{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
682 visninger | Oprettet:

Salgsannoncer.... {{forumTopicSubject}}

Øv bliver sgu lidt ked af det når jeg ser alle de salgsannoncer som der er med ventetøj...

Fik en pæn besked fra en administrator om at jeg ikke måtte sælge det tøj som jeg havde brugt som ventetøj da det ikke var tilladt på sitet, men ser bare flere og flere der har ventetøj til slag som har stået længere end mine annoncer før de blev slettet af administrator...

Ja vil nok bare af med lidt brok, forstår bare ikke lige retfærdigheden af at gøre forskel på diverse annoncer...

Men kan i have en rigtig god dag alle sammen, vejret er jo heldigvis super skønt....

KNus K


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salgsannoncer....
  • #1   17. feb 2009 Ja, jeg undrer mig også lidt over de annoncer der må være her mens andre ikke må.

  • #2   17. feb 2009 ja også derfor jeg var lidt uforstående... men troede jo det var generelt at de andre ventetøjsannoncer fik samme besked men de er jo ikk blevet slettet...

    >Er sgu nok bare lidt hormonella... smiley


  • #3   17. feb 2009 men ved da godt mit tøj ikke hed "mammalicious", men det var super sødt med en lille mave under smiley

  • #4   17. feb 2009 jeg har da haft ventetøj her inde mange gange og jeg har endda søgt i en annonce også.. jeg har aldrig fået besked på man ikk må sætte det ind.. synes egentligt også ventetøj hører til her... prøv evt at snakke med stine P

  • karina p
    karina p Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Babyer: 1 Svar: 5
    #5   17. feb 2009 hvorfor må man ik ha venteøj herinde??

  • #6   17. feb 2009 Hejsa
    Jeg har også selv haft nogle bukser il salg her inde, som er store og baggy i det, hvor jeg tænkte at nogle kunne få glæde af dem som ventetøj..
    Men den gik heller ikke... 10min efter var mine annoncer slettet, samt jeg fik en besked om at ville det ske igen blev jeg frosset..
    Det SKAL være ventetøj åbenbart... Altså sådan nogle bukser med ekstra plads til maven og sådan med elastik i :S

    Så forstår dig fuldt ud!
    Synes det er noget pjat!


  • #7   17. feb 2009 Lol, hvor plat Pernille ...

  • #9   17. feb 2009 Jeg synes du skal skrive til admin eller via kontakt spørge hvorfor dine annoncer er blevet slettet.
    Det er ikke smart at oprette et forum om dette, da der står dette i brugerbetingelserne:
    Indlæg omhandlende administrator eller hjælpe-administratorer’s handlinger er uønsket i Forum. Vil man klage over en hjælpe-administrator kan man benytte kontaktformularen øverst på siden. Alle mails bliver ikke besvaret, men alle mails bliver læst og vurderet og vi foretager derefter de handlinger vi mener, er nødvendige.


  • #10   17. feb 2009 synes det er bedre du kontakter stine P hjælpe admin så får du i hvert fald svar.. hun plejer nok at være vågn smiley

  • #11   17. feb 2009 Missy
    Hvad er plat, mig eller?


  • #12   17. feb 2009 Christina
    Det var Stine P som sendte mig en pb med at mine annoncer var slettet, da det ikke var ventetøj.. Så tror ikke hun får meget ud af det... Desværre..


  • #13   17. feb 2009 JAmen det er fuldstændig ligemeget... forstod det nok bare ikke helt, men synes da et marked med ventetøj og relateret ventetøj kunne være bevendt smiley

  • #14   17. feb 2009 pernille okay smiley så hjælper det nok ikke nej.. men så tror jeg slet ikke det hjælper at snakke med nogen af dem desværre..

    Katrine R jeg vil give dig fuldstændigt ret.


  • #15   17. feb 2009 Christina
    Nej det tror jeg heller ikke... :S


  • #16   17. feb 2009 ja men så skal de sikkert sælges på baboom , men sådan en som mig gider ikke være der inde... så jeg har ikke muligheden så det ville være smart her inde...

