{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
921 visninger | Oprettet:

Hvor er jeg pisse træt af..... {{forumTopicSubject}}

Undskyld sproget, men hvor er jeg pisse træt af læger..
Sidder her hjemme og er smadder bekymret for jesper skal opereres i knæet idag..

Han tog afsted kl. 7 imorges, og jeg har så ikke hørt ret meget, før her for en lille time siden at det igen er værre end først antaget... Minisken er ikke bare brækket, den er direkte knust.. og alt dette grundet lægesjusk...

Det hele startede i starten af november sidste år, kort før Noahs dåb..
Jesper ringer hjem en morgen af han er blevet kørt på hospitalet da han har lavet et forkert vrid i knæet, og dermed har mange smerter..
Han bliver undersøgt, men da knæet er så hævet som det er kan de intet gøre eller se..
Så han bliver sendt hjem med den besked at han skal møde op på herlev 14 dage senere..

14 dage senere, da vi møder op på herlev, bliver vi mødt af en kvindlig læge, og hun tjekker jespers knæ, og mener alt ser fint ud, og det bare har været forslået...
Han bliver så udskrevet, og vi tager hjem i den tro at alt er helt iorden...
Han får så også a vide at hvis det fortsat gør ondt, så skal han kontakte egen læge..

14 dages tid senere vælger Jesper så at gå til lægen da han stadigvæk har meget ondt...
Lægen undersøger hans knæ, og siger der er noget grueligt galt da knæet er meget løst.. han sender derfor en fax til herlev om at få startet jesper op til undersøgelser igen..
Vi bliver atter smadder nervøse, og jeg tænker selvfølgelig det værste...
Jesper får mig dog på andre tanker..
Han kommer ind til tjek, og bliver bedt om at komme til en MR scanning.. Han møder så op til MR scanningen, og alt forløber sint, og vi skal så hjem og vente på brev om at få svar på denne scanning...

Vi får så endeligt brev, og d. 4/2-09 skal vi møde på herlev til kontrol samt få svar på denne scanning..

d. 4/2 kommer vi ud på herlev sygehus, og der går ikke længe før end det bliver vores tur til at komme ind, og lægen som ellers er smadder rar, ser meget bekymret ud..
Han fortæller så at de på mr scanningen på intet tidspunkt har kunne finde det bagerste korsbånd..
og at minisken er knækket over, og har skubbet sig frem i knæet hvilke er årsag til han har ondt...

Han fortæller så også at Jesper står over for en operation, og at han lige skal ind og finde en tid til ham..
Han kommer så tilbage og siger at der først er tid i dagkirurisk sidst i marts, og at han derfor har fundet en tid til jesper på en stor operations stue da dette er alt for galt at det er ikke er taget hånd om det noget før.. Så idag er dagen hvor han skulle ind og opereres...

Da er det så at Jesper får a vide det igen er værre end de først antagede, altså som skrevet tidligere er minisken ikk kun brækket, men direkte knust..
så lige nu sidder jeg som et stort spørgsmålstegn, og aner ikk hvad der skal ske.. er simpelthen så nervøs, men samtidig også pisse harm.. for lægen vi snakkede med d. 4 fortalte at hvis det var blevet tjekket ordenligt den første gang, så havde det måske ikke nået så langt, at det var blevet så slemt...

Jeg ved godt den kvindlige læge kun er menneske, men gal jeg synes godt nok det er en stor lægefejl...

Ved ikk helt præcist hvad jeg vil med denne tråd, nok bare lige af med mine frustrationer...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor er jeg pisse træt af.....
  • #1   17. feb 2009 når der har været så meget bøvl tror jeg at jeg ville have klaget over det.. ved godt at der kan ske menneskelig fejl.. Men ligefrem sådan at han kan få mén resten af livet synes jeg ik er helt fair

  • #2   17. feb 2009 hvor er det ærgelig for jer :S
    hvo læst er hans knæ ? hvis det kan beskrives. Min mand har også vridt sit knæ om for oven en måned siden og han går og piver heletiden og vil ikke tage til læge. Og det lyder næsten som det samme som din kærste har .


  • #3   17. feb 2009 Tumling - vi er heldigvis ulykkes forsikret, så han kan få noget erstatning, samt han kan få noget erstatning gennem sit arbejde og deres forsikring...

    Det der nok er det vpærste er at han højst sandsynligt ikk kan komme til at køre cross igen, hvilke han glædede ig som sindsyg til at skulle med noah...

    jeg er bare så gal og frustreret, for ja, det er menneskeligt at fejle, det tror jeg os jeg har skrevet, men havde hun nu haft lidt mere travlt med at få han undersæøgt grundigt i stedet for at ha så travlt med at afslutte ham, så kunne det ha været undgået :O(


  • #4   17. feb 2009 Renata - forstår ikk helt dit spørgsmål?

