{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.419 visninger | Oprettet:

Seng? {{forumTopicSubject}}

Vi venter nr 2 og Sara har en leander seng men egentlig overvejer jeg at købe en hoppe junior seng eller bare en junior seng så den bette kan få hendes leander...

Min mand er derimod imod det men det er da træls at stå med to leander senge på et tidspunkter begge børn gerne vil have noget andet...

Hvad syntes i??

Er jeg dum eller er der mening med galskaben lol

Jeg arbejder i en kære børn butik så ser jo sengene og samler dem og bliver fristet smiley

Men ja jeg syntes jo nu er hun 3 år og har haft leander sengen fra hun blev født og ved godt den kan laves til en junior seng men jeg syntes bare ikke den er så fed som junior seng -.-

Håber det gav mening det her...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seng?
  • #1   31. jul 2013 Det eneste jeg tænker i forhold til samme delimma her hjemme ( knægten på fire sover i sin Juno seng) som lillebror kunne få som tremmeseng når han kommer til verden snart,
    Jeg tænker at jeg skal passe på ille at tage noget fra knægten som han er glad for, også give det til nr tre. Så det lidt bliver et tab og få en lille smiley
    Forstå du hva jeg mener ?


  • #2   31. jul 2013 hvad siger jeres datter selv til det mht seng, max har sovet i en voksenseng på sit værelse siden han var 2 år og 4 dage,

    og som hende l. siger så det vigtigt i laver skiftet i god tid inden den lille så den store ikke føler at hun får skiftet pga den lille


  • #3   31. jul 2013 Jamen jeg har vist hende den seng jeg har i tankerne og den vil hun gerne have smiley
    Det er heller ikke luge nu og her har termin k februar og baby skal lægge i vuggen de første måneder smiley

    Så der er tid nok men jeg er bare gået i total redebygning lige nu smiley


  • #4   31. jul 2013 så syntes jeg da bare det er at spring ud i det når hun også gerne vil.

  • #6   31. jul 2013 Jeg skal bare have overbevist manden om det.. smiley

Kommentér på:
Seng?

Annonce