{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedre legehjørne i BILKA !!!
  • #1   26. feb 2009 Hvad mener du med lege hjørner? Altså legetøjs afdelingen eller hvad?

  • #2   26. feb 2009 Hmm har lige været inde og læse på gruppen, og så så du mente legehjørner ude ved spisestedet.. Måske jeg er gået glip af den afdeling, syntes da aldrig jeg har lagt mærke til.

  • #3   26. feb 2009 Hmm, undrede mig lidt..

    Tror du at de vil lave lejehjørne fordi en masse tilmelder sig en gruppe?

    Nu arbejder jeg selv i en Bilka og tror ikke de ønsker at nedlægge nogle borde for at få plads til legehjørne..
    Der er trods alt tit fyldt op i bistro/quickfood.


  • #4   26. feb 2009 Men altså stadigvæk er det en super sød tanke for børnene og synes også det ville være en rigtig god idé.

  • Michael h
    Michael h Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 54
    #5   26. feb 2009 Anne M

    Hej Anne.

    Nu kan jeg desværre kun tale for Bilka Odense. og det legehjørne der er i deres bistro er virkelig til grin.

    Ikke sikkert at bilka laver om på noget, men man finder ikke ud af det med mindre vi prøver. Hvis der kommer mange medlemmer kan det jo ske at bilka vil tage det til eftertanke

    Tak til jer der allerede har meldt sig ind. Det er super


  • Michael h
    Michael h Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 54
    #6   26. feb 2009 mia F

    Det er ikke alle der har disse legehjørner-- Men dog de fleste


  • Michael h
    Michael h Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 54
    #7   26. feb 2009 Lone H

    Nemlig, det er faktisk hvad der er. en underlig giraf, og 4 stole.. Det har intet med et legehjørne at gøre.

    Meld dig ind i gruppen


  • Michael h
    Michael h Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 54
    #8   26. feb 2009 Super--

    Prøvede for sjov at oprette denne tråd på Baboom osse. Og damn det bliver nedstemt der inde.

    Tydeligt de ikke lige ved hvad jeg snakker om griner


  • #9   26. feb 2009 JEg tror også jeg vil mælde mig til. Bilka i Viborg der er der kun lege sted for de lidt støre børn da det er en slags game boy der er og når man står med en unge på 5 måneder eller hvor gamle de nu er og ikk kan spille sådan noget, så ja jeg mælder mig til

  • #10   26. feb 2009 men hvad hedder gruppen da jeg vil gå ind og søge efter den da jeg har fjæs-bog åben i en anden fane

  • Michael h
    Michael h Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 54
    #11   26. feb 2009 Sabina

    Det er super du er velkommen

    Nye legehjørner i Bilka NU !!

    Det hedder gruppen


  • #12   26. feb 2009 Michael.. Jeg har lige svaret en på væggen som ikk helt forstod gruppens mening.

  • Michael h
    Michael h Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 54
    #13   26. feb 2009 Sabina

    Desværre det jeg oplever mange af lige nu..

    Så det er super


  • #14   26. feb 2009 den underlige giraf har de også i Bilka i Aalborg,men sidst vi var i bistroen var ´legehjørnet helt fjernet.

  • Michael h
    Michael h Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 54
    #15   26. feb 2009 *Diana* Dudi *

    Det er sku noget trist noget


  • Michael h
    Michael h Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 54
    #16   26. feb 2009 Berit R

    Tror ikke lige helt du har forstået menningen med denne gruppe.

    Jeg forventer ikke et mini legoland med tilhørende badeland.

    Men deres allerede eksisterende legehjørner er meget slidte, og kunne derfor godt bruge lidt mere hygge.

    Nu er det jo menningen vi skal spise i en Bistro, og det er osse det vi gør, men vi pjeler at bruge tiden imens vi venter på maden 5 - 15min til at hygge med en bog eller lege lidt med en bil m.m.

    Det er jo ikke anderledes ind det der forgår hjemme. Du laver mad i mens barn/børn leger.


  • Michael h
    Michael h Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 54
    #18   27. feb 2009 Mascha´s mor

    Ja der har været lidt debat, hvilket er helt fint med mig skal der jo være plads til.

    Men der er desværre nogen der ikke helt forstår "gruppen" Mange tror det er en "børnehave med tilhørende personale til pasning"

    Men det er nu i sidste ende bare en bedre legeplads i forhold til det slidte skidt der er nu


  • Michael h
    Michael h Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 54
    #19   27. feb 2009 Berit R

    Vil jeg ikke sige jeg har sagt du er dum.
    Og er skam osse glad for debat.

    Min knægt sidder osse ved borde til vi andre er færdige med at spise.
    Men de 15min man venter på maden, kan man jo med god samvigtighed hygge med en bord i legehjørnet eller andet.

    Jeg ser bestemt ikke noget forkert i det. Kan da selv huske da jeg var barn, var det ikke lige sjovt at blive slebt med i Bilka og fredag når der skulle handles stort..


  • #20   27. feb 2009 Michael H: Ja det er sku noget mærkeligt noget. melder mig også ind i gruppen. :O)

Kommentér på:
Bedre legehjørne i BILKA !!!

Annonce