{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.838 visninger | Oprettet:

Natasha H
Natasha H
Tilmeldt:
25. feb 2013
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 42

Istandsættelse af barnevogn - Kan det betale sig? {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Da vi synes at barnevogne er helt latterligt dyre i forhold til alle de andre ting man kunne bruge pengene på, besluttede vi os for, at lede efter noget brugt - dog stadig i god stand. En fra familien dukker så pludselig op, og siger, at hun har en Emmaljunga barnevogn som næsten ikke var brugt, om som vi måtte få gratis - Det takker jeg da ikke nej tak til!

Da hun bor i Jylland, og vi på fyn, fik vi et andet familiemedlem til at hente den, og fik den så endelig hjem igår, MEN, den var jo langt fra "ikke brugt" smiley

2 af hjulene sidder slet ikke fast, da "klikkeren" slet ikke er der, det tredje sidder så løst, at det vipper hver gang man kører med den. Der mangler trykknapper i den ene side af betrækket, den ene af madrasserne ligner at det er smurt ind i kødsovs på hele den ene side og bunden af kassen er flænset op (evt af hund elller lignende?).

Jeg kan leve med at den er flænset op i bunden - Det ser man jo ikke, og har ikke forsøgt at vaske madrassen endnu men det kan jo være at vi er heldige. Men det med hjulene holder jo slet ikke. Jeg søger så efter hvor meget man skal give for sådanne hjul (uden at vide model - Det kunne hun ikke huske) og ser at de koster 250/300,- stykket??

Jeg har termin d. 26 april, og er en af dem der helst skal have styr på det hele i god tid, og må indrømme at det her stresser mig alt alt for meget - Men hvad gør jeg?

Kan det betale sig at købe 4 nye hjul, samt at forsøge at sætte resten i stand, eller burde jeg opgive det og lede efter en ny? Evt andre det er lykkes for, at sætte sådan en barnevogn i stand?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Istandsættelse af barnevogn - Kan det betale sig?
  • Natasha H
    Natasha H Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 42
    #4   25. feb 2013 Ja, jeg frygtede det lidt. Så træls, da jeg egentlig havde fundet drømme barnevognen brugt, men droppede det til fordele for denne, som jo så er helt fortabt! Og nu er den anden barnevogn jo solgt og væk smiley

    Jeg må ud og kigge igen! Tak for linket, dem må jeg lige se nærmere på (;


  • #5   25. feb 2013 Hvor er du fra på Fyn. Vi har en basson til salg og den fejler intet og kun brug til et barn og der er alt med til. Du skal bare have barn og en dyne smiley

  • Natasha H
    Natasha H Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 42
    #7   25. feb 2013 Fam Ørdal:
    Munkebo (; Dyner har jeg, og baby kommer jo forhåbentligt snaart. Er der mulighed for at kunne se den?

    Line:
    Det samme gælder her - Er der mulighed for at se den? (;


  • #8   25. feb 2013 vil også mene du skal kigge efter en anden.

    Hvis du alligevel vil forsøge at sætte den i stand, kan du evt ligge et herind af den, så kan vi andre se om vi kender modellen..


  • #10   25. feb 2013 Det kommer jo an på, hvad du vil give for en anden barnevogn, vil da skyde på at den du har er lavet for maks 2000 med nye hjul,nye madresser og nyt overlag (ved ikk hvad sådan en over lag koster)

  • Natasha H
    Natasha H Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 42
    #11   26. feb 2013 Line:
    Tror faktisk jeg har fundet en nu - Men vender lige tilbage hvis det er (: Men mange tak!

    Macho Man:

    Låseklippene er der slet ikke, og det ene hjul er knækket inde i selve akselen, så det er desværre ikke noget der sådan lige kan fixes (;


Kommentér på:
Istandsættelse af barnevogn - Kan det betale sig?

Annonce