{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.768 visninger | Oprettet:

størrelse på flyverdragt {{forumTopicSubject}}

jeg havde egentligt regnet med vi skulle have en størrelse 98 i flyverdragt til knægten, men er kommet i tvivl...

han bruger pt 92-98 i bluser og 92 i bukser derfor tænkte jeg at 98 jo nok ville passe meget godt da han sidste sæson havde en 92..

men igår var jeg lige i herningcentret og så nogle dragter fra color kids, de hedder så str 92-98 og str 98-104, jeg synes de så meget store ud i størrelsen, og synes der var enormt meget forskel på de 2 størrelser, jeg havde ikke knægten med så kunne ikke prøve..

nå men, vi regnede egentligt med han skulle have en hummel dragt, eller et andet kvalitets mærke...

men hvordan er størrelserne i de forskellige mærker, jeg tror ikke vi skulle have større end 92-98 i color kids feks. men er de andre mærker lige så store i det???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  størrelse på flyverdragt
  • #1   7. aug 2011 Altså nu er min datter kun i 80/86 så der er noget forskel så lidt svært at svare dig men prøver alligevel.

    Altså colorkids havde Sofie sidste vinter og den var bare kæmpe i størrelsen.
    Altså hvis du køber en hummel fra sidste år er den lille i størrelsen, men er det en fra iår er den normal.
    Katvig og molo har jeg overtøj fra og de er normale efter min mening.
    Jeg har lige købt jakke og flyverdragt til min datter i mærket Cupcake og det er mindre end de andre mærker til i år.


Kommentér på:
størrelse på flyverdragt

Annonce