773 visninger
|
Oprettet:
Tips og tricks....ja nu skal {{forumTopicSubject}}
jeg i gang igen - med at træne og leve ekstra sundt, er kørt af sporet.....
- så jeg søger altså en eller to gode ideer til at kick starte en "kur"....
Men det skal være noget jeg kan fortsætte ved en forhåbentlig snart graviditet... *S*
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 38 Svar: 237
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 237 Svar: 2.970
Jeg mangler bare inspiration som kick start..... motivation...
apr 2008
Skal bare have startet op med at svømme og gå i motionscenter igen - så kan det måske også flytte fokus lidt væk fra projekt baby.....
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 41 Svar: 932
For der findes jo en masse gode hjemmesider med nogle lækre opskrifter
Livsstilsændring er forresten det eneste der dur ..
Jeg stoppede selv på livsstilshøjskoleskole den 11 dec, nåede og tabe mig 15 kg deroppe , så jeg ved da lidt ..
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 194 Svar: 1.602
Det er kostomlægning mere end det er kur. Man går til vejning en gang om ugen og får opbakning og gode råd ved efterfølgende 'møde' ...
Man føler ikke at man er på diæt og man kan også spare 'points' op til at spise slik og andre gode sager - uden at det går udover ens mål..
Masser af +'er til dette program herfra !
mar 2008
Meget sjovt så var min veninde som er samme højde og drøjde som jeg på DDV samtidigt med at jeg var på WW..
Vi tabte os lige meget, lige hurtigt og var begge glade for det..
Min veninde er meget kontrolagtig af natur og vil gerne ha' styr på tingene - så DDV med al deres vejning af al mad og megen kontrol af hvilke typer mad man må spise , passede perfekt til hende.
Hvor WW og deres mere 'casual' indgangsvinkel til diæt passede mere til mig som absolut ikke har kontrol over mit liv *G*
mar 2008
Men denne gang kan jeg sgu ikke komme igang igen.. Håber snart at motivation banker på døren.
Kan godt se at det er lidt lettere som veganer...
Hvad så med ting som slik med gelatine og chokolade. Spiser du det !?
nov 2008
Følger: 1 Svar: 6
apr 2008
Det jeg søger er noget som kan holde - Jeg ved jo godt hvad der er sundt at spise og hvornår....det er bare ikke blevet prioteret den sidste tid, plus at jeg ikke har trænet længe - det sætter sine trælse spor *S* Så jeg søger lidt det der spark i røven eller det der hvor man rimelig hurtig kan se og mærke resultater for så kommer motivationen hurtigt....
Og så skal det være noget der duer i forhold til en graviditet....
Har overvejet vægtkonsulenterne og lignende - men ved ikke om det lige er mig......alle de regler *S*......Hvad koster det egentlig...?
apr 2008
Tips og tricks....ja nu skal