{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.213 visninger | Oprettet:

MEGA træt af IKEA..:( {{forumTopicSubject}}

Øv øv, her kommer lige lidt brok fra mig..:(

Jeg skal til at lave værelser til børnene da jeg har valgt at rykke i stuen så de kunne få hver deres værelse...
I den sammenhæng har jeg valgt at skifte lidt forskelligt ud i stuen også..:)

Jeg har gennemgående sæbebehandlet egettræ´s møbler og synes der skulle ske noget nu når der kommer en ny lækker sofa.
Bestilte derfor 4 sorte skalstole fra ILVA sammen med sofen og tænkte at jeg også skulle have nye til børnene!

De har haft alm. trip trap stole i træfarve fra de blev født begge to...
Jeg besluttede så at de skulle have denne her AGAM juniorstol fra IKEA som de har hos deres far og er rigtig glade for..!
Satte deres trip trap til salg og fik dem solgt ret hurtigt, skulle så lige vise nogle venner de nye stole de skulle have og HVAD SKER DER SÅ????
De findes IKKE mere!!!!!!!

WHAAAAAT, tænkte jeg bare??? Det sker bare ikke mand, ØV ØV...

Når men fik ringet og bekræftet af IKEA at de IKKE bliver produseret mere!
Så nu har jeg måtte ind og bestille 2 NYE trip trap stole i sort!!! 2200,- bobs!!:O FØJ siger jeg bare, kunne have nøjes med 500,- for de andre!

Håber ikke det var alt for kedeligt at læse, skulle bare lige af med det!!! hehe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MEGA træt af IKEA..:(
  • #2   19. jul 2011 Ville bare gerne have noget nyt lækkert nu når det andet blev skiftet...
    Det der med at male selv er ikke lige mig, har sku ikke rigtig tid til det synes jeg!!! haha


  • #4   19. jul 2011 Nadja:
    Ja det er da for irriterende, men ja som du siger er det jo en fantastisk stol de får jeg synes bare jeg var ved at være træt af den..:)

    Det mest underlige er at det er serier og ting som de sælger rigtig meget af de vælger at fjerne, det fatter jeg ikke helt!!!


  • #6   19. jul 2011 Linda og Dina:
    Jeg elsker normalt også IKEA men da jeg har været derude et par gange på det sidste(tåstrup) imens de er igang ,med ombygning har det også været ren kaos og intet var til at finde på "ta selv lageret"...:S

    Det er mega belastende og jeg håber da bestemt at de får det hele til at køre som det før har gjort...
    Men tror bare mest min frustation bunder i at de stole ikke findes mere når de nu lige indgik i mit nye hjem..,:)


  • #8   19. jul 2011 Pernille:
    Jamen så synes du da det...
    Jeg havde flere gange været inde på IKEA.dk for at tjekke at de havde stolene og derfor solgte jeg de gamle med god samvittighed!!!

    De kunne da i det mindste reklamere på hjemmesiden at tingene udgår så der er begrænset parti...:(

    Der er i min verden STOR forskel på brugt som man selv maler og så hel nye orginale sorte lækre stole!!!!
    Og da jeg nu har bestilt nyt til resten af stuen så skal deres også være det selvfølgelig...

    Hvis jeg ville have sigøjnerhjem havde jeg nok været på lossepladsen eller kræmmermarket og finde sofa, stole osv. men det er nu bare ikke mig!!!



  • #10   19. jul 2011 S & Lærke:
    Nej da, det var ligsom for at "ridse" foreskellen op for Pernille som synes det var min egen skyld...:)

    Det var bestemt IKKE for at skabe debat eller diskution jeg skrev dette, så gider ikke høre på alt det negative når jeg er sur, ked og irriteret i forevejen...!!!:(


  • #12   19. jul 2011 Der er vel intet galt i sigøjner hvis man er til stilen, jeg kan bare ikke lide det!!!

    Jeg køber skam massere af brugte ting og begge børnenes senge er købt brugt...
    Nu ville jeg gerne have noget NYT i min stue og det var ligsom idéen med min tråd...


  • #17   19. jul 2011 Pernille:
    Ja jeg havde været inde løbende og kigge på de ting jeg skulle have og pludselig en dag da jeg skulle vise mine venner det var den væk, der ringede jeg så til IKEA og spurte hvor jeg fik afvide de ikke havde dem mere..:(

    Tro mig jeg brokkede mig til den stakkels dame i tlf..:) HUn kan jo ikke gøre for det men synes bare godt de kunne skrive at tingene udgår så man er forberedt..:)


  • #19   19. jul 2011 Pernille:
    Lige for at slå fast, så har jeg selv valgt at bruge de 2200,- på stolene fra nye så jeg brokker mig ikke men synes da at det er nederen at det lige blev det dyrere..:)

    Hvis jeg ikke havde pengene så havde jeg nok købt dem brugt...
    Men nu ville jeg have nyt og havde pengene!!!
    Men stadig øv både at det er en anden stol en planlagt og de´t blev så meget dyere.


