1.188 visninger
|
Oprettet:
Gåvogn? {{forumTopicSubject}}
jeg overvejer lidt at købe en af de der gåvogne bette mand kan støtte sig til i fasen hvor han skal lære at gå
men er der nogle der er bedre end andre? jeg har kikket lidt på Brios men synes egentlig den er lidt kedelig så hvis andre har forslag til hvad det ellers kunne være for en vil jeg meget gerne have link
der er lige lidt til han skal bruge den men vil gerne være på forkant
apr 2011
Følger: 6 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 75 Svar: 803
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
jeg synes den er smart, fordi den kan bruges til at transportere ting senere hen, og kan dermed bruges længe. Han bruger den gerne som løbehjul, hvor han sætte det ene ben op i, og går med det andet, mens han holder i styret.
Den har aldrig nogensinde væltet, og jeg vil vove at påstå at hvis barnet vælter med sådan en, så har man sat styret forkert. Eller også bruger barnet en forkert teknik til at rejse sig, og vil hurtigt lære at lægge vægten anderledes
apr 2008
Følger: 27 Følgere: 31 Babyer: 1 Emner: 144 Svar: 2.878
apr 2011
Følger: 6 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 75 Svar: 803
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
når man samler vognen, kan styret vende lidt ind over vognen, eller lidt væk fra vognen.
Når barnet lærer at gå, skal den vende ind over. Når barnet går stabilt kan man vende den så den går væk fra vognen.
Når jeg læser om folk som skal komme sten og andet i, for at den ikke vælter, tror jeg fejlen sidder der.
Jeg har selv været hjemme hos flere, og bemærket at styret var sat forkert, hvilket var årsag til at barnet ikke kunne bruge den. Efter de vendte den, var der ingen problemer
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
http://www.bornebiksen.dk/product/boikido-gaavogn-395/
Gåvogn?