{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

Bryllup - Ideer {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har altid sagt at jeg ville have stort hvidt kirkebryllup... men nu hvor der er en lille på vej ville jeg gerne have vi er sikkeret på alle muligmåder. derfor har vi snakket om "bare at gå på rådhuset" da det ikke koster noget. og vi ikke har så mange penge til det lige nu.. men vil alligevel godt holde noget festværk men ikke det helt vilde hehe ja det er lidt kompliceret.. så har vi også snakket om at blive gift i kirken og holde en lille bitte fest men det så svært for familien er står bare de nærmeste er omkring 50. personer. Nogle der har nogle råd til hvad man kan gøre???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bryllup - Ideer
  • #1   17. jan 2009 Altså vi holdt bryllup og barnedåb sammen.
    Familien vidste ikke atvi efter endt gudstjeneste skulle giftes så de fik bare af vide at de skulle blive til a tfå taget nogle billeder, men da de øvrige kirkegængere var gået blev familien bænket og fik af vide at der skulle være bryllup : )
    På den måde blev vi kirkeligt viet med vores familie som gæster uden at der skulle gøres noget stort ud af det : )


  • #2   17. jan 2009 vi skal vies her inde den lille kommer til verden det vil sige den 31 marts har vi en aftale med kirken. vi har så valgt at søskende og forældre samt bedsteforældre skal med til en middag om aften men for resten bliver det bare en reception i nogle timer lige efter vielsen. for den måde kan vi holde budgettet lavt og nyde aften med familien.

  • #3   17. jan 2009 for at gøre det billigt, så lav en reception ... det er "hurtigt og lækkert" samt- billigere end 3'retters menu . - og det er vist vældig populært i udlandet, så mon ikke det kommer til lille dk engang, det er 2 år sidan min mor og stedfar holdte sådan en , efter kirkeligt bryllup smiley

  • #5   17. jan 2009 vi holder også bryllup og dåb det så en helt andet prisklasse men vil du gerne gøre det festligt og billigt så inviter folk på lidt at spise bagefter så lav nogen forskellige sandwiths (staves) og så øl og vand der jo ingen der siger det skal være en 3 retters mednu i diske rop med ellers lave koldkartoffel salat med hamberryg og skinke det gjorde vi til den stores dåb og så lidt chips og så lidt hjemme bag til kaffen det er altid et hit, og så evt frikadeller til også det ælsker ungerne smiley

  • #6   17. jan 2009 hej Hemmeligheden

    Jeg har et forslag: hvad med at holde det på rådhuset og så indvitere kun jeres forældre ud at spise bagefter. og så kunne i spare penge op til et kirkebryllup til når i får råd og så få indviteret alle dem i vil have med og få en ordentligt og stort bryllup det har min kæreste og jeg selv overvejet. bare et råd:D


  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #7   17. jan 2009 min kæreste og jeg har snakket om at gifte os til sommer og vi har valgt et kirkebryllup og invitere så familie og venner hjem til spisning. og dette er så lidt utradiotinelt vi har valgt at lege en pølsevogn.
    det er en billig løsning syntes vi og så er det lidt anderledes.

    nu kommer der lige et dumt spørgsmål fra mig. Hvordan kan det være dyrt at holde et kirkebryllup? man betaler da kirkeskat og derfor vil jeg da mene at det ikke vil koste noget eller er det bar emig der har misforstået noget?


  • #8   17. jan 2009 :-)victorias mor=:)

    det er festen tøjet mm der koster penge du betaler ikke noget som helst til kirke eller præst kun udsmykningen smiley


  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #9   17. jan 2009 ja det mente jeg da også nok. tak karina K

  • #10   18. jan 2009 hej mit internet gik ned (typisk cyber city ) så vil lige læse alle de gode råd 1000 tak tøser

Kommentér på:
Bryllup - Ideer

Annonce