{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.215 visninger | Oprettet:

Navnekrise!! {{forumTopicSubject}}

Ja vi har hele tiden talt om at vores pige skulle hedde Karla efter min mormor, men nu er vi så kommet i krise, min fætter som også var glad for min mormor har kaldt sin datter Karla!!
Så nu har vi tænkt på at hun skal hedde Silje eller Merle og så Karla som mellemnavn, og jeg kan enormt godt lide begge navne men tænker lidt på om Silje ikke hurtigt vil blive kaldt Sille eller Sil - det ville jeg ikke være så vild med.. Min mands mor er meget vild med Silje og det præger min mand meget, men vi er stadig i tvivl...
Hvad synes i?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Navnekrise!!
  • #1   19. apr 2012 For det første så vendt til baby kommer og se hvad hun ligner for en smiley
    Vi har også selv et navn klar til vores pige men vi ved jo at det holder jo ikke i længden - det er bare ikke til at beslutte før man ser sin baby.
    Så ingen panik smiley
    Men bare fordi de har kaldt deres pige Karla kunne i vel også? Nu havde i jo engang besluttet jer for det navn og i kunne jo bare stave det Carla i stedet for?
    Altså det kunne de vel ikke blive sure over, man har jo ikke eneret på et navn og i gør det jo af samme grund og fordi i synes det er flot.

• #2   19. apr 2012 Silje er også rigtig sødt...

• #3   19. apr 2012 Kan bedst lide navnet med K.. Men Min fætter og hans kone har intet imod hvis vores hedder det samme selvom at vi er tit sammen, men det er bare os der er blevet i tvivl om navnet og så poppede de 2 andre navne op og den kunne vi rigtig godt lide..

Vi har også den indstilling at navnet ikke behøver være fuldstændig fast besluttet til fødslen men vi vil gerne bare ha' sporet os lidt ind på det inden..

• #6   19. apr 2012 Dina - måske har du ret. Vi kalder da også selv vores Frida nu men er da klar på at kalde hende noget andet hvis det nu ikke passer til hende. Med Lui anede vi ikke hvad vi skulle kalde ham før da vi så ham, og vupti så fandt vi da det helt rigtige navn.
    Men synes bare det er lidt farligt at være fast besluttet på et navn kun men hvis i nu lige var glade for Karla og de intet har imod i kalder hende det så er det jo stadig en mulighed. Men ja de andre navne er også rigtig søde begge to..

• #7   19. apr 2012 Vores datter hed hendes navn igennem graviditeten, så selvfølgelig kan man beslutte det inden.

Ud over det så ville jeg nok vælge at bruge Karla som mellemnavn så ikke de hedder det samme.

• #9   19. apr 2012 Man kan sagtens beslutte det inden, vi var fuldt ud enige om at fik vi en dreng skulle han hedde Hjalte. Vores familier var dog langt fra enige, fordi han har en fætter der hedder malthe. Så vi holdte det for os selv, og det var meningen at folk ikke skulle vide det inden dåben Men han blev født for tidlig så vi synes han skulle kaldes det med det samme, og selvfølgelig lignede han en Hjalte smiley så man kan sagtens beslutte det inden;)

• #10   19. apr 2012 Hov glemte lige at skive hvis i kan lide navnet karla så det da det i skal kalde hende. smiley

• #11   19. apr 2012 Ja ja jeg håber da i har ret for jeg vil enormt gerne kalde min pige Frida så håber da det passer til hende når hun kommer ud.

Men jeg stemmer nu også stadig på Karla synes det er vildt sødt...

• #12   19. apr 2012 min venindes pige hedder Silje og hun blir kun kalde Silje:-) dog kommer mormoderen til at sige Silke men det stopper hun nok med hehe

• #13   19. apr 2012 ellers kan i vælge kaya ? hvis det skal være med k

• #14   19. apr 2012 eller Kamma:-)Karoline, Kasia:-)

• #15   19. apr 2012 Min lille pige skal hedde Merle Naomi ;o) Så man kan sagtens beslutte sig inden de kommer til verden. Hun har heddet Merle lige siden jeg fik at vide det blev en pige smiley

Jeg havde selv en tanke om at hun skulle ha haft heddet Caya efter min farmor, men har aldrig kendt hende og nu blir navnet ikke brugt.

Iforholdd til Karla er det et rigtig sødt navn, men hvis min fætters pige hed det og jeg var meget sammen med dem, så ville jeg nok bruge Karla som mellem navn :o) Held og lykke..

• #16   19. apr 2012 Nej det er ikke fordi det skal være med K.. Vores datter skal bare hedde Karla med K. da det var sådan min mormor staves. Men er ved at være ret sikker på at Karla bliver mellemnavet da det er ok for mig at det bare er en del af hendes navn og ikke SKAL være fornavnet.. Vores venner og familie kalder hende allerede Karla for de ved det er det vi har talt om længe, men vi kunne jo lade som ingenting og også selv i offentlighed kalde hende Karla og så når hun er født så kan folk blive overrasket over at hun hedder Merle eller Silje til fornavn..

• #17   19. apr 2012 den med at man kan de hvad barnet er for en forstår jeg ikke og kommer aldrig til det for giver ikke mening for mig... Da vi blev enige om maya blev hun ogaå kaldt det da hun lå i maven... Kan godt lide både silje og merle

• #18   19. apr 2012 Silje er sødt det hedder min datter:)

• #19   19. apr 2012 Min mormor hed også Karla så det havde jeg også overvejet, men så blev det Silje:)

Kommentér på:
Navnekrise!!

Annonce