{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.149 visninger | Oprettet:

tattoos til piger, hvad syntes I? {{forumTopicSubject}}

hey alle i dejlige mennesker:D

noget jeg kom til at tænke på i dag hvad i ville syntes om hvis i så en pige have en mellemstor tattoo på overarmen? eller en på hele ryggen?

hvorfor jeg spørg er fordi at jeg muligvis selv godt kunne tænke mig at få det men kunne da godt tænke mig at vide hvad i syntes:D på forhånd tak og ha en god aften:D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tattoos til piger, hvad syntes I?
  • #1   1. feb 2009 Jeg har 3 og 2 i tankerne smiley

    Jeg er så mere til de personlige tattoer der betyder noget for en, istedet for fx en tribal der ligner alle andres tribal smiley

    Jeg mener ikke man skal have en tush fordi andre har det, men fordi man selv har lyst..


  • #2   1. feb 2009 Det kommer skam an på om det er flot i sig selv...

    det kan være rigtig flot hvis den er lavet pænt... og omvendt det kan hurtigt blive grimt hvis det er en dårlig tattovør der har været i gang...

    plus det vigtigste er jo man selv kan lide den og har tænkt sig godt om inde smiley så man ikke fortryder... smiley


  • #3   1. feb 2009 Tanja J: jamen havde tænkt mig muligvis at tegne noget af den selv smiley

    Tanja *temin d. 12/5-09: helt enig men er nu alligevel ret vild med tribal er sgu ikke så meget til delifiner og sån


    har overvejet når jeg engang får børn skal deres ene fod aftegnes og deres ene hånd aftegnes så jeg kan få det som tattoo


  • #5   1. feb 2009 jeg sys det er fint hvis man selv kan lide det. jeg er normalt ligeglad med hva andre sys, hvis jeg bare selv kan lide det.. smil.

    jeg skulle have været inde og snakke med en tatovør idag om noget trible eller mønster med børnenes navne og dato men jeg fik ik fat i ham og nu fik jeg ik tegnet noget. øv øv. og jeg kan ik tegne selv


  • #6   1. feb 2009 Mie P - jeg tænkte nu heller ikke på delfiner smiley

    Selv er jeg slet ikke til farve tattoer.. Men igne det er smag og behag, husk dog at det er ikke alle tattoer der ser lige pæne ud alle steder smiley



  • #7   1. feb 2009 Kristina*mor til patrick og jack* okay men har du ikke også haft skrevet til mig om at tegne noget? tror jeg har fundet skriften skal bare lige have tegnet det så smiley men skal altså nok lave det der har bare været så meget jeg har skulle her i januar

  • #8   1. feb 2009 Tanja temin...... : lige præcis er helt enig i at det ikke er alle steder det er pænt:D


  • #9   1. feb 2009 mie p, jo jeg har haft skrevet til dig, men troede ik det ville blive til noget pga travlhed. hehe

  • #10   1. feb 2009 jeg lover dig Kristina at jeg skal nok lave en hel masse foslag i næste weekend hvis det er ok?


  • #11   1. feb 2009 jamen det er bare helt iorden.. smiley ser jeg frem til. glæder mig.

  • #12   1. feb 2009 hehe har fundet en kanon skrift som er enkel men alligevel skide flot:D

  • #13   1. feb 2009 okay, jamen det glæder mig rigtig meget til. hvor på fyn er du fra, er jo selv fra fyn hehe

  • #14   1. feb 2009 Kristina jamen jeg er fra aarup området hvad med dig?


  • #15   1. feb 2009 jeg er godt nok fra odense. hehe. men vi flytter måske til sdr nærå, hvis alt går som forventet

  • #16   1. feb 2009 okay så hvor er det nu lige sdr nærå ligger? er geografi spasser engang imellem:D


  • #17   1. feb 2009 det er nær årslev. på ringvejen til svendborg kommer en afkørsel der står årslev på. lige i nærheden a der. hehe

  • #18   1. feb 2009 okay ved godt hvor årslev ligger anede bare ikke lige helt hvor sdr nærå lå hehe

  • #19   1. feb 2009 Jeg har selv en halvstor påryggen, men som tanja, er jeg os mest til personlige tats.. den jeg har er af mi søns navn.. også har jeg en lille bitte en i lysken af mine intialer... skal ha lavet min søns dato også..

  • #20   1. feb 2009 hehe okay

  • #21   1. feb 2009 *Sonne & Noah nu med to tænder*
    den har jeg set:P syntes den er flot jeg har selv noget a la det på mit håndled der står bare frogge i stedet da det er mit kælenavn. meen ville gerne have ryggen fyldt når jeg har trænet mig på til det:D


  • #22   1. feb 2009 Mie - okay.. så meget vil jeg ikke.. altså så stor vil jeg personligt ikk ha den.. men hvad andre gør er jo deres valg... hihi... eg er også meget glad for min.. det er ikke så tit den bliver vist frem da den e lavet for mig selv, og ikk til andres skue.. er lavet fordi jeg elsker min søn, g ldrig ivlle fortryde ham...

  • #23   1. feb 2009 *sonne.....*: jamen så er det jo også en meget betydningsfuld tattoo må man sige syntes det er super sødt:D

  • #24   1. feb 2009 Mie - bestemt... min søn er he min verden..

