{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.497 visninger | Oprettet:

Hvad har I i jeres Kravlegård {{forumTopicSubject}}

Vi har lånt en Kravlegård til lillebror, den er rund hvis det gør nogen forskel smiley
Men hvad skal man have til sådan en fætter?
Jeg har sådan en musik-uro med lys der kan dreje rundt fra Axl.. Men hvad ellers?
Regner med at købe en tynd skummadras til at ligge i den, der er nemlig kun sådan et tyndt lag skum nu, der er overtrukket med noget der minder om voksdug..
Men hvad skal jeg ellers ud at finde?
Hvad har I været glade for at have i jeres Kravlegård?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad har I i jeres Kravlegård
  • #1   22. okt 2013 Nu er vores kravlegård, i bogstaveligste forstand en KRAVLEgård. Hvis jeg lige skal noget, på wc ect. er jeg nød til at sætte Laurits i den. Hvis ikke jeg gør det er han über alles. Men i hans kravlegård har han en masse ufarligt legetøj som han kan være alene med. Jeg har syet en del quiltede stofposer. Der har han stable klodser og bamser i. Så har jeg hængt et par af dem på siden, dem elsker han at rejse sig op ad og tømme ud over det hele.
    Så har jeg syet et par store puder også. smiley


  • * Louise *
    * Louise * Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 41 Svar: 292
    #2   22. okt 2013 Jeg havde legetæppet i kravlegården. Da vi har hund og så sku jeg ikke altid bukke mig så langt ned til hende. En lille tynd sengerand for at skærme lidt af. Og ellers diverse legetøj. I bunden havde jeg lagt en skummadras. Den var også god når Milla begyndte at lære at sidde selv.

  • #3   22. okt 2013 Jeg regner med den skal bruges som 'helle'.. Altså et sted hvor jeg kan ligge lillebror i fred for axl hvis jeg lige skal et eller andet, fx på toilettet..
    Kan man få en desideret kravlegådsrand?
    Tænker umiddelbart at dem til senge er for tykke? Den vi havde til axls tremmeseng var da en 3-4 cm tyk


  • * Louise *
    * Louise * Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 41 Svar: 292
    #4   22. okt 2013 Jeg købte en tynd sengerand i ikea. Som bindes til tremmerne hele vejen rundt. smiley

Kommentér på:
Hvad har I i jeres Kravlegård

Annonce