{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.762 visninger | Oprettet:

anbefal en klapvogn... {{forumTopicSubject}}

Jeg er begyndt så småt at kigge efter klapvogn... ved godt vi ikke skal bruge en endnu, men vil gerne begynde at forberede mig på hvor meget vi skal give for den og sådan...

Hvis i skulle anbefale en klapvogn, hvilken som helst, hvilken en skulle det så være? det eneste jeg egentlig gerne vil, er at den måske har de der roterbare forhjul.... men det er ikke et must....

Vi har bare ikke råd til at give 4000+ for den....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  anbefal en klapvogn...
  • #1   5. jun 2011 Jeg har en Simo der er 14 år gammel og ny bliver brugt til nr 3 barn. Tror jeg gav 2000 for den i sin tid. Har aldrig fået noget nyt til den. Så den vil jeg anbefale. Men prøv at at kikke rundt om hvad I evt kunne tænke jer også har I jo også en evt pris. ;o). Husk genbrug er ikke flovt kun fornuft. ;o)

• #2   5. jun 2011 med hensyn til genbrug så syns jeg bare hva jeg har set at det er vanvitigt hvad folk forlanger for dem...derfor er det lige før vi bare skal købe en fra ny... kan jo rigtig goidt li emmaljunga... meeennn... de er sku lidt peberet i prisen....

• #3   5. jun 2011 Lene : ja kan godt se de ABC design klapvogne ikke er så dyre brugt... nu havde jeg mest kigget på emmaljunga, og der er bare ikke den store forskel på de fleste om den er brugt eller ny... men hvordan kan det være du har købt en kombi og ikke bare en klapvogn?

• #5   6. jun 2011 Vi har en emmaljunga city cross, og den er vi bare så glade for. Den fungerer bare, og kan ligges helt ned og vendes. Fantastisk klapvogn.

Den er så dyrere end du udtrykker at du vil give.

Jeg mener vi kom af med 4400 kr og så fik vi forlæder med.

• #7   6. jun 2011 Brio sing - bred bagtil og svingbare forhjul (kan låses) alu stel, vendbar klapvognsdel, kan ligges ned , punkterfrie hjul - god alle vegne . vender på en 25øre, SÅ NEM at have med , nem at slå sammen, fåes i fine farver - 5 punkts sele - som ´man vælger det - man bestemmer selv - der er så mange muligheder, kighul i blød plast for oven- det er lukket til - lidt dyr ,, men kan købes brugt jo.
    vi er super glade for vores ,

Kommentér på:
anbefal en klapvogn...

Annonce