{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.174 visninger | Oprettet:

Maiken T
Maiken T
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 7

Barnevogn fra emmaljunga {{forumTopicSubject}}

Jeg har fundet frem til at jeg skal have mig en Emmaljunga Big Star supreme til baby, men det nye stel med drejehjul for, er blevet frygteligt populært og flere vælger at sælge deres næsten nye ellers tilsvarende barnevogn, for at købe en med drejehjul.

Da jeg bor på landet og formentlig kommer til at bruge vognen i meget forskelligt og ujævnt terren, tænker jeg at den tradtionelle med punkterfri dæk er bedst, men hvad er jeres erfaring?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Barnevogn fra emmaljunga
  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #1   11. jun 2014 Emmaljunga anbefalede mig ikke at købe med drejehjul, de holder ikk til grus og sand smiley

• #2   11. jun 2014 Theas mor:
    modellen fra 2014 drejehjul holder både til grus, sand osv . den er lavet så de kan låses og bruges som alm hjul.
    det er absoulot en vogn der fungere 100% i alle terræn . plus den er super lækker at køre med smiley
    jeg vil anbefale dig at købe med drejehjul hvis du køber den fra ny altså 2014 modellen og ikke fra før det årstal de er elendige og fungere ikke i alt terræn .

• Quist B
    Quist B Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 148
    #3   11. jun 2014 Jeg kan ikke bidrage med erfaring med drejehjulene, men standard stellet med punktterfri hjul (2013) kan jeg på ingen måde anbefale, vi har ikke haft andet end døj med det.

1) låse boltene var skæve, blev skiftet på garantien.
    2) de nye låsebolte er ikke rustfrie, som de gamle var, så nu er de i begyndt at sætte sig fast.
    3) et eller andet sted i stellet er noget gået skævt, så nu går fodbremsen imod stellet efter det har været slået sammen (så vi kan kun slå stellet op, hvis bremsen er trykket ned)
    4) der er tydligt planlagt rust, størstdelen af vognen er samlet med rustfrie skuer/hængsler/nitter, men 1/3 er ikke behandlet og ruster for et godt ord, det er ret så tydligt at det er planlagt så man tvinges ud i et nyt stel ved næste barn.
    Alt i alt, er jeg langt fra tilfreds med stellet, det er noget bras for at sige det mildt.. However, så er kalechen lækker, har intet at udsætte på den, masser af smarte funktioner, nemt at holde rent, osv.

Som sagt kender jeg ikke til det med drejbare hjul, men hvis kvaliteten fra 2013 går igen, så ville jeg gå langt uden om.

Kommentér på:
Barnevogn fra emmaljunga

Annonce