  • #25   1. feb 2009 Hmmmm, det må jo være op til en selv. smag og behag. Hvis man er til den slags, så er alt jo relativt. smiley

    Personligt, er jeg ikke meget for tattoo'er til piger. SLET IKKE STORE.
    Jeg har endnu til gode at se en jeg syns er smuk, men hvordan folk vil udsmykke deres krop, må jo være helt op til dem selv. det skal jeg ikke sætte mig dommer for.

    Personligt, ønsker jeg bare at sætte et godt eksempel for mine børn og dermed undgå at de ender som omvandrende farvepalletter eller nålepuder smiley En tattoo er til evig tid og det tror jeg desværre at der er mange der glemmer.

    Og når det så er er sagt, har jeg faktisk selv to. fik dem da jeg var henholdsvis 16 og 18... de er godt skjult og små. Men alligevel nej, jeg er blevet klogere og den dag i dag, ville jeg aldrig få dem lavet! .....
    Min kæreste har ingen og jeg har også "forbudt" ham at få nogen. Og jeg er SLET IKKE til navne.. kan ikke forstå at folk vil skrive navne på sin krop, om så det er kæledyr, børn, forældre, ægtefolk eller søskende. (no offense Sonne haha)



    Jeg har kun én krop og den skal holde hele livet.
    Gerne en 50 år endnu. Mindst. Så derfor vil jeg passe på den så godt jeg kan.
    Kunst og udsmykning hænger jeg på væggene i mit hjem smiley


  • #26   1. feb 2009 Kristina, hehe jeg gik på efterskole i Sdr. Nærå.
    Der er godt nok ikke meget mere end et supermarked i den by smiley Hyggelig... men damn det er ude på landet, når man er køuenhauner som jeg smiley


  • #27   1. feb 2009 Mama - du skal ikk undskylde eller noget.. vi er to personer af hversin støbning.. jeg er personligt meget glad er min, og den kan sagtens skjules, det kan min første også.. Desuden, så fik jeg ike lvet den for din skyld, men min ;O)) så non taken..

    er heller ikk til overtussede mennesker..
    jeg har to, en meget meget lille en, og min søns navn.. min kusine har 8, og det synes jeg personligt er alt alt for meget..


  • #28   1. feb 2009 Det er hetl iorden jeg har en stor på ryggen og en lille på overarmen.

  • #29   1. feb 2009 Helt skulle der havde stået....

  • #30   1. feb 2009 Jeg har en på lænden med et tigerhoved og en tribe som omkranser den lidt. Selve tatoveringen er udført i sort, grå, og lidt hvid.

    Så har jeg en på min venstre skulderblad som er kinesisk tal med mit lykkenr 4, som tilfældigvis også er min fødselsdato.

    Disse to er jeg meget glad for, men indrømmet kunne jeg godt finde på og få en tatoo med mine børns navne + fødselsdato.

    Så med tatoo's til piger/kvinder, vil jeg mene er op til det ene individ, som skal tage stilling til om det vil se flot ud og om man vil synes om den når man bliver ældre.


  • #31   1. feb 2009 mamasita * - mit barn får ikke lov til at få en tush før de er 18, og jeg vil snakke igennem med dem omkring lovgivningen, samt fortælle dem vigtigheden i at vælge steder der kan gemmes væk under en t-shirt eller under shorts, da det har betydning for om man kan blvie ansat eller ej i fremtiden...

    Jeg vil ikke gøre som min mor, bare sige nej, og så lade mig selv finde ud af det hele, ikke når det er noget som holder hele livet


  • #32   1. feb 2009 Jeg er helt vild med hende fra Headbangers ball som kommer på MTV kæmpe tatoveringer!! Hun har to sleeves... Men til mig selv, holder jeg det i den lille afdeling.. Da jeg gerne ville kunne skjule dem, uden at skulle tage et telt på.. Men ja, der er noget over de meget store tudser.. =)

  • #33   1. feb 2009 Jeg har en halv stor en på lænden, og skal have lavet en i samme størrelse mellem skulder bladene, så jeg har ikke en stor på ryggen, men kommer til at have 2 halv store. Så det vil fylde meget af ryggen.

    Jeg syntes personligt selv at det er flot hvis det er lavet ordentligt, men har også den mening at der ikke er forskel på fyres tusser og kvinder tusser. Bare de er flot lavet og personlige.

    Og så skal jeg 'selvfølgelig' have skrevet mit kommende barns navn et eller andet sted på kroppen.


  • #34   1. feb 2009 jeg har selv 2, en på brystet og en ved lysken, og når jeg har fået de børn jeg ska ha så ska jeg ha mine børns navne på det andet bryst, dem jeg har er små og noget personligt, selv mener jeg ikk det er pænt til piger med store tattoos, og sys heller ikk man ska få lavet en bare fordi den er fed, sys man ska overveje det meget og sys også det ska være noget personligt, og et sted hvor man ka gemme dem.

    men det er min mening smiley


  • #35   1. feb 2009 Jeg bryder mig slet ikke om tatoveringer. for mig er en smuk krop en krop uden tatoveringer og piercinger - pånær en enkelt navlering eller øreringe.
    men smag og behag er jo heldigvis forskellig....


Kommentér på:
tattoos til piger, hvad syntes I?

Annonce