{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

trist {{forumTopicSubject}}

så blev det endelig aften sikke en lang dag, når alt er træls.. det er idag 1år siden min tårer trillede ned af kinderne for der mistede jeg min dejlige mor..
og min far lige inden... og i okt. mistede vi vores søn... og her sidder jeg og bare mangler min mor- mangler en at ringe til som bare elsker mig ubegrænset..
aner ikk hvordan jeg skal takle det hele?
det er endnu ikk lykkedes at blive gravid igen og inde i mit hoved tænker jeg om det overhovedet vil lykkedes igen,
og alle jeg taler med det om forstår mig bare ikke, de siger jeg er så ung og har hele livet foran mig..
MEN når alle dør fra en prøver man at leve livet fuldt ud og mig og min mand har et kæmpe ønske om at jeg allerede var gravid nu..
Måske lyder det dumt men jeg føler jeg ikk er god og kvindelig nok når jeg har så svært ved at blive gravid.

undskyld det lange indlæg men det hele blev bare for meget


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  trist
  • #1   25. feb 2009 Hvor føler jeg bare med dig Lene !
    Det må være fuldstændigt ødelæggende at miste så mange man elsker på så kort tid !
    Du er virkelig stærk at du har formået at komme igennem det og klarer dig..
    Jeg kan slet ikke forstille mig at miste nogen af dem du har mistet...

    Og det har jo intet med at være ung at gøre.
    Kan godt forstå at du gerne vil være gravid igen snart !!!



  • #2   25. feb 2009 Kan bestemt godt forstå dig, og det er da skrækkelig alt det i har været igennem, og nej der er ikke noget galt med dig som kvinde men er desværre bare ikke altid det lykkedes at blive gravid når man mest ønsker det verden er tit uretfærdig ønsker dig og manden alt det bedste og en masse varme tanker her fra

  • #3   25. feb 2009 STAKKELS STAKKELS dig,et kæmpe kram,bare jeg kunne hjæpe dig med smerten,være rugemor,eller bare gøre noget,synes godt nok det er mange ting i skal igennem

  • #4   25. feb 2009 Puuhaa stakkels dig, det må simpelthen være rædselsfuldt alt det du/i har måtte gennemgå af sorg over mennesker som i elsker så højt. Det må være meget hårdt for dig, ville ønske at jeg kunne lette din smerte lidt. Kan godt fodtå at du inderligt ønsker at blive gravid igen og jeg håber virkelig det snart må lykkedes, du er bestemt både god nok og kvindelig nok selv om du har svært ved at blive gravid, det skal nok komme...

    KÆMPE trøstekrammer herfra.


  • #5   26. feb 2009 lene- jeg forstår hvordan du har det. Jeg har også mistet min mor og savner også en at ringe til. hun var altid klar på en snak, lige gyldigt hvad man havde på hjertet. Har godtnok min far, men vores forhold er ikke på et sådan niveau. I maj 08 mistede vi så min kærestes mormor, som jeg også holdt utrolig meget af og hun havde virkelig været der for mig igennem alt det med min mor, så at miste hende var også meget hårdt.
    Når man mister så nær familie så får man en følelse af et tomrum, og jeg kender udemærket følelsen af at det måske kunne erstattes af selv at starte en lille familie.
    Så jeg går ligesom dig og venter med længsel på at blive gravid.


  • #6   26. feb 2009 nemlig, føler virkelig stort behov for selv at starte en lille familie selv..

Kommentér på:
trist

Annonce