{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tips og tricks....ja nu skal
  • #1   10. feb 2009 Jeg lytter lige med..:)

  • #2   10. feb 2009 Kat: nej det er heller ikke en kur - derfor " ".......jeg manglede bare lige det rette ord..... Det er noget der skal holdes fast ved.....ikke bare en eller anden sulte ting......
    Jeg mangler bare inspiration som kick start..... motivation...


  • #3   10. feb 2009 Kat: så må vi håbe det snart vælter ind med en masse - så vi kan håndplukke de ekstra gode *S*

    Skal bare have startet op med at svømme og gå i motionscenter igen - så kan det måske også flytte fokus lidt væk fra projekt baby.....


  • #4   10. feb 2009 Hvad mener du sådan lidt mere præsist ? Altså hvilke idéer ? Hehe ..

    For der findes jo en masse gode hjemmesider med nogle lækre opskrifter smiley

    Livsstilsændring er forresten det eneste der dur .. smiley

    Jeg stoppede selv på livsstilshøjskoleskole den 11 dec, nåede og tabe mig 15 kg deroppe , så jeg ved da lidt .. smiley


  • #5   10. feb 2009 WeightWatchers kan jeg anbefale !!!!

    Det er kostomlægning mere end det er kur. Man går til vejning en gang om ugen og får opbakning og gode råd ved efterfølgende 'møde' ...
    Man føler ikke at man er på diæt og man kan også spare 'points' op til at spise slik og andre gode sager - uden at det går udover ens mål..

    Masser af +'er til dette program herfra !


  • #6   10. feb 2009 Kat -

    Meget sjovt så var min veninde som er samme højde og drøjde som jeg på DDV samtidigt med at jeg var på WW..
    Vi tabte os lige meget, lige hurtigt og var begge glade for det..

    Min veninde er meget kontrolagtig af natur og vil gerne ha' styr på tingene - så DDV med al deres vejning af al mad og megen kontrol af hvilke typer mad man må spise , passede perfekt til hende.

    Hvor WW og deres mere 'casual' indgangsvinkel til diæt passede mere til mig som absolut ikke har kontrol over mit liv *G*


  • #7   11. feb 2009 Ja jeg tabte mig 15 kilo mens min mann som bare fulgte med på sidelinien tabte sig 20-25 kilo ( svin *G* )
    Men denne gang kan jeg sgu ikke komme igang igen.. Håber snart at motivation banker på døren.

    Kan godt se at det er lidt lettere som veganer...
    Hvad så med ting som slik med gelatine og chokolade. Spiser du det !?


  • michaela H
    michaela H Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Svar: 6
    #8   11. feb 2009 prøv den fra vægtkonsulenterne så bliver du ikke sulten, taber dig og selv før du opdager en graviditet så er der om ikke andet sørget for alt hvad du og baby har brug for

  • #9   11. feb 2009 Hold da op sikke mange indput - takke blive endelig ved *S*

    Det jeg søger er noget som kan holde - Jeg ved jo godt hvad der er sundt at spise og hvornår....det er bare ikke blevet prioteret den sidste tid, plus at jeg ikke har trænet længe - det sætter sine trælse spor *S* Så jeg søger lidt det der spark i røven eller det der hvor man rimelig hurtig kan se og mærke resultater for så kommer motivationen hurtigt....

    Og så skal det være noget der duer i forhold til en graviditet....

    Har overvejet vægtkonsulenterne og lignende - men ved ikke om det lige er mig......alle de regler *S*......Hvad koster det egentlig...?


  • #10   11. feb 2009 Stavefejlene er helt og aldeles gratis

Kommentér på:
Tips og tricks....ja nu skal

Annonce