  • #5   17. feb 2009 det lorte tastatur. prøver igen *gg* hvordan løst sidder knæet er det sån så hele knæskålen kan flyttes nogle cm ud til hver side og op og ned ? hvis det kunne forstås hehe

  • #6   17. feb 2009 Hehe.. Helt iorden renate - jamen det sad som såda nikk løst, det låste tvært imod totalt fast..
    Men grunden til lægen "slog alarm" var fordi han synes knæet var løst på en forkert måde.. jeg synes bestmet din mand skal gå til lægen med det.. se bare hvor vi endte pga lægesjusk, og fordi der gik så længe inden der blev gjord noget...


  • #7   17. feb 2009 puha... min mand blev sendt på skadestuen fra arbejdet af og han fik støtte dims på og hvis det gjorde ondt efter en uge med den skulle han tage til læge.(hvilket han ikke gør) er vist noget med at der er dannet nogle krystaller rundt omkring knæskallen.

  • #8   17. feb 2009 Sussie - problemet her er at havde hende den kvindlige læge undersøgt ham ordenligt, så var det ikke blevet så slemt... de sagde at på mr scanningen viste det at den var knækket eller brækket, eller hvad man siger, og havde skubbet sig frem i knæet.. men det viser sig den er knust.. dette er stadigvæk udfra mr scanningen da han først er kørt ind for at blive opereret nu her...

  • #9   17. feb 2009 Renate - jeg håber på han kontakter mig når han er vågnet og fortæller mig hvordan det er forløbet.. for lige pt ved jeg faktisk ikk en skid... aner ikk en gang om han får lov at komme hjem til so endnu, eller om han skal blive der, eller om de kan gøre noget eller hvad der skal ske...

  • #10   17. feb 2009 ja det er forfærdelig bare at vente og ikke vide en dyt om hvad der sker...

  • #11   17. feb 2009 Renate - han fortæller mig intet, og da jeg ringede sagde han faktisk ingen ting... er bare totalt ked af det, også ordi jeg ikke ved en skid for at sige det rent ud...

  • #12   17. feb 2009 når snakket du med ham? er han vågen ?
    så er de da klart man bliver bekymret og bange. dumme ham *g*


  • #13   17. feb 2009 Sussie - han gik til undersøgelser, men blev afsluttet fordi de ikke mente der var noget galt, også er det gået så vidt...

    Renate - jeg har lige snakket med ham.. ringede og "krævede" en forklaring.. hans operation er igen udskudt, så han skal først opereres kl. 13.30.. så jeg tror ikk han kommer hjem idag...
    de går ind og fjerner det der sidder i klemme, også høvlerde lidt af den af, også skulleden viske, men lægen anbefalede han gik til sin egen læge og bad om en henvisning til gentofte så han kunne få lavet sit korsbånd...


  • #14   17. feb 2009 Jeg synes det er forkert man skal gå så længe før der bliver gjord noget...
    jeg må indrømme jeg er målløs...


  • #16   17. feb 2009 for nogen båtnakker ...

  • #17   17. feb 2009 Marijana - hvor melder man sådan noget henne??
    altså hvor på sygehuset.. for vi vil nemlig gerne klage så andre ikk bliver udsat for det samme...


  • #19   17. feb 2009 Marijana - tusinde tak... det vil jeg finde ud af vi kan få gjord...

  • #20   17. feb 2009 ja læger er sku for dårlige nu om dage,de har så skide travlt med og kalde sig læge,at de helt overser tingene

    kan sku godt forstå dig,har også oplevet mange sjusk fra læger,så dine følser er helt naturlige


  • #21   17. feb 2009 Charlotte - er bare så ked af det, netop fordi det kunne ha været forhindret...

    Spørg mig lige om jeg er tosset!!!! han har lige ringet og sagt han ikke bliver opereret idag.. skal vente helt til imorgen...


  • #22   17. feb 2009 jeg tror jeg havde brændt af på dem,havde bedt om en undskyldning
    jeg forstår sku godt du er ked af,det er jo også ens elskede,og far til ens barn,så nerverne sidder udenpå

    hvorfor vil de vente til i morgen ?


  • #23   17. feb 2009 Jeg ved det ikke.. jeg ved ikk hvorfor de vil vente til imorgen.. men heldigvis kommer han da hjem.. men jeg er simpelthen så tosset.. overvejer at gå en lang tur med barnevognen... orker ikk noget som helst.. er bare ked af det, og irriteret...