  • #22   19. jul 2011 Dina:
    Hehe der var du først..:)
    Præsis min tanke!!!

    Men det bliver da luksus med 2 nye lækre trip trap stole i orginal sort..:D

    Jeg fandt 2 på dba som var malet af en autolakere til 800,- stk og 1400,- for 2 og der vil jeg så hellere give det lidt mere og få 2 helt nye orginale sorte stole..:)


  • #24   19. jul 2011 Pernille:
    Ja det kunne være man skulle gøre det..:)
    Synes det er for dårligt at de bare "ligepludselig" fjerner det, de fleste mennesker planlægger jo sådanne ting inden de køber ind!!!


  • #25   19. jul 2011 jeg kan altså ik lige se at det er ikea's skyld. du kunne jo ha købt dem inden du solgte de andre.

  • #26   19. jul 2011 Sofie:
    Ja da men nu havde jeg lige lyst til at brokke mig lidt over det!!! hehe
    Tror nu på ingen måde jeg ville få noget ud af det...:P


  • #27   19. jul 2011 hvorfor brokker du dig over noget der er din egen skyld? undskyld jeg spørg:o)

  • #28   19. jul 2011 Winnie:
    SYNES du skal læse længere oppe hvad jeg skrev til pernille da hun skrev det samme til mig....



  • #30   19. jul 2011 Haha slap dog af...
    "føj da" - det er altså ikke din hund du taler til Linda!!!

    Nu gider jeg ikke forklare det mere, læs hele tråden istedet for at blive ved...


  • #31   19. jul 2011 Kan nu godt forstå at hun er lidt ked og ærgret over det når hun lige havde glædet sig og udtænkt hvordan det skulle være og det så går i vasken.

    så må man godt blive lidt trodssig og sur over det når man er skuffet selvom man godt ved at det ikke er IKEAs skyls på den måde ud over at det er tarveligt at de ikke lige har dem mere når man lige har solgt de andre og ville købe dem.

    så synes jeg godt man må være lidt skuffet når man lige har smidt penge ud af vinduet og tilmed ikke kan få de andre. Det er jo ærgeligt.

    vi andre kan jo også godt synes det hele er dumt når der er noget vi har glædet os til og det så går i vasken


  • #32   19. jul 2011 TAK Jeannie..:)
    Godt der er nogle der kan se fornuften i det her!!!

    Der er jo ikke noget at gøre ved det, men det er sku da surt...:(


  • #34   19. jul 2011 Pia N:
    Det er MEGA træls og skide typisk...
    Man føler bare at det hele er ødelagt når sådan noget sker!!!:(


  • #36   19. jul 2011 Linda:
    Jeg er MEGET snobbet... Hvis du bliver glad for at høre det!!!

    Jeg synes nu personligt ikke at jeg er snobbet så skulle jeg da have noget at have det i og så rig er jeg altså ikke!

    Igen vil jeg sige at du skal LÆSE HELE TRÅDEN, så vil du kunne se at jeg altså køber massere af brugte ting!
    Men du er sådan en type som ikke vil høre, læse eller se at du er galt på den og det har jeg sku intet til overs for...

    Pil ud af min tråd hvis du kun vil irritere ellers stop med at skrive det samme hele tiden!!!


  • #39   19. jul 2011 Må jeg så spørge hvad det er der er så forfærdligt ved sigøjnere???

    Jeg brugte ordet for at fremhæve at jeg ikke ønskede brugte ting til min nye stueindretning men noget nyt!
    Jeg ved jo godt at man ikke er sigøjner bare fordi man køber brugt jeg gør det jo også selv...

    Og jeg er åbenbart en MEGET snobbet person..:) haha

    Men jeg kan godt bruge ordet som en forklaring til noget som måske er lidt mere sjusket og sådan, ligsom jeg kalder børnenes nye kærestes familie for en sigøjnerfamilie fordi hun venter sit 5. barn med nr 3 mand og moren er gammel luder osv osv osv....

    NU HÅBER JEG ALLE ER MED PÅ HVAD JEG MENER OG IKKE FØLER SIG TRÅDT PÅ MERE!!!!


  • #41   19. jul 2011 Hov, der skulle stå "børnenes far" s nye kæreste...:) hehe

Kommentér på:
MEGA træt af IKEA..:(

Annonce