1.921 visninger
|
Oprettet:
pusletaske {{forumTopicSubject}}
Må jeg se jeres pusletaske? Og hvad har I givet for den? hvad synes I er vigtigst i jeres pusletaske? (Mange lommer eller andet)
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 14 Svar: 1.477
Vi fik den gratis med da vi købte barnevognen..
den er magen til den i linket. Blot en anden farve..
http://www.dba.dk/pusletaske-odder-pusletas/id-1004079707/billeder/2/
Det er et stort rum med pusle plade og fem lommer til bla bleer klude. Stofbleer poser og skiftetøj.
Samt at der udenpå er en lomme med lynlås og en uden.
Det er førstegang jeg har pusletasken trods dette er nr tre og jeg er rigtig glad for den
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 101 Svar: 582
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 30 Svar: 530
nov 2011
Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
Den var i brun læder masser af lommer og pusle underlag og flaske taske
mar 2013
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 52 Svar: 316
Nej jeg bryder mig nemlig Heller ikke om at det skal ligne en dametaske, for som du siger Annemette, så skal manden jo også kunne gå med den
Jeg selv har overvejet at sy en taske selv, så det jeg er ude på her er at finde noget man kan efterligne og så hvad andre synes er vigtigt at have af lommer og lign
maj 2011
Følger: 1 Emner: 24 Svar: 142
Desuden har jeg valgt en der har nogle gode rum men heller ikke for mange så man slet ikke kan finde det man nu har lagt ned i den (efter kærestens ønske) KAn lægge billede op senere..
dec 2018
Følger: 1 Svar: 5
Som flere også er inde på, så var det vigtigt for min kæreste og jeg, at vi begge kunne gå med den. For det er jo ikke kun mor der skal slæbe, og er tasken lidt FOR feminin, så har han forståeligt nok ikke lyst til at gå med den.
pusletaske