  • #24   17. feb 2009 Mange tak Lone - så lig du havde skrevet også...
    Jamen som sagt er den udskydt til imorgen nu... hvilke bare er noget værre l*rt synes jeg...


  • #25   17. feb 2009 Sonne & Skønne Noah....:

    Jeg vil først sige det er en trist historie, som kunne have endt meget anderledes, hvis de havde gjort noget fra starten af. Men til trods for det synes jeg jeres behandlingstid alligevel har været hurtigere end min mors.

    Min mor blev tromlet ned af en unghund schæfferblanding i år 2007 oktober, hvor det gik ud over hendes knæ. Hun var på skadestuen og fik at vide det bare var slaget og hun skulle tage den med ro, men skulle stadig huske og gå på det. Et par uger efter går hun tur med denne hund, da hendes mand (nu eksmand) ikke ville gå med hunden, hvor der sker endnu et vrid. Hun ringer efter mig og manden og vi kører hende på skadestuen på glostrup. Her får hun endnu engang at vide, at der ikke er noget og se. De så hende mere for en der var hysterisk.
    Efterfølgende har hun været on & off fra hendez egen læge, til læger på sygehuset og til sidst en speciallæge, hvor hun endelig har fået besked på det stod være til med hendes knæ end først antaget og der dicideret har været lægesjusk ind over hendes behandling af hendes knæ. Nu står hun for at skulle repareres i en operation, plus hun nok får mén i sit knæ efterfølgende. Alt imens dette har stået på har hun heller ikke kunnet arbejde, så hun er idag arbejdsløs, og vil nok have svært ved og komme på arbejdsmarkedet igen.
    Alt dette kunne være undgået hvis de havde taget hende seriøst fra starten af og have lyttet til hendes smerter..

    Så jeg forståe udmærket jeres irretation over en enkelt læges lægesjusk, som kunnet have været undgået ved korrekt behandling første gang. Pøj pøj ønskes I herfra.


  • #26   17. feb 2009 Vil lige sige at jeg går med et knæ hvor bagerste korsbånd er sprunget og der er sikkerhed for at jeg få slidgigt ved bare ikke hvornår men kan ikke holde til at gå, stå, sidde for længe og har ødelagt ryggen og hofterne pga det plus det andet knæ er også slidt.

    er opereret 9 gange og kan ikke opereres mere fordi de har gjort det så mange gange.

    alt dette pga lægerne på esbjerg og silkeborg sygehus ikke kunne deres job men en i århus på 8 minutter havde givt mig tid til operation som de ikke kunne finde ud af de andre steder på 3½ år...'

    Til lægernes forsvar er knæ noget af det sværeste at arbejde med siger de.


  • #27   17. feb 2009 Grethe - hvor er det træl med din mor... sikke en historie... ja, det er så ærgeligt sådan noget :O(

    nana - hun ville knap no kigge på ham til trods for han har bøvlet med knæet i så mange år :O(


  • #28   17. feb 2009 Sonne hvad har han bøvlet med i mange år hvis han kom til skade i november sidste år? :S

  • #29   17. feb 2009 altså skal vi tage det hele fra starten af, så var han 13 da det gik galt første gang...! og dette står så i hans journal, og alligevel, så kastede hun det hen og sagde der ikk var noget galt.. han har tit vredet i knæet hvor det har gjord ondt, men der først i november sidste år, der lavede han så et mega vrid, og der ville de så ikk tjekke ham ordenligt igennem...

  • #30   17. feb 2009 Ej hvor dårligt de ikke tjekker det når der har været bøvl tidligere men de forsøgte også at smide mig hjem igen med melding om at der intet var galt da jeg havde sprunget mit korsbånd igen her i december 2007 men jjeg gav ikke rigtig op og var til undersøgelse 3-4 gange før de fandt ud af at jeg havde ret med at det var sprunget igen

  • #31   17. feb 2009 Nana - ja, jeg er simpelthen målløs over denbehandling vi har fået, så patientklagenævnet er det næste stop for os... og især nu efter de har udskudt hans operation igen... jeg er simpelthen så tosset..

  • #32   17. feb 2009 Sonne....:

    Ja min mor har også fået at vide hun skulle gå videre med dette, da det er en stor lægesjusk fra sygehuset side.


  • #33   17. feb 2009 Jeg vil så fortælle jer at det er en lang sej kamp og få noget ud af at klage jeg forsøgte men efter at have forsøgt i lang tid fik jeg af vide at de intet kunne gøre men jeg kunne forsøge patientforsikringen og det har indtil videre taget knap et år at bøvle med dem så jeg er ved at give op... smiley

Kommentér på:
Hvor er jeg pisse træt af.....

Annonce