  • #17   17. feb 2009 Det var også det jeg fik af vide, at jeg skulle sælge på baboom..
    Men der er bare SÅ mange useriøse mennesker der inde!!!
    Man kan sgu ikke sælge på baboom smiley


  • #18   17. feb 2009 Jeg sender altid en standard 'formular' ud når jeg ser en overtrædelse af brugerbetingelserne. Så det er ikke for at skælde jer ud eller noget, jeg er ganske ligeglad med hvad i laver, jeg opfylder bare min pligt som Hjælpe-Administrator.

    Og som jeg har skrevet til flere af jer der har sat spørgsmåltegn ved os HA'eres afgørelser skal jeg gerne skrive det igen i forum også :

    Vi har fået at vide at vi skal lade annoncer med ventetøj stå selvom at det ikke er ting til babyer..
    Men det betyder ikke at alt tøj der er baggy nok eller store bluser osv går indunder ventetøj..
    Det samme som at bare fordi at en reol har været brugt på et børneværelse - Gør det ikke reolen til et børnemøbel.
    ´
    Jeg sletter og sender skrivelser ud for at der ikke skal være forskelsbehandling..

    Ventetøj for lov at stå
    Stort tøj gør ikke.

    Børnereol får lov at stå.
    Reol brugt af børn gør ikke.

    Børnestol for lov at stå.
    Stol som et barn har siddet i gør ikke.

    Osv. Håber at i forstår hvad jeg mener !


    Jeg sælger selv mange andre ting end hvad jeg har i mine annoncer herinde, men det der ikke er børnerelateret eller det jeg ikke har købt til mine egne unger eller som er fejlkøb - sætter jeg IKKE til salg herinde.
    Derfor forslår jeg Baboom, dba.dk, guloggratis osv...
    Det er bare for at hjælpe, skam ikke for at træde nogen over tæerne...

    Vi gør hvad vi skal udfra brugerbetingelserne og er der vedtaget undtagelser 'oppefra' så retter vi os også efter dem !


  • #19   17. feb 2009 Vil lige støtte op omkring stine angående det med standart formular.. Som hjælpe admin har man nogen bestemte formulare man skal sende ud, og ikke selvskrevne.. så tror nu ikk der menes noget me de (standart)mails i får..

    (er selv hjælpe-admin på baboom)

    desuden er spørgsmål vedr. en ha's handling ikke tilladt i forum.. disse bør tages med vedkommende der har foretaget handlingen...


  • #20   17. feb 2009 Sonne -
    Nemmerlig. Nu lader jeg den også bare lige stå så folk ikke tror at jeg leger enehersker herinde med mine egne opdigtede regler smiley


  • #21   18. feb 2009 Stine - fuldt forståeligt, det er også sjældent det sker herinde at en bruger betvivler en ha's handling i forum :O)

    Men synes bare lige jeg ville støtte op omkring det, for har selv oplevet en sviner på baboom over så kaldte opdigtede regler :O))


  • #22   18. feb 2009 Sonne - Tror bare at folk har pli herinde og mumler lidt i skægget istedet for at gå amok som det sker på Baboom, scootergalleri osv..
    Meeen der er jo heller ikke så meget at være bitter over herinde da jeg generelt synes at folk taler pænt til hinanden og næsten alle forstår reglerne..

    Men tak smiley


  • #23   18. feb 2009 Stine - ja, det er slet slet ikk som baboom.. gaaal man bliver rystet over et sprog nogen af dem kan få ud af munden.. har lært bandeord derinde jeg aldrig før havde kendt til.. haha..

    Og det var da så lidt...


  • #24   18. feb 2009 Sådan nogle små møgunger smiley
    Nogen gange har jeg også kommenteret tråde men gider ikke mere, for det bliver altid sådan noget useriøst noget !


  • #25   18. feb 2009 Stine - helt enig... men det er nu meget sjovt et være hjælpe admin derinde.. hehe..

  • #26   18. feb 2009 Sonne - Kan jeg godt forstille mig..
    Her er ikke så meget at holde styr på herinde smiley


  • #27   18. feb 2009 nej, det virker meget mere fredligt herinde, men herer i os kun 4 hjælpe admins hvor 2 ikk er så aktive, og derinde er vi vist nok 7, som alle er på konstant.. hehe...

Kommentér på:
Salgsannoncer....

Annonce