsten overbevist om at det bliver den.
    Tror den råhvide måske bliver for sart, da jeg bor langt ude på en grusvej, det er meget muddert om vintern og støver vildt om sommeren.

    Jeg skal nok lige fortælle hvad det blev når vognen er købt smiley



  • #9   10. mar 2011 Jeg vil bare lige fortælle jeg har været ude og købe barnevogn idag...

    Det blev en Odder Zip i rød på letvægtsstel med punkterfri dæk. Synes bare den er for lækker, og tror jeg bliver vildt glad for den.

    Mange tak for hjælpen smiley


  • #10   10. mar 2011 Det tror jeg også du bliver smiley
    Tillykke med den nye vogn...


  • #11   10. mar 2011 Mange tak smiley
    Nu er der pisse dårligt vejr idag men må da ud og køre med den imorgen, må da lige rundt og vise den frem smiley


  • #12   10. mar 2011 vi har også odder, desværre ikke en zip, ville vildt gerne have den synes den er såååå flot, men vi er ovenud tilfredse med vores odder, og kvalitetsmæssigt er min mening også at du ikke får bedre barnevogn ;o)

    tror bestemt ikke du vil fortryde det..


Kommentér på:
Odder Zip

Annonce