{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pusletaske
  • #1   29. jan 2014 Vi har en odder pusletasken som passer til vores barnevogn i farven..
    Vi fik den gratis med da vi købte barnevognen..
    den er magen til den i linket. Blot en anden farve..
    http://www.dba.dk/pusletaske-odder-pusletas/id-1004079707/billeder/2/
    Det er et stort rum med pusle plade og fem lommer til bla bleer klude. Stofbleer poser og skiftetøj.
    Samt at der udenpå er en lomme med lynlås og en uden.
    Det er førstegang jeg har pusletasken trods dette er nr tre og jeg er rigtig glad for den



  • #3   29. jan 2014 Følger lige med.. Den gamle er så slidt, den passede til barnevognen(basson) men denne gang tænker jeg mere taskeagtig??

  • #5   29. jan 2014 Vi køber en skip hop duo deluxe i næste måned. Den koster 649 og er stor og rummelig, og så ligner den en pusletaske og ikke en dametaske. Jeg bryder mig ikke om dem der ligner dametasker, for min kæreste skal altså også kunne gå med den og stadig føle sig mandig smiley

  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #6   29. jan 2014 Havde fra modstrøm og jeg elskede den.

    Den var i brun læder masser af lommer og pusle underlag og flaske taske


  • #7   29. jan 2014 Kunne slet ikke se at I havde skrevet noget smiley der kom ingen notifikation smiley
    Nej jeg bryder mig nemlig Heller ikke om at det skal ligne en dametaske, for som du siger Annemette, så skal manden jo også kunne gå med den smiley
    Jeg selv har overvejet at sy en taske selv, så det jeg er ude på her er at finde noget man kan efterligne og så hvad andre synes er vigtigt at have af lommer og lign smiley


  • #8   30. jan 2014 jeg har købt en med dellæder da den er nemmere at vaske af hvis den bliver beskidt.
    Desuden har jeg valgt en der har nogle gode rum men heller ikke for mange så man slet ikke kan finde det man nu har lagt ned i den (efter kærestens ønske) smiley KAn lægge billede op senere..


  • Louise S
    Louise S Tilmeldt:
    dec 2018

    Følger: 1 Svar: 5
    #9   4. dec 2018 Vi har valgt en sort DAY fra Birger et Mikkelsen herindefra https://babyhelp.dk/pusletasker/

    Som flere også er inde på, så var det vigtigt for min kæreste og jeg, at vi begge kunne gå med den. For det er jo ikke kun mor der skal slæbe, og er tasken lidt FOR feminin, så har han forståeligt nok ikke lyst til at gå med den.


Kommentér på:
pusletaske

Annonce