{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.631 visninger | Oprettet:

Nye autostol test resultater 2013 {{forumTopicSubject}}

Så er der kommet nye autostol test resultater og den meget populære Cybex Sirona er blevet testet!

Den blev testet ret godt, men jeg havde nu forventet mere.

Du finder 2013 resultaterne her: http://www.autostol.dk/test-af-autostole-2013/

Og kan sammenligne de nye resultater med de gamle resultater her: http://www.autostol.dk/test-af-autostole/

Kiddy Phoenixfix Pro 2 blev også testet ret godt, så er du til mavepude, så bør du se nærmere på i fremtiden (jeg har informationer på vej)

Sig til, hvis du har spørgsmål til testen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye autostol test resultater 2013
  • #2   22. maj 2013 Perfekt, lige hvad jeg gik og ventede på smiley

• #3   22. maj 2013 Hej Ann-Sofie,

Det er for producenterne - de må ikke lave nye stole (her i 2013) der kun går til 10-12 mdr. De skal kunne bruges indtil 15 mdr. (jeg har nyt indlæg på vej)

For os forældre går der nok 4-5 år før det bliver et lovkrav, at vi ikke bruge bruge de nuværende babystole.

• #5   22. maj 2013 syntes det er værd at nævne at de stole der fx var sidste år, ikke er på.
    fx cybex pallas 2 som er testede rigtig godt smiley

• #7   22. maj 2013 det var ingen undring smiley blot en konstatering

• #8   22. maj 2013 vi har en Kiddy med mavepude. smiley

• #9   22. maj 2013 Det er korrekt. Det er kun ny testet stole der er på. Alle de gamle testes ikke igen også derfor det er så vigtigt, at man ser på en samlet oversigt som den jeg henviser til.

På min min-mave ekspert blog har jeg skrevet 3 indlæg om test af autostole til dem, som kunne være interesseret i at læse mere.

• Lena L
    Lena L Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 289
    #10   23. maj 2013 Ja enten er det nye eller nyere autostole på markedet. Eller også er det ældre og opgraderede modeller som testes.

Testen skal ikke ses som det deffinitive svar på hvilken der er sikrest. det kræver nemlig indsigt i præcis hvordan de testes og hvordan pointene fordeles. Der ud over er biler forskellige, hvilket kan have indflydelse på bla monteringen af autostolene. Så i tilfælde af testvinderen ikke kan monteres forsvarligt i ens egen bil (det sker med mindre det er isofix), så bør man ikke købe netop den autostol. I sådan et tilfælde kan testresultaterne og de mange gode point ikke bruges til noget. I sådan et tilfælde kan en autostol som har fået færre point faktisk godt beskytte barnet bedre end testvinderen. Blot et eksempel. Så det er en smule kringlet. Men landet ligger sådan

Testen er derfor til enhver tid kun en guide.

• Lena L
    Lena L Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 289
    #11   23. maj 2013 Team HH

Sirona har klaret sig godt i testen, og den vil overgå Pallas i kollisionssikkerheden derude på vejene, så længe barnet passer i den. Det vil den fordi den kan vende bagud. Så det handler meget om retningen. MEN som sagt så gælder det så længe barnet kan sidde i Sirona. Den er ikke så stor. Cybex ville have sagt det samme.

• #13   24. maj 2013 Jer der har valgt autostole med mavepude, hvordan har i det efter det nye om disse stole er kommet frem?

Kommentér på:
Nye autostol test resultater 2013

Annonce