{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.474 visninger | Oprettet:

Tremmeseng mex aftagelig side {{forumTopicSubject}}

Hej alle skønne bgbrugere..

Jeg ønsker mig en tremmeseng, som har en aftagelig side, men jeg ved ikke hvilke mærker der kan dette? Kan I fortælle mig det, da jeg leder efterår en brugt og ikke helt ved hvad jeg skal skrive i søgefeltet...

Men lige et bonus spørgsmål, kan bunden hæves i en tremmeseng, hvor man kan tage siden af?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tremmeseng mex aftagelig side
  • #1   20. apr 2013 Det eneste spørgsmål jeg kan hjælpe dig med er vores kan bunden sagtens komme op og ned selvom siden kan tages af men at skal siden af skal bunden være nedrst (: ved desværre ikke mærket vi købte en brugt (: håber du finder en der kan hjælpe dig

• Mor til babyD
    Mor til babyD Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 152
    #2   20. apr 2013 Jeg har købt i Ikea. Der kan den ene side tages af, når bunden er i nederste indstilling- det er self pga sikkerheden:-) den har to højdeindstillinger. Jeg har været super tilfreds med den, og den er nu brugt i 2,5 år smiley mener den kostede 600 fra ny.. Kan ikke huske hvad den hedder, men du kan garanteret finde den på deres hjemmeside, så du evt kan søge efter den på dba osv:-)

• #3   20. apr 2013 Min er købt i babysam, og kan også tage siden af... Som de andre skriver er den mest sikker når den er i bunden, men vil tro det går på midten i min også, der er3 højder i....
    Dog bruger jeg ikke min mere da mine børn er store nu, men vi har brugt den til 2 børn og været smadder glade for den:-)

• #5   20. apr 2013 Jeg købte også den fra ikea. Den næstbilligste de har, har aftagelig side smiley

Bunden kan hæves ja, så den er højt når de er spæde, og man så sætter den ned når de bliver mobile.

jeg er ret glad for at side kan tages af, tog den af her for et par måneder siden, så Vito fik en bliv overgang ud af fængslet, og jeg regner med at han kan sove i den i en del år (aner ikke helt hvor gamle de er før de er for lange, men tænker at der er min. 2 år endnu)

• #6   20. apr 2013 Xander har en babytrold Per seng. Der kan siden tages af. Der er to højde indstillinger. Vil tro, som med de andre, at bunden bør være sat helt ned af hensyn til sikkerhed inden siden tages af. Vi er rigtig glade for vores.

profilbillede
Kommentér på:
Tremmeseng mex aftagelig side

Annonce