{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Regnslag til barnevogn
  • #1   10. jan 2013 Altså, som udgangspunkt er regnslag jo onesize, MEN...
    Jeg købte et gaia og ko, det der hedder fish boy, det passede fint på min basson grande, men det var piv utæt og kostede mig en dyne og et overlæder, fik det dog byttet hos forhandler til et andet gaia og ko, et grønt med scootere på, det er så ikke utæt, men det er i hvert fald mindre end det andet, for det kan kun lige nå omkring vognen, og er HELT strammet til op over kalechen.. Men en basson grande er også en stor vogn.. Så der er altså lidt forskel på str, men når du siger din vogn er lille i str. Tror jeg ikke du behøves at bekymre dig.
    Mit eneste råd er at du skal kigge på regnslaget om der står vandafvisende eller vandtæt på regnslaget.. Er de vandafvisende kan de nemlig ikke holde regn ude, kun støvregn.. Og så vælg et med lynlås ned hele vejen i den ene side og fluenet i åbningen smiley


  • #3   10. jan 2013 Vi har det her: http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/vogne-og-tilbehoer/regnslag/baby-dan-regnslag-mbiler-eller-blomster/c-23/c-148/p-576

    Det er vi glade for.. Der er lynlås hele vejen fra fodenden op til kalechen og retur igen.. Og så er det med myggenet i..


Kommentér på:
Regnslag til barnevogn

Annonce