{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.046 visninger | Oprettet:

Mage til frækhed skal man godt nok... {{forumTopicSubject}}

Ja, som overskriften siger, så mage til frækhed skal man godt nok lede længe efter..
skal prøve at beherske mit sprog, men er godt nok dybt målløs...

Som nogen er bekendt, så kender jeg jo hende kvinden der er meget omtalt i pressen om at hun førdt fik konstateret en hormonforstyrrende sygedom, og 2 år efter finder de så ud af at det faktisk er kræft.. Dette er overset 2 steder, både slagelse og ringsted... på herlev finder de ud af for 14 dage siden ca, finder de så ud af at hun har kræft, i binyren, leveren og lungerne..
Hun er 25 år gammel og har en søn på 5 år...
Hun er stort set opgivet af de danske læger, ind til for et par dage siden da en læge på riget gik med til at åbne hende og se om ikk han kunne gøre noget..

Ellers er hendes eneste håb i kina...
Dette vil koste over 500.000kr at få hende kureret, og der er derfor startet en støtte konto så man kan bidrage til hende..

Som sagt kender jeg hende, det er min mands chef's kæreste, så vi følger dagligt med i hendes udhvikling for at se hvordan det står til med hende...

Idag er der så en melding på Facebook om at hun kommer i sorø avisen idag.. så det er jo godt med endnu lidt mere presse omtale, men længere nede i beskeden står så noget knap så godt..

Det viser sig at joy skulle ha været udskrevet idag, også skulle indlægges igen på mandag, men da der er nogen hjerteløse egoister som har gennemrodet deres hjem, og stjålet ALT af værdi, er hun nødsaget til at blive på riget da der praktisk talt ikke er noget som helst at komme hjem til..

Dette kan næsten kun være nogen der kender paret da de har en stor hund, som kun er venlig ved bekendte, og kun tullerere fremmede hvis Jespers Chef vel og mærke er der...

Hvad F*NDEN får folk til at ribbe et hjem når man kender til sådan en situation.. som om de ikk har uheld nok, og bekymringer nok at tænke over..

Jeg er simpelthen målløs over man kan få sig sev til at stjæle fra et hjem, hvor der er så en ulykkelig historie...

Jeg vil ikk noget specielt medtråden anden end at komme af med en frustration på deres vegne.. jeg synes f*nme det er frækt!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mage til frækhed skal man godt nok...
  • #1   21. feb 2009 Ej det er sgu godt nok synd.
    utroligt der findes mennesker i verden der kan finde på sådan noget. de har virkelig ingen hjerte


  • #2   21. feb 2009 Helle og Kenny - det værste er sku næsten at det med 99% sikkerhed er nogen som kender paret, da de som sagt har en stor hund som ikk kan med fremmede.. synes bare det er pisse frækt, at gøre sådan noget oven i deres ulykke... som om de ikk har det hårdt nok i forvejen, nu kan hun ikk en gang komme hjem..

    argh men det er jo forrygt...


  • #3   21. feb 2009 Mischa - jeg ved at der på 2 dage er samlet 10.900kr ind, så det går rigtig godt frem ad...

    GRim smag i munden er næsten ikk ordet.. synes fanme det er frækt... jeg undskylder sproget, men syne godt nok det er til at kaste op over at folk er så hjerteløse...


  • #4   21. feb 2009 Mischa - jamen manden, han er villig til at sælge huset for at få pengene, han har os et firma de kan trække lidt på..
    men det betyder jo så at de mister alt.. så synes det er fedt der er lavet en indsamling...

    Det værste af det hele er nok at hendes lille søn bliver efterladt::: bliver simpelthen SÅ ked af det hver gang de snakker om han bliverefterladt:: lille dreng:::


  • #5   21. feb 2009 Mischa - nu har jeg jo så hat lidt tid til at vende mig til tanken, men hvergang jeg hørte de det første tid, der tuede jeg som sindsyg...
    desværre har de jo så ikk så meget mere af værdi da det hele er nakket... så de har kun huset og firmaet tilbage...

    Maria - nej, det kan man bestemt ikk sige.. deter jo vanvittigt hva folk kan få sig selv til...


  • #6   21. feb 2009 jamen os bare at de er så samvittigheds forladte... helt ærligt mand...

  • #7   21. feb 2009 Det er fandme strengt.. Det kan jo godt være det bare er et tilfælde, men det er fandme stadig trist.
    Ville ønske at de i dk havde samme mulighed for at kurere cancer som de har i Kina. Eller man ku få betalt støtte eller behandlingen der nede.


  • #8   21. feb 2009 Jo - de bor i et forholdsvis afsidigt hus, som man ikke bare sådan lige finder.. derfor må det næsten være nogen som kender dem..
    De er jo begyndt at efterforske om der er hold i at det i kina er en bedre metode, og er det det, så vil kræftens bekæmpelse sørge for at metoden kommer her op...
    på nuværende tidspunkt vil de hverken be- eller afkræfte at det er en god idé at tage til kina, og at deres metoder er bedre end dem vi har i danmark...


  • #9   21. feb 2009 Hvad hedderf facebook gruppen?

  • #10   21. feb 2009 Joy's kamp mod kræft..

    men der står intet i gruppen om indbrudet, det er sendt ud i privat beskeder...


  • #11   21. feb 2009 Hej sonne
    Jeg vil bare lige fortælle at vi har en kammarat som på nuværende tidspunkt er i kina og få kræftbehandling. Og indtil videre har det positiv efekt.
    Han er blev også opgivet af det danske lægesystem. 32 år og med to små børn. Men vi tror på at det lykkes i kina. Det går da ihvertfald betydlig hurtiger dernede end herhjemme.
    Knus Anja


  • #12   21. feb 2009 Hej Anja..
    Hvor er det dejligt at høre...
    dejligt at høre om nogen som har erfaringerne helt inde på livet..
    tusinde tak for di nlille historie.. denvil jeg fortælle videre..

    knus Sonne...


Kommentér på:
Mage til frækhed skal man godt nok...

Annonce