{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.331 visninger | Oprettet:

valg af barnevogn {{forumTopicSubject}}

Vi har efterhånden, efter megen snak frem og tilbage, fundet ud af at Emmaljunga nok er vejen frem for os.

Jeg er kun knap halvvejs io min graviditet, så vi skal først ud og kigge, men jeg vil super gerne høre jeres erfaring med deres Big City Supreme. For det er umiddelbart den der dækker vores behov bedst.

Og skal man vælge det lette eller det almindelig stel?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  valg af barnevogn
  • #1   21. apr 2011 Nu er min emmaljunga en lidt ældre model, men kender også en som har den model i har kig på.

VI er rigtig glad for vores vogn og det er de også, der har aldrig været noget med nogle af dem.

Jeg ville vælge letvægtsstel da det er nemmere at have med rundt i bilen osv. Det har jeg til min Odder vogn og har også punkterfri dæk, det er nemlig så lækkert,og så står man ikke et eller andet sted med en punkteret barnevogn.

Mange klager over deres emmaljunga men sådan er det jo nok med alle mærker, så det ville jeg ikke vælge ud efter.

• #2   21. apr 2011 Carola-- Præcis, der er fordele og ulemper ved alle modeller. Både min svigerinde og søster har en emmaljunga og der har ingen problemer været.

Vi kommer til at gå meget på stier som ikke er asfaltbelagte, så jeg tænker om det ikke er meget godt at vognen har lidt tyngde så den ikke bumler for meget?

• #3   21. apr 2011 Altså jeg bor 500 meter ude af en grusvej og har letvægtsstel og punkterfri dæk på min Odder.

Min emmaljunga er alm. stel og alm. dæk (bruges kun i dagplejen nu, men har brugt den meget da hun var lille)

Altså jeg synes de køre godt begge to på grusvejen, jeg synes faktisk ikke den ene er vildt meget bedre end den anden.

Personligt ville jeg vælge en letvægtsstel igen smiley

• #4   21. apr 2011 Jeg har en emmaljunga - med letvægtsstel... smiley

Jeg er rigtig glad for min, vi bor på landet, og kører derfor dagligt på grus...uden problemer...

Nogen siger, at den kan komme ril at hænge lidt fortil...at Odder er bedre..og ikke vil komme til at hænge, da stellet på en odder uden selve kassen går hele vejen rundt...hvorimod stellet på en emmaljunga "kun" sidder fast på midten af kassen...

Okay..det var lidt svært at forklare...hehe... :))). Men jeg er i hvertflad tilfreds med min emmaljunga... :)))

• #5   21. apr 2011 Vi har en big star supreme med letvægtsstel og vi er såå glade for den. Den klarer al slags terræn og er i så lækkert design.

Det der med at den kan hænge, det er rigtigt. Men der er nogle låse i sidderne hvor man kan spænde den op, og så er den så god som ny. Og det kan du gøre når du føler behovet er der. Og så skal man selvfølgelig ikke hænge pusletasken på styret.

Jeg synes at i skal vælge letvægtsstel. Det vil du blive glad for smiley

• #6   21. apr 2011 Det gode ved em er at de har ekstra stødabsoberende lag ved hovedet, så de ikke får alle ujænheder op i hoved/krop.

Em's letvægts stel er faktisk lettere end odder's ekstreme stel.

• #7   21. apr 2011

Vi har os haft en emmaljunga og vi var på ingen måde tilfreds med vores, pga

1. der er ikke nóget under kassen som holder den stiv, det vil sige min datter på halvandet den gang hvis hun satte sig i fodenden så tippede barnevognen og hun er ikke stor af størrelsen eller noget, men kassen bliver kun holdt i siderne.

2. Efter næsten et år på grus veje og sådan begyndte den at kører mega skævt og hjulene var mega skæve .,..

så jeg vil købe en anden .

• #8   22. apr 2011 Så tror jeg sgu det bliver sån et letvægtsstel på vores også. smiley

Tusind tak for svar tøser.

• #9   22. apr 2011 Jeg har også bestilt en Emmaljunga.
    Har bestilt letvægtsstellet og punkterfrie hjul..
    Det stel er det der kunne blive suverænt mindst når det var foldet sammen, og det var rigtig vigtigt for mig, da jeg har en lille bil.
    Endvidere er selve kassen også rimelig nem at folde sammen, så jeg uden problemer kan have det hele omme bagi..

Jeg glæder mig rigtig meget til jeg skal have den hjem og i brug!..

Jeg havde lidt forbehold for Emmaljunga, da man læser en del om dem herinde. Men min søster er vildt glad for sin, som er købt brugt..

• #10   22. apr 2011 ACS-- Min søster er også meget glad for sin, og har ingen problemer haft. Men ja, det er den kun fylder 17 cm. i højdne når den er foldet sammen er også en ret stor ting jo.

Kommentér på:
valg af barnevogn

Annonce