{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
787 visninger | Oprettet:

Hvad laver i i dag så ? :) {{forumTopicSubject}}

Hej piger...

Hvad laver i i dag ? har i fundet på noget spændende?

Her har vi leget med trylledej, bagt det og malet de figure vi lavede smiley og så har vi tegnet med maaaange farver smiley
ja vi hygger bare - nu render sønnen rundt med den ene mand vi lavede - han syntes at han er såå fin.

God dag til jer alle smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad laver i i dag så ? :)
  • #1   2. jun 2011 jeg skal snart pakke ungerne sammen også går vi en tur ned på havnen og hygger evt med en is

• Berit a
    Berit a Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 225
    #2   2. jun 2011 ikke en fis...
    Lasse stod op kl 06 så synes jeg er ved at være træt smiley
    Han sover nu så tror også at jeg vil ligge mig lidt, mens henrik og lea er nede ved hans bror.
    i eftermiddag er det ude-dag. jeg skal have slået græs, plantet bund-dække, mens henrik vasker bil. så hjælpes vi nok ad med at ordne den indvendigt.
    vi skal have gryderet med ris til aftensmad.

• #3   2. jun 2011 elsker mine -- ej hvor hyggeligt

berit - ja her var vi oppe lidt efter jer så - hver dag faktisk *Gg* magnus er også ved at være træt og skal snart sove til middag
    vi skal have plantet lidt også og slået græs senere - her står den på fuldkorns lasangette til aften smiley

sofie - hehe kender det godt - jeg har kun sat en vask over og tømt opvaskeren smiley

• #4   2. jun 2011 Vi skal til konfirmation, og da jeg jo er ret højgravid, har jeg besluttet mig til at slappe af indtil vi skal afsted, da jeg gerne vil være nogenlunde frisk og have fødder uden alt for meget væske (så jeg måske kan have et par sandaler på i stedet for de der eneste ene gummisko der passer for tiden) smiley

• #7   2. jun 2011 Vi er i haven og ved at gøre klar til den nye terasse vi skal have så vi får udgang fra vores nye køkken pyha det hot!

• !!
    !! Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Emner: 105 Svar: 355
    #9   2. jun 2011 Passer alle mine børn... Ham på 7 mdr ligger lige nu og putter i sin barnevogn.. og ellers har vi leget hele formiddagen ude på græsset med alt muligt...
    Manden ligger underdrejet efter et temmelig stort galdestens anfald og hundene er blevet trætte af trænig smiley og nåe ja så kommer svigerfar forbi og hilser på os smiley

Rigtig god torsdag til jer alle smiley

• #10   2. jun 2011 har været til Marked under broen, så er træt i ben, ryg og pengepung =)

Kommentér på:
Hvad laver i i dag så ? :)

Annonce