{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

kan man lære at leve med smerter {{forumTopicSubject}}

for det var det jeg fik afvide i dag... har for noget tid siden søgt om at få min livmoder fjernet da jeg går med kronikse smerter efter en steralition i feb 2008 klipsne de har sat på er groet sammen med tarmen... de ville ikke fjerne min livmoder pga af for meget sammenvoksninger efter jeg var alvorlig syg med bughulebetændelse og infektion i underlivet samt blodforgiftning i maj 07 så jeg må bare lære at leve med mine smerter er bare så skuffet og ked af det. han var bange for at lave hul på tarmen så den evt skulle føres ud på maven eller lave hul i urinlederne og som han sage tarmene arbejder nu og derfor gør det ondt for at de falder på plads ja men så fjerne da for f....n den livmoder og i skal ikke røre mere inden i mig mere håber jeg gider ikke et liv på piller som ikke virker alligevel

ved ikke hvad jeg ville med denne besked er bare sur skuffet og ked kunne grave mig ned i et stor hul sidder lodret op og har smerter sex er en by i rusland har ikke haft det senden før oktober sidste år

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan man lære at leve med smerter
Kommentér på:
kan man lære at leve med smerter

Annonce