{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp mig
  • #1   14. dec 2010 ja det skal du, du skal i hvert fald ikke snyde ham til at få et barn, så der er nok ikke rigtig andet at gøre.
    hvorfor vil du have barn nu?

• #2   14. dec 2010 Jeg vil helt klart også mene du skal vente :0) syntes du skal lytte til din kæreste når han siger han ikke vil have et barn nu.. nyd din ungdom så længe du har den :0) men jeg kunne også godt tænke mig at høre hvorfor du gerne vil have et barn nu??

• #3   14. dec 2010 Kigger lige med

• #4   14. dec 2010 sys bar jeg føler mig klar

• #6   14. dec 2010 Kære Pernille.
    Jeg er en pige på 21 der har kender til den lyst til at få børn, og har haft den i mange år. Dog har jeg de seneste år slået koldt vand i blodet da jeg ønsker at give mit barn de bedste vilkår det overhovedet kan få. Det betyder for mi,g at det har en mor og en far der har fået oplevet deres ungdom med alt der hører til, at man kan give barnet et trygt stabilt hjem, og at det har en mor og en far der har fået realiseret sig selv, som har fået en basis uddannelse, skabt en økonomisk balance og er moden nok til ALTID at sætte barnet i første række og sine egne behov i anden.. Derfor er mit råd, at du skal vente. Både fordi at du kun er 15 og stadig har så meget du skal ud og opleve i livet, og nyde din ungdom lidt endnu. Du skal skam nok få drømme barnet når tid er, og der er jo ingen der siger du skal være 25 før du bliver mor. Men brug din ungdom og nyd den. Desuden synes jeg også du skal lytte til din kæreste når han siger han ikke er klar, da du så ikke kun "slutter" dit eget ungdomsliv, men også hans.

• #7   14. dec 2010 oka tak for alle de råd tror jeg venter lidt endnu både for min kærestes og os min egen

• #8   14. dec 2010 det lyder rigtig fornuftigt

• #9   15. dec 2010 Man kan sagtens have børn og tage en uddannelse samtidig smiley
    Og det behøver nødvendigvis ikke at koste mange penge, at få børn smiley

Siger ikke jeg opfordrer hende til det..
    Men synes bare lige jeg ville pointere dette smiley

• #10   15. dec 2010 jeg vil også sige vent... nyd din ungdom..

jeg er 23 år og har 2 små børn.. mellem 3 måneder ( sep 10 )og 2 år og snart 3 måneder ( okt 08 ).. det er mega hårdt.
    især efter jeg er blevet alene...

• #11   15. dec 2010 *William*

Ja statestikken siger desværre at unge mødre ikke får taget deres uddannelse, hvilket er en skam synes jeg..
    Jeg er selv en af de heldige der sklal til at igang med min til januar, selvom jeg har mig en søn! smiley

Hehe, jeg synes altså ikke det har været så frygtelig dyrt smiley
    Det kommer jo an på hvordan ens økonomi ser ud, og hvordan man priorterer sine indkøb også smiley
    Men ja, der kommer jo også udgifter med alderen så som sport og sådan smiley

• #12   15. dec 2010 Synes ikke man skal spørge HVORFOR man ønsker sig et barn. Det er nu en naturlig ting som kommer til de fleste en dag, og kommer i forskellige aldre smiley Man skal i hvert fald ikke dømme nogen synes jeg, og det siger jeg heller ikke her bliver gjort, men ja, i ved hvad jeg mener smiley

Men mit svar vil så være at du ikke skal gøre noget, altså du skal i hvert fald IKKE snyde din kære kærelse, for gør man det, er det ikke sikkert man er sammen mere. Du skal vente til han en dag bliver klar, og i SAMMEN smider prævention smiley Hvad ellers ? smiley

• #13   15. dec 2010 Christina
    jeg synes da grunden til at vælge at få barn er meget vigtig, det håber jeg da at alle tænker over inden de kaster sig ud i det

• #14   15. dec 2010 ditte : selvfølgelig er den vigtig ! ! , for pokker da ! smiley Men Jeg synes bare ikke lige det kom os andre ved hehe, Altså , synes bare man burde svare på spørgsmålet smiley Hvis du forstår

• #15   15. dec 2010 Skriver da heller ikke den ikke er vigtig, men at jeg ikke synes man behøver spørge HVORFOR . Hvis du læser smiley

• #16   15. dec 2010 jamen det var nu ikke fordi det kom mig ved, men fordi hun selv spørger, så ville jeg da bare have hende til at tage det op til overvejelse. men på den anden side kan man jo heller ikke poste sådan noget i et åbent offentligt forum, og så sige "det kommer ikke jer ved " hvis du forstår hvad jeg mener smiley

• #17   15. dec 2010 Hihi ja ja jeg forstår godt smiley Men det var nu os fordi jeg tænkte, nu bliver hun nok helt vildt "overfaldet" og haglet ned, men det er vist ikke tilfældet alligevel: ) Det er ikke altid til at vide hvordan vi tøser her på siden reagere, nogle gange skal der jo ikke så meget til før bumben springer og ordene flyver ud :b

• #18   15. dec 2010 nej det er rigtigt, på sådan et forum hvor halvdelen er gravide og har hormoner der flyver og ca 1/4 er præmenstruelle og resten bare er en en flok kvinder, som kvinder nu er hi hi

• #19   15. dec 2010 Jahh nemlig, lige præcis !! ;D

• #20   15. dec 2010 mange 1000 tak for alle jeres råd og tror jeg vil vente og bar nyde ham og vente med børn

Kommentér på:
hjælp mig

Annonce