Drengetøj str: 7-8år hjælp {{forumTopicSubject}}
Hejsa BG...
Jeg ville høre om nogen kunne hjælpe mig...
Min lillebror har en søn på 6 år...
Han er ikke sammen med moren mere og har ikke været det i mange år... Men de kan bare ikke snakke om tingene uden a der skal diskuteres...
Nu nægter hun a give tøj med til drengen når min lillebror har ham fordig hun mener a når der er 3 indtægter så skal hun ikke søre for det...
Min lillebror er under uddannelse og får næsten ingen ting... Så har min lillebror en kæreste men som er på su..
De bor så hos min far som betaler husleje mad og smøger til dem...
Mad køber de lidt a om måneden så det ikke kun er vores far...
Så min bøn er til jer om i har noget pænt drengetøj som i vil gi eller sælge billigt....
Håber a høre fra jer som sidder der ude..
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
denne her side på fb er til folk der søger ting... det er gratis og modtage, man skal bare sende en ansøgning
håber det kan hjælpe lidt
mar 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 29 Svar: 141
Jeg syntes det er noget pis... Det er da ikke min far der er far til sønnen og ikke min lillebrors kæreste der er mor...
mar 2009
mar 2009
Men havde det været faren der havde barnet hver dag og han sagde sådan så ville folk hjælpe hende....
apr 2008
mar 2009
Nej nemlig, der har været ballade om det før da sønnen var lille og der ringede vi til kommunen og amtet for a høre og så længe han betaler børnepenge skal hun give tøj med og bleer den gang...
Og det gælder vel stadig a han skal have tøj med til ham...
apr 2008
når vi skulle på weekend hos min mor havde vi altid tøj med, men at hun så valgte at have noget tøj til os hos hende er jo for egen regning.... men synes helt klart at han skal brokke sig over det ! jeg havde ikk fundet mig i det ihvertfald
Drengetøj str: 7-8år hjælp