8. dec 2009 Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
Tvillinge/søskendevogn (: Hjælp udstyr {{forumTopicSubject}}
Hej BG
Vi venter som sagt nr. 2, sidst november/ start december, og der vil være 15-16 måneder mellem vores børn så (: Vi har en Emmaljunga Big Star Supreme, som vi vil bruge til nr. 2 her hjemme, og vi vil så købe en anden som Agnes kan have med i DP (hvilket vi også ville alligvel)
Men vi skal have en klapvogn til Agnes til når vi skal på tur, men vi har så valgt at vi lige så godt kan købe en søskende/tvillingevogn i stedet, allerede (: Og vi har så set på denne her:
http://www.barnevognshuset.dk/product/abc-design-zoom-beige-433/
Så ville hører om nogle af jer havde den? Agnes ville så sidde i stolen, og den lille skulle så ligge i liften, indtil han/hun kan sidde selv, syntes bare den virker genial:) Men vil gerne hører om der er nogen er jer der har erfaring med den? eller kender nogen der har? Om den er god at kører med osv.?? Eller om i kender nogle butikker i nordjylland som har dem hjemme, da jeg kun kan finde den på nettet??
Eller har i nogle alternativer, så matcher den? Jeg har set den fra Peg Perego, men der er ikke lift til, så syntes ikke den er ideel
Håber på hjælp,
Knus Marie, ..
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 99 Svar: 765
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 1.972
Det var en super dejlig vogn som jeg var ret så glad for!
dec 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
Annemette - Okay, det havde jeg ikke tænkt over, men det bagerste sæde er jo forhøjet, så barnet der sidder der, burde kunne se ud? Og jeg kan godt lide at de kan sidder overfor hinanden, da de så rigtigt kan lege sammen? Men det er jo svært at vurdere hvad der er bedst.. Hvor så i den her henne?
Louise M - Jeg kigger lige
Mor til Viktor og klara - Har godt set den vogn, men tænker bare at en vogn hvor de sidder ved siden af hinanden, er svær at have med i butikker osv. fordi den er for bred??
maj 2008
Men man har selvfølgelig ret til forskellige meninger og hvad man syntes er smartest
dec 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
Annemette - Må jeg hører hvad i har valgt?? Jeg syntes nemlig at det er svært
maj 2008
Men som sagt, hver sin smag :0)
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 1.972
Jeg havde INGEN problemer med at den var for bred, jeg kunne komme rundt alle steder og det var så dejligt at de kunne sidde sammen...:)
Jeg blev frarådet at købe en hvor de sidder i forlængelse af hinanden da den er meget uhandy og virker lang at gå med og styre...
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
vi har købt den her og den er bare super
den er ikk for bred og så er den nem at køre med
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.061
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 237 Svar: 2.970
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 237 Svar: 2.970
maj 2010
Følger: 1 Svar: 16