{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.589 visninger | Oprettet:

Ønsker til jul - hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg er gravid og er sat til at føde 3 April. Da vi er så heldige med en jul inden baby kommer, tænker jeg at vi kan ønske os en masse udstyr i julegave. Men der er så mange ting vi skal have, at jeg ikke kan overskue hvad der er smart at ønske sig og hvad der er smart at købe.

Hvis i stod og skulle have jeres første barn og skulle skrive ønskeliste til jul - hvordan ville den så se ud?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ønsker til jul - hjælp
  • *RMHL*
    *RMHL* Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 72
    #1   25. okt 2012 Vi skal ha i maj.
    Jeg har simpelthen valgt ikke at ønske mig noget bestemt, men derimod bare sagt baby ting.
    De har fået de ønsker som ikke er til baby, og derud over ingen ting smiley


  • #3   25. okt 2012 ville ønske mig
    sengetøj, sengerand og himmel (hvis jeg vidste om det var en dreng eller pige i den pågældene farve)
    Babylegetøj/legetæppe
    musik uro fra tiny love
    ville sikkert også ønske mig en 3d scanning smiley

    og ellers gavekort til den baby butik i foretrækker rigtig meget kommer på bud i januar smiley



  • #5   25. okt 2012 hvad foretrækker i så?

    Ønskebørn eller babysam?


  • #7   25. okt 2012 Jeg er til babysam trods jeg har længere end til ønskebørn. Bor i Ringkøbing servicen i ønskebørn herude er elendig.. Så jeg kører gerne til babysam Holstebro Herning eller Tarm.. I Holstebro er ønskebørn okay men i Herning er det det samme som i Ringkøbing smiley kom engang ind med min emmaljunga klapvogn købt mens vi var på ferie i Aalborg i en ønskebørn den knirkede og ville høre hvor jeg SELV skulle smøre den.. Det kunne hun ikke bruge tid på at fortælle mig jeg kunne køre til Ålborg med den det var jo der den var købt smiley gik 300 m hen i babysam som tog klapvognen med sig ind bag ved og smurte den uden beregning trods jeg sagde den var købt i ønskebørn smiley

  • #8   25. okt 2012 Vi venter barn til marts og har allerede nu købt rigtig mange ting. Men har da også tænkt at vi kunne ønske os nogle ting til den bette, men vi kender ikke kønnet og hvad er det fx. man skal ønske sig? smiley

  • #9   25. okt 2012 gavekort hvis jeg var jer, så kan i også selv købe det..

Kommentér på:
Ønsker til jul - hjælp

Annonce