Voksi. Urban, City eller Classic {{forumTopicSubject}}
Go aften piger.
Ja jeg har oprettet dette emne før. Men jeg leder stadig efter den pose.
Jeg har spurgt 3 forskellige kæder om de ville bestille voksi City hjem. (Den de kan bruge til de er 5). Men ingen af dem vil, uden jeg skal købe den. Og ærligt talt så vil jeg gerne se den inde jeg køber den.
De kan Heller ikke fortælle mig i butikkerne om City har samme effekt og er ligeså go som en Classic??
Derfor piger... Hjælp Mig... Er der nogen der ligger inde med en Urban eller City som kan fortælle hvor meget tøj de har på ude og sove i den. Og om den er ligeså go som Classic? Prisen er jo den samme.
Syns bar den er smartere med lynlås
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
Men det var af den grund at den simpelthen fra for klodset til et spædbarn.. Alt for meget dyne, fyld og ekstra plads som ikke kunne foldes væk,, den var svær at få i barnevognen og kunne ikke monteres ordentligt med bærepladen..
Jeg har aldrig fortrudt at vi byttede..
Og desuden vil jeg sige at du med SIKKERHED ikke kommer til at bruge posen efter barnet er fyldt 3 år uanset model.. Det nægter jeg simpelthen at tro.. Axl er ikke engang 2 og vi kommer ikke til at bruge voksien mere til ham..
jul 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 204 Svar: 726
Jeg syns jo det er genialt at lynlåsen er der. Det andet snørre system ser besværligt ud? Hva hvis barnet skal sidde op imens posen er der i? Kan man det?
maj 2010
Jeg vil sige det sådan at her i dk er det rimelig ligemeget, de er jo varme nok begge to.. Men jeg vil sige at Cityen er mere anvendelig som kørepose i klapvognen til et barn på 2+ som ikke bare gider sidde, men måske gerne vil hurtigt ind og ud af klapvognen, hvorimod Classic er mere multifunktionel og kan bruges både som sove og kørepose.
Det med snorene er hurtigt overset, de kan kun bindes på en måde, medmindre man vil binde posen til et spædbarn.. Ellers passer snorene overfor hinanden parvis og bindes med en alm sløjfe... Det tager under 1 min at binde
Når axl sad op i sin pose, så undlod jeg bare at binde øverste bånd, det fungerede perfekt..
jul 2008
Jeg har valgt at købe en Classic
Og håber dælme vi bliver glade for den.. Hva har din søn på ud og sove i den når der er rigtigt koldt og sne??
Og li nu??
maj 2010
Men sidste år, hvor han var et års tid havde han:
Nu inden frost: alm tøj, tynde uldluffer, tynde striksokker (ud over hans alm) og en hjelm
Frost: alm tøj, uld striktrøje fra essencia med høj hals, tykke uldluffer, stonz uldfor (bare det der også kan gå i skoen) og en elefanthue
Han havde aldrig jakke, heldragt, fleece eller andet på.. Det blev simpelthen for varmt..
Er ret stor ilhænger af uld, det ved jeg jo ikke om du er, nogle vil ikke bruge det.. Hvis du er en af dem må du lige selv korrigere og prøve dig frem med det du nu bruger
jul 2008
Tak for de gode råd og ikke mindst itl hvilken pose jeg skulle købe
Voksi. Urban, City eller Classic