{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har fundet ud af det :D yay
  • #2   9. sep 2012 ja helt sikkert smiley Det vigtigste er jo også at det er os der kan lide det hehe..

  • #3   9. sep 2012 Jeg synes ikke man skal finde navne før man er blevet gravid og er langt nok henne (efter uge 12) fordi sorry det er jo ikke sikkert I kan blive gravide. Man skal ikke sælge skinnet før bjørnen er skudt.

  • #4   9. sep 2012 Tænker det samme som mor til guldklumpen smiley

  • #5   9. sep 2012 derfor må man vel godt have nogle drømme... :s

  • #7   9. sep 2012 ja jeg ved godt jeg tænker for meget over det... men kan ikk lade være... :S

  • #9   9. sep 2012 ja eller oss er det fordi jeg først næsten lige et stoppet på pillerne for 3 uger siden.. Har nok bare lige problemer med at komme ind i cyklusen igen

  • #11   9. sep 2012 Der kan altså et helt år efter p-pille stop før kroppen er klar til at blive gravid.

  • #12   9. sep 2012 Mor til
    jeg var ikk på p piller, men mini piller og der er helt andre regler smiley

    Dina ja det skal jeg nok.. smiley


  • #13   10. sep 2012 Trine A: Jeg synes det er fint, at I har navnene på plads og at i glæder jer helt vildt - som et barn juleaften kan jeg forestille mig;)

    Selvfølgelig kan sådanne tanker forvirre kroppen og gøre, at det er endnu sværre at blive gravid. Det kan man ikke vide.
    Men da vi selv begyndte projekt baby var jeg jo også helt oppe at ringe! Jeg havde smidt pillerne i august, og min kæreste kom hjem fra udsendelse i Februar. Vi gik så igang der, og i juni stod jeg med en positiv test. Jeg holdt mig fra at teste hver mdr, selvom det var mega hårdt. Jeg forsøgte kun at tænke graviditetstanker, når vi nærmede os mens-tidspunktet. Og man bliver simpelthen så skuffet når man får sit lort! Men det er bare at hænge i og klø på:)

    For nogle går det stærkt og for andre tager det lidt tid. Nogle er så så uheldige, at det bare ikke sker.

    Men det er dejligt at i glæder jer smiley


  • #14   10. sep 2012 B ej en sød besked.. fik næsten tåre i øjnene smiley mange tak... Ja vi glæder os begge to men når vi er i seng sammen tænker jeg faktisk ikke så meget BABY.. jeg sørge for at nyde det for jeg er faktisk først lige begyndt at nyde at have sex fordi jeg i fortiden har været misbrugt af hver og en kæreste jeg havde og slået osv og nu har jeg fundet ham jeg vil være sammen med.. og nu kan jeg tillade mig at nyde mit liv... :') er bare så glad for ham og det hele... men det har også taget sin tid at få tillid til ham på alle måder. men det er sket og jeg er SÅ stolt af mig selv... troede nemlig aldrig det ville ske og har været ved at gå fra ham før fordi jeg mente det var synd for ham at jeg ikke stolede på ham.. han sagde til mig at det nok skulle komme.. han havde ret.. smiley jeg er begyndt at slappe af nu men grunden til at vi fandt navne nu er egentlig fordi vi er skøre og bare glæder os smiley hehe...

  • #16   10. sep 2012 hehe Tino er fordi det hedder min kærestes bror til mellemnavn. Og Frederikke kommer sig af at jeg hedder Frederiksen og det er sådan set til ære for min søster som hedder det samme.. smiley der skal på en måde være flettet noget ind fra vores søskende.. smiley

  • #18   10. sep 2012 ja hehe det er det

  • #19   10. sep 2012 Jeg er nu heller ikke til fornavnene smiley men i både drenge og pige navnet synes jeg de andre 3 navne er fine nok smiley

  • #20   10. sep 2012 self må man da drømme om navne!:) Mig og min mand blev også enige om vores navne inden vi blev gravide. Vores er liva og liam:P
    Ift. at det kun er 3 uger siden du smed pillen, så kan det altså godt lade sig gøre. Og der er jo endnu færre hormoner i mini piller, end alm. p-piller. Jeg var på pillen i 9 år, smed den i slut maj, og kunne teste positivt 4 uger efter. (bare en lille solstråle historie).
    Idet du ikke ved hvordan din cyklus er, er det klart at det er svært at vide hvornår man skal teste. Så mit råd til dig er at sexe hveranden dag ca, Jeg begyndte at dyrke lidt mere motion og spise sundere og mere varrieret.. og gå nogle dejlige ture med kæresten.. Prøv det, og så er jeg sikker på den er der om nogle måneder:P

    Men lad vær med at stresse dig selv op, for det hjælper ikke. Så forkæl dig selv og din krop med gode tanker og vaner:)


  • #21   10. sep 2012 ÅÅÅH B&D hvor er du sød.. fik helt tåre i øjnene.. græder bare så let lige for tiden hehe.. det helt underligt.. smiley

  • #22   10. sep 2012 din krop er jo også i hormonal ubalance så det er der ikke noget at sige til. Denne ubalance kan også føre til kvalme, ondt i underlivet og diverse andre symptomer der lign graviditets gener. Det oplevede jeg allerede nogle dage efter jeg smed pillen. Så troede ikke selv jeg var gravid da jeg så endelig testede.Og jeg fandt jo aldrig ud af min cyklus, så inden du tænker tanker som " er der noget galt med mig, har min kærste dårlig sæd, har jeg pco osv" så prøv at nyd at du nu er "pille fri", og at baby projekt er skudt igang!:) Held og lykke med det hele!


  • #23   10. sep 2012 hvor er du god til at muntre op og forklare mig tingene så jeg ikk bliver stødt smiley hehe..

  • #24   10. sep 2012 Man finder gerne rigtig mange navne og holder sjældent ved dem man fandt i starten smiley jeg havde også et par faste navne, men så hørte jeg et par andre fede navne som jeg var bange for jeg ikke kunne huske fordi jeg godt kan lide de lidt specielle navne, så jeg havde min navneliste for pige og dreng og skrev det nye navn på når jeg hørte et, så jeg havde alle de gode navne samlet og løbende kunne fylde flere på smiley så kunne man sammen udvælge det bedste af de bedste ;D

    Nu hvor din krop har været lidt hormonelt forvirret kan du evt prøve at købe ægløsningsteste hvis du slet ikke ved hvornår den ligger, og tjekke hvornår din ægløsning ligger så I ved hvornår I skal give den gas smiley

    held og lykke! Og lad være med at tage sorgerne på forskud smiley


  • #25   11. sep 2012 Jeannie.. Åh og så fandt i frem til Papaya og Athene? Er helt vild med de navne smiley hehe er nemlig selv til specielle navne..
    ja overvejer også det med testen.. smiley og tak for det smiley


Kommentér på:
Har fundet ud af det :D yay

Annonce