{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
938 visninger | Oprettet:

Lidt hjælp til pigenavn :o) {{forumTopicSubject}}

Nu ved vi at det temmelig sikkert er en lille prins vi venter os denne her gang og hvis det er det (skal til MD skanning på tirsdag) skal han hedde Elias :o)

Vi har begge to forelsket os i pigenavnet Elise men skulle vi ske at få en pige næste gang syntes jeg bare det ligger lidt for tæt at have 2 der hedder Elias og Elise..

Så har jeg været ved at tænke på om Elise ikke kunne sættes sammen med andre navne, men jeg syntes bare det er svært at finde noget der bare klinger så tænkte på at høre jer skønne tøser om i evt. har nogle foreslag til hvad man kan sætte sammen med Elise?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lidt hjælp til pigenavn :o)
  • #1   4. nov 2009 syntes det et genialt navn elise smiley

• #3   4. nov 2009 Elise . he he nå så det syntes du :o)

Ja nu må vi se hvad MD skanningen siger på tirsdag men til NF skanningen lød hun ikke særlig meget i tvivl om at det var en lille dreng der lå og puttede sig derinde :o)

Vi er helt vilde med begge navne, men bliver det en dreng kommer han til at hedde Elias og så må vi jo se om nummer 3 kommer til at hedde Elise :o)
    og omvendt, bliver det en pige denne her gang kommer hun til at hedde Elise og så må vi se med nummer 3 :o)

Tænkte bare at hvis man kunne finde et sødt pigenavn at sætte sammen med det kunne man bruge begge to :o)

Kommentér på:
Lidt hjælp til pigenavn :o)

Annonce