{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.434 visninger | Oprettet:

Weekendseng {{forumTopicSubject}}

Axl bliver til tider passet rundt omkring, nogle gange skal han sove ude.
Han har hidtil bare sovet i senge hos bedsteforældre osv. Men nu synes vi at han skal sove i sin egen seng, også når han er ude, så vidt det er muligt,.
Derfor vil vi gerne have en rejseseng som vi kan tage med når han skal overnatte ude.
Vi har set på mange forskellige, men jeg synes de er så vakkelvorne og tynde.. Axl er en tumlebumle, og han kaster og smider sig rundt i sengen når han kan komme til det..
Desuden må den ikke fylde for meget når den er klappet sammen, og ej heller koste en bondegård..

Har I et kvalificeret bud på en seng der opfylder disse krav


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Weekendseng
  • #1   23. sep 2012 Vito har kun prøvet at sove i sådan nogle gamle aflagte rejsesenge, og selvom han rejser sig ofte, smider sig rundt, læner sig mod kanterne og sparker løs, så har de været helt stabile alligevel smiley

  • #2   23. sep 2012 Åh, jeg ved ikke om jeg bryder mig om tanken med en brugt seng..
    Det betyder måske ikke noget?
    Tænker bare at jeg ikke selv ville sove i en brugt seng.. Jg er så fanatisk at jeg endda, når vi skal på hotel, har sådan en speciel madras med der kan foldes ud sengen så jeg ikke skal sove direkte i 'en brugt seng'


  • #3   23. sep 2012 Mor til A,
    jeg synes bare rejsesenge er så dyre.

    De fleste ting køber jeg heller ikke brugt, men har fået to brugte rejsesenge, og så købt en billig madras i ikea, så den han ligger på er ny.

    Men ellers ville jeg bare gå efter en billig rejseseng, jeg tror ikke der er den store forskel. Så skulle det være sådan en man kan lyne op i enden, så ungen bare kan gå ud selv om morgenen.


  • Lena L
    Lena L Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 289
    #4   23. sep 2012 Mathias sov i en gang hver uge. og på ferier. det samme gjorde storesøster. Den har holdt til Mathiases "anstrengelser" hehe

  • #5   23. sep 2012 bare være obs på at de fleste weekend senge max må 'laste' 15 kg..

    Bl.a jysk sælger de der fold ud/op senge, de kommer i en smart taske og fylder ikke det store..


  • #6   23. sep 2012 Vi havde en weekendseng fra jysk, den med Peter Plys.. Super seng, stabil, fylder ikke meget og kan åbnes med en lynlås i enden.. Dog kun udefra.. Ved ikke om de stadig har dem i deres sortiment.. Den kunne bare ikke holde til en hundepote med skarpe klør der gerne ville ind og sove i den en weekend han var på besøg hos nogle af vores venner.. Og NEJ, han lå ikke i sengen da det skete.. smiley

  • #7   24. sep 2012 Linda,
    kun 15 kg!!?? Hvad gør man så derefter???

    det er ligesom indkøbsvogne :S hvad satan skal os med store unger så gøre altså... øv øv øv..


  • #8   24. sep 2012 Jamen det var helt tilfældigt jeg opdaged det... Var i nemlig i jysk og så en weekendseng slået op, så ville da lige kigge nærmere på den og tog brugs vejledningen, hvor der stod hvilken alder de minimum skulle have - max længde på barn og kg...

    Ved ikke om man så skal op i nogle mere dyre mærker?

    Eller hvad med en sol sommer seng tingest?


  • #9   25. sep 2012 Ja, tænker også om de dyre mærker r løsningen.. Må se på det, når han nærmer sig. Han vejer jo 13 kg nu..

Kommentér på:
Weekendseng

Annonce