{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
641 visninger | Oprettet:

Ejerlejlighed med svamp.!? {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder i dette forfærdelige problem at jeg som barnebarn bliver nød til at hjælpe min "gamle" mormor.. Hun har købt en ejerlejlighed kontant..

Ingen lån eller div. ting.

Problemet er bare at det viser sig at der er skimmelsvamp i lejligheden og hun får straks lavet tilstandsrapporter og analyseret svampen fra et forskningsfirma som dokumentere at svampen er så farligt at det er ubeboeligt, og det har hun osse på papire og det samme med tilstandrapporterne.

Nu har der været advokat på i godt 1 år, og der sker ingenting. Advokaten som hun havde først, trådte lige pludselig fra og hun får at vide at den nuværende advokat og den gamle advokat havde byttet lidt og fik hermed svaret at det gjorde man som advokat, en gang i mellem..

Nu er Firmaet som min mormor købte lejligheden af, stævnet, men han har ikk svaret på stævningen og der sker intet foreløbet, hvilket advokaten siger..

Nu beder jeg derfor jer om hjælp. Så hvis i har "kenskab" eller kender nogle som har prøvet lignende situation må i meget skrive..

Har virkelig brug for hjælp og denne kvinde af en alder er godt 76 år kan snart ikk mere og står til at miste godt 1.2 mio.

Håber der er noget hjælp at hente..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ejerlejlighed med svamp.!?
  • #1   26. feb 2009 Mit råd hyr en ny advokat med speciale inden for området

• #2   26. feb 2009 Kontakt kontant de vil helt sikkert gerne hjælpe jer så i kan komme lidt videre i sagen.

• #3   26. feb 2009 Har hun tegnet en ejerskifte forsikring?

• #4   26. feb 2009 ligepræcist.. kontakt kontant eller basta.. de vil med glæde hjælpe og så sker der noget!

• #5   26. feb 2009 Ja.. Men det er bare boldkastning eller osse har advokaterne ikk tid til nye sager

• #6   26. feb 2009 Mia.. Ja det kunne være.. Havde godt nok tilmeldt det til klamphuggerne og basta.. Men ingenting er sket

• #7   26. feb 2009 Thilde født 5 december .

Der er kun tegnet ejerskifteforsikring på da hun solgte hendes hus og købte ejerlejligheden.. Hun kan da ikk lave ejerskifteforsikring da hun ikk har solgt ejerlejligheden..

• #8   26. feb 2009 man laver altid en ejerskifteforsikning uanset om man sælger eller køber... det er for at beskytte både sælger og køber....

• #9   26. feb 2009 Ejerskifteforsikring er lavet..

• #10   26. feb 2009 det er en gammel børnehave som primært lukkede pga. skimmelsvamp.. kommunen vælger at sælges børnehaven da den er for dyr at rive ned og opføre..

Kommunen vælger så at sælge det men køber SKAL rive det ned og opføre det på ny.. Det vælger køber ikke at gøre men derimod at renovere det med maling..

Og her skal det siges at kommunen kun har givet tilladelse til 6 lejligheder men der er 7.. Og som enhver regel i ejerlejlighedsloven siges der at belysning på gangsti udenfor og p-plads osv skal der være så længe det er ejerforening,, Men dette er der heller ikk

Lejlighederne er blevet gjort så meget fusk at hele strøm tavlen er i min mormors lejlighed.. Og er der f.eks en som ikk har betalt for varme bliver der lukket alle steder pga. 1 varmevandsbeholder og hvad det mere hedder.. Og det samme med strømmen.. Alle installationer er der lavet fusk med som primært er i mormors lejlighed..

• #11   27. feb 2009 Wouw en dårlig advokat det har ordnet salget for hende. Det er jo sådan noget de skal undersøge, at der ikke er alt det fusk med det, som du beskriver med kommunen.

Din mormor skal kontakte det firma hvor hun har tegnet den ejerskifte forsikring i og så kan de rådgive hende.

Kommentér på:
Ejerlejlighed med svamp.!?

Annonce