{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.267 visninger | Oprettet:

Hold da op.. {{forumTopicSubject}}

Kiggede lige på dba på en klapvogn, og det kan jo slet ikk betale sig og købe en brugt..
gider da ikke og give 3200kr for en emmaljunga som er 2 år gammel, når man købe en ny for 4000kr..

Så er det da ikke mærkeligt at der er så mange til salg, folk køber da nye i stedet for..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hold da op..
  • #1   20. apr 2011 Ja det er sku utroligt hvad folk forventer de kan få for deres brugte ting. Til gængæld er det os utroligt som andre tror de kan få tingene meget billigere end den pris man har skrevet selvom at det er en realistisk pris...

• #2   20. apr 2011 ja helt rigtig, nogen overdriver med hvad de vil give..

• #3   20. apr 2011 ja selvf kan man gøre det.. smiley

• #4   20. apr 2011 Sigende overskrift smiley

• #5   20. apr 2011 Ja, det er så vildt hvad folk forventer for deres ting.

Så¨hellere købe en ny, så ved i også hvordan den er behandlet. De har en i ønskebørn i de farver som du ville have, i en cerox. Man kan da altid spørge om de giver prisnedslag når den har stået udstilling i butikken.
    Vi fik rabat på vores den nye, og den kom direkte fra emmaljunga. Så de er ikke nærrige med rabatter, synes jeg smiley

• #7   20. apr 2011 Jeg har en regel der hedder ½ pris for brugte vare som står som nye...

Og er det i mere brugt stand så må man ned på 1/3 af nypris!:)
    Jeg sælger rigtig meget og køber også en del..:)

• #8   20. apr 2011 tania - et skambud er at byde halvpris og under smiley bare lige til orrintering *Gg* jeg syntes ikke at 600 under prisen er at skambyde, jeg havde nok skrevet nej tak - men vi kan flytte på 4 og 6 tallet så det ender ud i 1600,- du får 400,- i rabat smiley

men sådan er vi så forskellige - ja nogle tror dælme at det er guld de sælger - jeg byder også altid det jeg vil give og vil folk ikke at med tingene er det bare synd for dem:) mit sofabord som jeg fik en idee om at skulle skifte ud (med det samme, så magnus kunne rejse sig uden det drejede rundt) jah så bød jeg halv pris og skrev at jeg kunne hente med det samme , jamen det var da bare en aftale *Gg* så ja det betaler sig at være ubehøvlet engang imellem , jeg sælger selv billigt fordi folk kan få glæde af noget jeg ikke bruger så (:

• #14   20. apr 2011 jamen hvorfor sætte prisen højt, tingene kunne måske længe være solgt??? altså jeg er den som ser på prisen først inden jeg klikker ind på tingene..

Maria;O) ja vi skal også snart ud og kigge igen, og nu er vi blevet lidt enige om en city cross, som jeg ville ha fra starten;O)
    Hvor købte i jeres så.. for var i babysam her sidst og da så jeg den i havde bestilt først;O) den er rigtig flot

• #15   20. apr 2011 Theas mor.. ja det er svineri hvis de først begynder og snyde en.. man skal sådan være vågen..
    men hvis folk nu satte prisen så den er okay så solgte de måske hurtigere..

• #16   20. apr 2011 Ja, vi købte den i ønskebørn, fordi de ville have 1600 kr mere for den i babysam. Fordi det er en limited edition. De betaler ikke mere til emmaljunga for den, end de gør for andre, så de vil bare have mere for at tjene penge.

Så vi takkede pænt nej tak til den i babysam, og det blev de vildt fornærmede over. Men det rager mig ikke, jeg gider da ikke blive snydt og betale merpris.

Iøvrigt så fik vi i ønskebørn et emmaljunga kvalitetsbevis, sådan en gul seddel. Det har vi aldrig fået da vi købte barnevogn i babysam. Ekspedienten i ønskebørn sagde at det skal de give, ellers kan man ikke få barnevognen lavet hvis der sker noget. Emmaljunga er ligeglad med kvittering.
    Jeg sætter ikke mine ben i babysam foreløbig. De vil bare tjene penge...

• #17   20. apr 2011 maria.. ja det kan jeg godt se.. tror også vi spørger flere steder hvad de skal ha for sådan en for der er forskellige priser i butikkernes blade.. sys det er underligt der skal være sådan en forskel, men er sikker på ham som har ønskebørn i aabenraa er til og handle med, men nu må vi se;O)

• #18   20. apr 2011 Ja, det kunne da være fint. Vi kom af med 4199,95 for klapvogn + forlæder. Det var en super pris, synes jeg. I forhold til 5500 kr.

Ja, man skal undersøge det. Vi kørte os til Åbenrå, men de har ingen city cross i udstilling. Kun Nitro og cerox smiley

Man vil jo gerne spare penge, især når man skal af med så mange penge. smiley

• #19   20. apr 2011 ja hold da op, det er en god pris;O) ja det er rigtig de har mange cerox der oppe, men sjovt nok vil kasper ha en city cross nu, så vi må se om det så er sådan en vi køber;O) heh

Altid dejligt og spare penge;O)

• #21   20. apr 2011 Ja, det er nemlig en god pris. Og så må babysam blive fornærmet over det, det kan jeg ikke tage mig af. smiley De skal nok få den solgt alligevel, jeg vil bare ikke betale den pris, hvis jeg kan købe den så meget billigere et andet sted. smiley

Altså, vi er så glade for city crossen. den er bare lækker og nem at køre med. Og Gustav sidder så godt i den. Det er bare et super køb. smiley

Kommentér på:
Hold da op..

Annonce